Rumle Skrevet 9. mai #6041 Del Skrevet 9. mai Pawn Hearts skrev (Akkurat nå): Absolutt. Vi likte dem iallfall, og de passet veldig godt i denne retten. Så bra, de ser gode ut 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai #6042 Del Skrevet 9. mai Rumle skrev (1 time siden): Var de gode? Falt i smak hos meg også, minus brusk-bit i to av bollene. 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #6043 Del Skrevet 9. mai Hamburgere 🙂 Anonymkode: 48ce3...ef7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 9. mai #6044 Del Skrevet 9. mai Prøvd oss på Rema sin sataysaus i dag. Holder en knapp på den mer sjysausaktige på den lokale kinarestauranten, men det var helt ok 😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #6045 Del Skrevet 9. mai Rumle skrev (1 time siden): Så bra, de ser gode ut De er overraskende gode. Har kjøpt de flere ganger. Anonymkode: dafff...2a0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 9. mai #6046 Del Skrevet 9. mai Ny runde kokosris. Det smakte godt i dag også. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 9. mai #6047 Del Skrevet 9. mai Ble ramen ute i dag 🤤 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 9. mai #6048 Del Skrevet 9. mai Chipotle bowl https://youtu.be/y5vzRVeaw-A?si=5H2Tpw8_8tAZNi5N 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. mai #6049 Del Skrevet 10. mai Ble invitert til vennekveld i dag, hvor verten hadde laget hjemmelagde brødpinner, focaccia , pasta fra bunn, samt hjemmelaget bolognese. Det smakte himmelsk 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisanna Skrevet 10. mai #6050 Del Skrevet 10. mai 5 hours ago, Ellah said: Ble ramen ute i dag 🤤 Hvilken restaurant? Så utrolig god ut 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 10. mai #6051 Del Skrevet 10. mai Lisanna skrev (6 timer siden): Hvilken restaurant? Så utrolig god ut Koie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6052 Del Skrevet 10. mai Samfunnsengasjert skrev (6 timer siden): Ble invitert til vennekveld i dag, hvor verten hadde laget hjemmelagde brødpinner, focaccia , pasta fra bunn, samt hjemmelaget bolognese. Det smakte himmelsk Nå ble jeg litt nysgjerrig, for jeg har aldri sett noen spise pasta og kjøttsaus hver for seg. Er det du eller verten som vil ha det sånn? Anonymkode: dafff...2a0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 10. mai #6053 Del Skrevet 10. mai Tacosalat 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 10. mai #6054 Del Skrevet 10. mai TikTok inspirert oppskrift. En blanding av Barbie pasta og feta-bake. Pastasaus: Flaskegresskar, gule beter, hvitløk, sjalottløk, rødløk, Tine Salatost med Hvitløk og Urter, Butterbeans/Hvite bønner, fløte og gressløk. Fulkornspasta og stekt smårett skinke. Veldig godt 👌🏻 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. mai #6055 Del Skrevet 10. mai (endret) Lettvint og vegetar. Quesedilla med mye salsa, tomat og rød jalapenos. Endret 10. mai av Brunhilde Feil rett :ler: 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 10. mai #6056 Del Skrevet 10. mai Pasta panne, med biffdeig, løk, rødløk, søt paprika, gulrot og brokkoli 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 10. mai #6057 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå ble jeg litt nysgjerrig, for jeg har aldri sett noen spise pasta og kjøttsaus hver for seg. Er det du eller verten som vil ha det sånn? Anonymkode: dafff...2a0 Det er ikke bare rart å spise pastaen slik. Det er feil. Sausen skal jo være rundt pastaen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6058 Del Skrevet 10. mai Kjøttdeiggryte med potet og diverse grønnsaker 🙂 Anonymkode: 48ce3...ef7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. mai #6059 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå ble jeg litt nysgjerrig, for jeg har aldri sett noen spise pasta og kjøttsaus hver for seg. Er det du eller verten som vil ha det sånn? Anonymkode: dafff...2a0 Vi serverte oss selv, og siden jeg har anorexia så har jeg vansker med matinntak. Forsynte meg derfor bare med litt av alt som ble lagt på hver sin kant av tallerkenen, men fikk i alle fall en smakebit av alt . 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6060 Del Skrevet 10. mai Samfunnsengasjert skrev (1 minutt siden): Vi serverte oss selv, og siden jeg har anorexia så har jeg vansker med matinntak. Forsynte meg derfor bare med litt av alt som ble lagt på hver sin kant av tallerkenen, men fikk i alle fall en smakebit av alt . Skjønner ♥️ Anonymkode: dafff...2a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå