Pawn Hearts Skrevet torsdag kl 15:29 #7801 Del Skrevet torsdag kl 15:29 Vi har fått masse sjømat av slekt og venner den siste tiden – sei, kveite, hummer og ikke minst store mengder torsk. I dag laget jeg for første gangen denne asiatiske varianten, soyaglasert torsk bakt i ovn. I hovedsak fulgte jeg Gladkokkens oppskrift, men med en annen salat (man tar det man har). Det ble kjempevellykket, så denne skal jeg lage igjen. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet torsdag kl 15:31 #7802 Del Skrevet torsdag kl 15:31 Pawn Hearts skrev (1 minutt siden): Vi har fått masse sjømat av slekt og venner den siste tiden – sei, kveite, hummer og ikke minst store mengder torsk. I dag laget jeg for første gangen denne asiatiske varianten, soyaglasert torsk bakt i ovn. I hovedsak fulgte jeg Gladkokkens oppskrift, men med en annen salat (man tar det man har). Det ble kjempevellykket, så denne skal jeg lage igjen. Nam, det så godt ut ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet torsdag kl 16:13 #7803 Del Skrevet torsdag kl 16:13 Toro er kjempegodt nok; Amerikansk gryte, med litt raspet alpeost på toppen. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet torsdag kl 17:59 #7804 Del Skrevet torsdag kl 17:59 Wraps med falaffel, agurk, ovnsstekte krydra søtpotetterninger og naturellyoghurt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet torsdag kl 20:04 #7805 Del Skrevet torsdag kl 20:04 NurseRatched skrev (På 14.1.2025 den 19.03): Her er det burgertirsdag 😋 Den så litt stusslig ut den burgeren, men den var veldig god. Men salaten din trekker veldig mye opp, den så ikke stusselig ut idet hele tatt, fargerikt og ferskt, ojda nam, nå fikk jeg lyst på deilig salat 😋 😋. Så her blir det tommel opp fra meg!! 😊 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 11 timer siden #7806 Del Skrevet 11 timer siden Nå når de ferske rekene er så gode og ikke så dyre så nyter jeg dem! I dag en salatbowl, isberg i bunn, toppet med reker, egg, 2 farget søtpaprika, mais, finhakket løk og krutonger 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 10 timer siden #7807 Del Skrevet 10 timer siden I dag gjorde jeg noe jeg har hatt lyst til lenge. Sabrura Sushi er et lite stykke unna, derfor har jeg aldri smakt der før. Men i dag ble dagen. Og jeg er skuffet 😅 Jeg ønsket å prøve Sushi Hot Dog og Sushi Burrito. Smakene er ikke som Sabi. Mer syrlig, mer eddik smak. Det var skuffende. Glad jeg har prøvd, men ble ikke helt som jeg hadde håpet basert på videoer jeg har sett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8 timer siden #7808 Del Skrevet 8 timer siden Ost-og chilipølse med potetmos (med en gulrot i) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7809 Del Skrevet 6 timer siden Tacograteng med linser toppet med kokosyoghurt. Anonymkode: d6351...cf4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå