Frøkenfryden Skrevet 28. mai #6221 Del Skrevet 28. mai Sneips skrev (6 timer siden): Det er så rett 😂 Ikke sant!👍😁 Mandagstaco også! 🤠 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. mai #6222 Del Skrevet 28. mai Det ble stekt ris med løk, sopp og kylling i dag. Godt krydret som alltid. Jeg er glad i sterk mat. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 29. mai #6223 Del Skrevet 29. mai Hen eldste kom på middag idag, og hadde lyst på pomfri, så då ble det til middagen i dag, med pølser ifra et lokalt slakteri 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6224 Del Skrevet 29. mai Anonymkode: c05c1...243 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6225 Del Skrevet 29. mai Stekt tempeh og grønnsaker med risnudler i en kremet kokos og peanøttsaus toppet med sesamfrø. Anonymkode: d6351...cf4 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6226 Del Skrevet 29. mai Pasta med kylling, brokkoli, rød pesto og fløte🙂 Anonymkode: 48ce3...ef7 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai #6227 Del Skrevet 29. mai Sashimi fra Foodoora og litt hvitvin 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. mai #6228 Del Skrevet 29. mai Det ble ikke panert fisk, men burgere av laks og sopp. Og godt krydret, sammen med Hoffs opphøgde potteter ❤️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 29. mai #6229 Del Skrevet 29. mai Fish n chips 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6230 Del Skrevet 30. mai 7 hours ago, Frøkenfryden said: Sashimi fra Foodoora og litt hvitvin Denne må ha kostet en formue?? Så veldig godt ut!! 😍 Anonymkode: 667a2...c01 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai #6231 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Denne må ha kostet en formue?? Så veldig godt ut!! 😍 Anonymkode: 667a2...c01 Sashimi er aldri en billig middag, Stemmer det😌 Når det er sagt er denne egentlig billigere enn jeg er vant med. 30 biter for 349👍☺️ (Take away er sjelden her i heimen så når det først skjedde så tok vi litt i😉) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 30. mai #6232 Del Skrevet 30. mai Laks stekt i Rema sin nya mango- og chilisaus, mangosalat og et nytt brød fra kiwi som var veldig godt- tror det sto piadina på 🧐 var veldig godt, helt sikkert perfekt til pasta/ lasagne 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 30. mai #6233 Del Skrevet 30. mai Hadde sinnsykt lyst på noe digg i dag. Men siden jeg prøver å leve litt sunnere ble det noe hjemmelaga ala hva jeg ønsket meg. Isteden for Kjøttdeig, dolmio saus og fin pasta som jeg ønsket meg; så ble det Kjøttdeig, hjemmelaga pastasaus og fullkornspasta. Sausen er laget av hakka tomater, tomatpure, hvitløk, sjalottløk, kyllingbuljong, brokkoli, champignon, gulrøtter, fersk basillikum og røde linser 👌🏻 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. mai #6234 Del Skrevet 30. mai 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 30. mai #6235 Del Skrevet 30. mai Lagte en ny stor ladning pølselapskaus i dag, og måtte jo teste den 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6236 Del Skrevet 30. mai Suppe av gulrot og røde linser, servert med grov baguette Anonymkode: c6f88...1c3 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 30. mai #6237 Del Skrevet 30. mai (endret) Vi skal på ferie, så dette blir den siste middagen jeg lager på en stund: gratinerte lomper. Siden jeg var forutseende nok til å lage fyllet i går, ble det et kjapt og lettvint måltid. I tillegg hadde vi en grønn salat med gulrot, eple og appelsin (frukten måtte enten spises eller kastes). Godt var det også, og vi har rester til enda en middag. Endret 30. mai av Pawn Hearts 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6238 Del Skrevet 30. mai Kjøttdeiggryte med potetmos 🙂 Anonymkode: 48ce3...ef7 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 30. mai #6239 Del Skrevet 30. mai Pawn Hearts skrev (45 minutter siden): Vi skal på ferie, så dette blir den siste middagen jeg lager på en stund: gratinerte lomper. Siden jeg var forutseende nok til å lage fyllet i går, ble det et kjapt og lettvint måltid. I tillegg hadde vi en grønn salat med gulrot, eple og appelsin (frukten måtte enten spises eller kastes). Godt var det også, og vi har rester til enda en middag. Oppskrift? Hva består fyllet av? Det så godt ut! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 30. mai #6240 Del Skrevet 30. mai Fiskeburger med rotgrønnsaker og erter 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå