Maskinfører Skrevet 14. august #6841 Del Skrevet 14. august Paneera skrev (40 minutter siden): Ja, pølsesnurrer. Veldig godt I dag har jeg lagd meg wraps av cottage cheese og spinat, og fylt med avokado, agurk og røkt ørret Ja pølsesnurrer er godt lagde det i barndommen ja de så også gode ut så mere ut som sveler 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 14. august #6842 Del Skrevet 14. august 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 14. august #6843 Del Skrevet 14. august Lofoten fiskekaker med brokkoli, potet og litt smeltet smør 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #6844 Del Skrevet 14. august Fluffy linsepannekaker som jeg spiste med hjemmelaget cashewsmør og nyplukket bringebær. Anonymkode: d6351...cf4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august #6845 Del Skrevet 14. august Pizza på ferdig Pinsabunn🥰 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 14. august #6846 Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (16 timer siden): Hva er det ? spaghettini ? men pga pappas Cøliaki benytter jeg fremdeles Barilla glutenfri gammel vane Det er en tynnere versjon av spagetti 🙂 Vet ikke hvorfor, men jeg foretrekker altså spaghettini 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #6847 Del Skrevet 14. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Det er en tynnere versjon av spagetti 🙂 Vet ikke hvorfor, men jeg foretrekker altså spaghettini 😜 Åhh det er det ja 😀 tror jeg kjøpte det ved en feil en gang bare grabbet til meg er de pakkene som er mindre det ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 14. august #6848 Del Skrevet 14. august Burger med kålsalat og ovnsstekte poteter. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 14. august #6849 Del Skrevet 14. august (endret) Maskinfører skrev (13 minutter siden): Åhh det er det ja 😀 tror jeg kjøpte det ved en feil en gang bare grabbet til meg er de pakkene som er mindre det ? Det er 450gr i pakken ser jeg, så er vel muligens litt mindre ja. Endret 14. august av Pal Fungi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #6850 Del Skrevet 14. august Pal Fungi skrev (20 minutter siden): Det er 450gr i pakken ser jeg, så er vel muligens litt mindre ja. Da var det nok en sånn jeg tok på Rema 1000 klokken 06:00 en lørdagsmorgen ja Kattene likte også spagetti var i 2018/2019 det 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 14. august #6851 Del Skrevet 14. august Paneera skrev (4 timer siden): Ja, pølsesnurrer. Veldig godt I dag har jeg lagd meg wraps av cottage cheese og spinat, og fylt med avokado, agurk og røkt ørret Det så godt ut😊 Lages de på samme måte som vanlig cottage cheese wraps, bare med tilsatt spinat? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 14. august #6852 Del Skrevet 14. august Kinder skrev (1 time siden): Det så godt ut😊 Lages de på samme måte som vanlig cottage cheese wraps, bare med tilsatt spinat? Ja. Jeg brukte denne oppskriften https://www.detsoteliv.no/oppskrift/cottage-cheese-wraps-med-spinat-og-laks Halverte oppskriften, så 200g mager cottage cheese, 2 egg, litt salt og brukte visst bare 50g spinat 😅 Men det funket for å sette farge på maten Lagde meg pølsegrateng til kveldsmat 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 14. august #6853 Del Skrevet 14. august Rester av kinesisk takeaway 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 15. august #6854 Del Skrevet 15. august Paneera skrev (10 timer siden): Ja. Jeg brukte denne oppskriften https://www.detsoteliv.no/oppskrift/cottage-cheese-wraps-med-spinat-og-laks Halverte oppskriften, så 200g mager cottage cheese, 2 egg, litt salt og brukte visst bare 50g spinat 😅 Men det funket for å sette farge på maten Lagde meg pølsegrateng til kveldsmat Tusen takk for oppskriften😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 15. august #6855 Del Skrevet 15. august Gratinert lakseform 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. august #6856 Del Skrevet 15. august 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #6857 Del Skrevet 15. august I dag ble det middag ute på Creperie de Mari. Jeg bestilte vegan skogen Anonymkode: d6351...cf4 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 15. august #6858 Del Skrevet 15. august Pizza, med ferdiglaget bunn 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. august #6859 Del Skrevet 15. august På hotell og spiser kalv😍 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. august #6860 Del Skrevet 15. august Karbonader og pommes frites 😊 Ideelt sett burde jeg ha grønnsaker til, men det hadde jeg ikke. Så da får late som ketchupen er grønnsakene 😂 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå