Brunhilde Skrevet 30. mai #6241 Del Skrevet 30. mai Ellah skrev (Akkurat nå): Fiskeburger med rotgrønnsaker og erter Det var utrolig mye mer lekkert og fristende enn min fiskeburger i focacciabit. Inspirasjon til neste fiskeburgermiddag! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 30. mai #6242 Del Skrevet 30. mai En raus porsjon fiskegrateng. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 30. mai #6243 Del Skrevet 30. mai (endret) 1 hour ago, Samfunnsengasjert said: Oppskrift? Hva består fyllet av? Det så godt ut! Improvisert, men jeg laget en sofrito av finhakket løk, gulrot, fennikel og hvitløk som jeg surret i chiliolje sammen med baconbiter. Så hadde jeg i et glass rødvin, en halv grønnsaksbuljongterning, tørket oregano og timian og et par laurbærblader (pluss noen fennikelfrø jeg kverna i morteren, men her vil sikkert noen synes det allerede er nok anissmak). Etter at det hadde kokt inn en stund, helte jeg i en boks hakkede tomater og lot det putre i, tja, 40-50 minutter. Mot slutten smakte jeg til med kvernet, svart pepper og brunt sukker (det var allerede salt nok). Endret 30. mai av Pawn Hearts 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6244 Del Skrevet 30. mai Linseotto med sopp, løk og tomat toppet med solsikkekjerner og sesamfrø. Anonymkode: d6351...cf4 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 30. mai #6245 Del Skrevet 30. mai Panert fisk med poteter og grønnsaker 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 31. mai #6246 Del Skrevet 31. mai Gratinert lakseform 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 31. mai #6247 Del Skrevet 31. mai Pimpet Toro meksikansk gryterett (litt hot) med salat og krutonger 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. mai #6248 Del Skrevet 31. mai 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 31. mai #6249 Del Skrevet 31. mai Pizza med ferdig bunn fra Rema, men hjemmelaget saus 😊 Og et glass rødvin til. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 31. mai #6250 Del Skrevet 31. mai Fiskegrateng 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 31. mai #6251 Del Skrevet 31. mai Pad thai 😊 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #6252 Del Skrevet 31. mai Når matlysten ikke er helt på topp, men man føler man må spise noe så blir det sellerirot, potet, rødløk, og brokkoli vendt i olje med dryss av havsalt stekt i Airfryer og toppet med sesamfrø Anonymkode: d6351...cf4 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 1. juni #6253 Del Skrevet 1. juni Hen yngste bestemte middagen i dag, og det ble kyllingkebab-talerken 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juni #6254 Del Skrevet 1. juni 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. juni #6255 Del Skrevet 1. juni Dette ble en veldig god middag. Kylling, perle couscous, stekt løk og paprika. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 1. juni #6256 Del Skrevet 1. juni Texmexgrateng 😊 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6257 Del Skrevet 1. juni Pitabrød med shawarmakylling, løk og hvitløkssaus, og salat til 🙂 Anonymkode: 48ce3...ef7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 1. juni #6258 Del Skrevet 1. juni 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 1. juni #6259 Del Skrevet 1. juni Reker, avokado, mango og bulgur 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 1. juni #6260 Del Skrevet 1. juni Jeg er egentlig ikke veldig glad i risgrøt, men i dag fristet det 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå