Frøkenfryden Skrevet 17. september #7121 Del Skrevet 17. september Fiskepinner i lomper med grønt går også helt fint å ha som middag innimellom😌 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #7122 Del Skrevet 17. september Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Fiskepinner i lomper med grønt går også helt fint å ha som middag innimellom😌 Det er ofte på middagsbordet her. Pleier å ha på litt rømme og sweet chilisaus, er kjempegodt. Anonymkode: dafff...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 17. september #7123 Del Skrevet 17. september Fish and chips 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 18. september #7124 Del Skrevet 18. september Jeg var så heldig å få to små rødtorsk i går kveld, og jeg har virkelig savnet fersk fisk. Middagen er ikke helt bestemt ennå, men tenker på fiskesuppe eller en liten grateng om noen timer. Jeg kunne ikke vente med å smake, så denne snacken her må nok bare betraktes som en liten forrett. Nydelig fisk. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 18. september #7125 Del Skrevet 18. september Pinsa, med biffdeig, løk, søt paprika og jarlsberg/norvegia blanding. Hadde på chipotle maiones når jeg spiste, det var veldig godt på 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #7126 Del Skrevet 18. september Pizza med hjemmelaget vegetardeig av valnøtter,linser og sopp toppet med ymse grønnsaker Anonymkode: d6351...cf4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. september #7127 Del Skrevet 18. september Potet-og gulrotsuppe med rundstykke. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 19. september #7128 Del Skrevet 19. september (endret) Denne inneholder 50% kål fordi kål er super for fordøyelsen min. Kålen smaker nesten ingenting, og resten er løk, gulrøtter, potet, chili, hvitløk og ingefær. Litt buljongpulver og en liten skvett lett matfløte. Forsøkt pyntet litt med gressløk og nykvernet pepper. Endret 19. september av Perine 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfitte Skrevet 19. september #7129 Del Skrevet 19. september Jeg har spist den opp jeg 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 19. september #7130 Del Skrevet 19. september Flesk og duppe! 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. september #7131 Del Skrevet 19. september Salmaburger med morenepoteter, grønne erter og remulade. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7132 Del Skrevet 19. september Currypanne med grønnsaker,linser og nudler. Anonymkode: d6351...cf4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. september #7133 Del Skrevet 19. september Beef bourgogne på nabolagsrestauranten. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 19. september #7134 Del Skrevet 19. september Frøkenfryden skrev (På 17.9.2024 den 20.15): Fiskepinner i lomper med grønt går også helt fint å ha som middag innimellom😌 Fiskepinner i lomper - det forbinder jeg sååå med barndom🥺 Herregud for noen gode minner ❤️ I dag ble det den nye bombay tikka fra Saritas, med en salat til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. september #7135 Del Skrevet 19. september 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 19. september #7136 Del Skrevet 19. september Calabrese og margherita på O Core e Mamma. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 20. september #7137 Del Skrevet 20. september Kyllingfile, og bernesen sprakk nesten når den kom på talerknen, men den smakte veldig godt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 20. september #7138 Del Skrevet 20. september enhjørningfitte skrev (På 19.9.2024 den 13.34): Jeg har spist den opp jeg 🤭 haha XD Fantastisk nick 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #7139 Del Skrevet 20. september Potetmos med soppgryte. Anonymkode: d6351...cf4 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 21. september #7140 Del Skrevet 21. september Søndags middag på en lørdag, søsterbesøk og vi har sett på foræder og kost oss med fersk kjøtt med sursøt løksaus og suppe. Suppen først, med melboller. Nydelig mat! 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå