Ariana807 Skrevet 19. juli #6661 Del Skrevet 19. juli Jeg fant en pizza i frysedisken som jeg bare måtte prøve. Jeg spiser sjeldent frysepizza, men i dag ble det slik. Rema1000 Steinovnsbakt Stuffed BBQ Meat Feast. Glemte å ta bilde før jeg begynte å spise 😅 Veldig god pizza 👌🏻 5 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 19. juli #6662 Del Skrevet 19. juli Minestronesuppe 7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. juli #6663 Del Skrevet 20. juli Blomkålsuppe med diverse grønnsaker, som sommerkål, potet, edamamebønner, brokkoli, erter, og mais. Masse næringsgjær i suppen og god og kremet uten tilsatt melk. Veldig godt og laget på norsk blomkål 😋 4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 20. juli #6664 Del Skrevet 20. juli Det ble en crookie Croissant med cookiedough 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 20. juli #6665 Del Skrevet 20. juli I dag ble det pizza fra en lokal resturant, den var helt nydelig 🤩 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. juli #6666 Del Skrevet 20. juli Taco-rester fra i går 😁 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 20. juli #6667 Del Skrevet 20. juli Årets første nypotet var nydelig med diverse tilbehør. (Nye poteter til 17,90 på Rema denne uka) 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6668 Del Skrevet 20. juli Couscoussalat med ymse grønnsaker, vannmelon, pære og en lime og basilikum vinagrette toppet med misoglaserte nøtter og ristet sesamfrø Anonymkode: d6351...cf4 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juli #6669 Del Skrevet 20. juli Glutenfri foccaccia, fersk mozzarella, tomat, serranoskinke, salte poteter, aioli og balsamico 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 21. juli #6670 Del Skrevet 21. juli Ryddet for avsporing. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 21. juli #6671 Del Skrevet 21. juli I dag ble det indisk takeaway, Butterchicken, bestilte mild, men den føltes sterk 🌶️🌶️🌶️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli #6672 Del Skrevet 21. juli Fiskekaker, båtpotet og ertepure. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6673 Del Skrevet 21. juli Salat med kylling og bacon 😀 Anonymkode: 0632f...377 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 21. juli #6674 Del Skrevet 21. juli 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 21. juli #6675 Del Skrevet 21. juli (endret) I går da jeg var på bakemeup så kjøpte jeg med meg noen nye bakevarer som takeaway. Sparte bakevarene til i dag. Jeg spiste ikke opp, men smakte på en liten bit av hver av disse til lunsj/middag. De var gode alle sammen, men litt skuffende at pistasjknuten ikke smaker pistasj… Har fremdeles mye igjen, så jeg får ny smakebit til middag i morgen 🥰❤️ Børek med potet Børek med kjøttdeig Ostesticks Pretzel (saltkringle) Pistasjknute Endret 21. juli av Paneera 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 22. juli #6676 Del Skrevet 22. juli I dag ble det kinesisk, kylling i peppersaus, veldig god ...........og fikk vite i dag, etter de var ferdige å demontere det gamle kjøkkenet, at monteringen er utsatt fra 24 juli til 6 august, ikke kjekt. Var for mye deler til kjøkkenet som var i rest, jeg hadde bare fått med meg at benkeplaten var forsinket. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 22. juli #6677 Del Skrevet 22. juli elien skrev (23 timer siden): I dag ble det indisk takeaway, Butterchicken, bestilte mild, men den føltes sterk 🌶️🌶️🌶️ Det er godt 😃 Her ble det butter lam i forgårs. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. juli #6678 Del Skrevet 22. juli (endret) Ble en «bowl» i dag; crabsticks, avocado, blomkål, gulrot, ris, vårløk, hoisin saus, sriracha majones 👌🏻 Endret 22. juli av Ariana807 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 22. juli #6679 Del Skrevet 22. juli I går spiste vi thailandsk gatemat (kyllingspyd), og i dag brukte vi restene til stekt ris. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 22. juli #6680 Del Skrevet 22. juli I dag ble det restene av pretzel Samt nutridrink med vanilje som jeg har på blå resept pga anoreksi 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå