Disney Adult Skrevet 9. juli #6581 Del Skrevet 9. juli 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 9. juli #6582 Del Skrevet 9. juli (endret) Sommermat i dag og i morgen også 🦀 med eller uten tilbehør. Endret 9. juli av Perine 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6583 Del Skrevet 9. juli Posjonspizza! Anonymkode: ec39a...d5a 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 10. juli #6584 Del Skrevet 10. juli I dag husket jeg å faktisk ta bilde 😅 Kylling, blomkål, gulrøtter, ris og en kremet karri saus 😄 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6585 Del Skrevet 10. juli Pasta pestosalat med hjemmelaget edamamepesto toppet med violife greek white, pistasj nøtter og ristet sesamfrø Anonymkode: d6351...cf4 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 10. juli #6586 Del Skrevet 10. juli Stekt fisk med tilbehør, hadde på litt remulade etter bilde ble tatt 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. juli #6587 Del Skrevet 10. juli 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. juli #6588 Del Skrevet 10. juli Pizzabolle med salat ved siden av. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. juli #6589 Del Skrevet 10. juli Tacokveld med venninne og familien. Jeg lagde meg en tacosalat. Siden vertskapet stod for middagen, tok jeg med meg dessert nok til alle som var tilstede. Hjemmelaget pannacotta med bringebærcoulis. Ble en veldig hyggelig kveld ❤️ 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. juli #6590 Del Skrevet 11. juli 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 11. juli #6591 Del Skrevet 11. juli Jeg kom over «Kani salat» på TikTok; Spicy crabsticks salat. Lagde det og putta det i pitabrød 👌🏻 Kani salat; Crabsticks, agurk, avocado, nykål, gulrot, vårløk og saus; majones, siracha og soyasaus. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 11. juli #6592 Del Skrevet 11. juli Ostegrill, asbergesbønner og ovnsbakt båtpotet 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli #6593 Del Skrevet 11. juli Stresshodepine preget dagen, og da jeg omsider kom meg opp av senga ble det superenkelt. Men poster likevel, liker at vi har et vidt spenn her👍😌 Minifiskekaker og salat i lompe. Og en pakistansk mango. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 11. juli #6594 Del Skrevet 11. juli Var ute med en venninne i dag Vi stoppet først innom en cafe, og jeg fikk smakt på 4 bakeverk jeg ikke har smakt før. Pain au chocolate, croissant, berlinerbolle med sjokolade, samt sitronterte med marengs. Sitronterten var ingen høydare, så den ble ikke spist opp. Men da har jeg forsøkt og vet at jeg nok ikke kommer til å lage den hjemme 🤭 (var ikke plass til å ta den med på bildet) Mot kvelden tok vi oss en tur på indisk restaurant og da ble menyen paneer balti, med paprika, løk og sjampinjong 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 11. juli #6595 Del Skrevet 11. juli 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. juli #6596 Del Skrevet 12. juli 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 12. juli #6597 Del Skrevet 12. juli Fiskegrateng med revet gulrot, kokt gulrot, remulade og gode poteter 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 12. juli #6598 Del Skrevet 12. juli Spesiell uke med begravelse i familen (ikke fryktelig trist; hen var gammel og hadde på mange måter levd ferdig). Derfor har vi spist mye restemat fra frysen. Nå har jeg arbeidshelg, så det ble lettvint i dag også: fish & crisp, grønnsaksblanding og ovnsstekte poteter/løk. Nå er jeg ikke fullt så småspist som enkelte av bildene mine tyder på, men jeg forsyner meg heller to ganger enn å overfylle tallerkenen. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6599 Del Skrevet 12. juli Soppsuppe med det kjøleskapet hadde å by på av grønnsaker og toppet med ristet sesamfrø Anonymkode: d6351...cf4 3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 12. juli #6600 Del Skrevet 12. juli I dag ble det fullkornspasta, kjøttboller og tomatsaus. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå