Sneips Skrevet 25. april #5901 Del Skrevet 25. april Pasta bolognese ☺️ 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 25. april #5902 Del Skrevet 25. april Kyllingburger med godt tilbehør 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #5903 Del Skrevet 25. april Fiskesuppe Anonymkode: 48ce3...ef7 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. april #5904 Del Skrevet 25. april Løkpai med enkel salat. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 25. april #5905 Del Skrevet 25. april Go vegan Chorizo 🥰 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 25. april #5906 Del Skrevet 25. april Pimpet rustica 4 cheeses 🍕 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 25. april #5907 Del Skrevet 25. april Torsk med poteter, brokkoli og tomatsaus 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 25. april #5908 Del Skrevet 25. april 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #5909 Del Skrevet 26. april Peanut skrev (På 22.4.2024 den 19.53): Fra Rice & Spice i Skien Gimme more! Såå godt! Fristende🤩 Anonymkode: b960f...71b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 26. april #5910 Del Skrevet 26. april Stekt ørret med spicy brokkoli og ponzudressing: Jeg fulgte (mer eller mindre) en oppskrift jeg fant på nettet: https://trinesmatblogg.no/recipe/laks-med-spicy-brokkoli-og-ponzusaus/ Trine danderer det unektelig litt lekrere, men smaken ble uansett fortreffelig. Studerer du bildet, vil du se at jeg har kuttet ut agurken og brukt purre isteden (etter min mening en forbedring, men folk har ulik smak). Jeg brukte nesten dobbelt så lang tid som oppgitt – nå laget jeg ponzusausen fra grunnen av, men likevel. Brokkolien, derimot, trengte noe kortere tid enn det som står i oppskriften (til sammen ti minutter, snudd etter seks). 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 26. april #5911 Del Skrevet 26. april Middag nr 1, bondeomelett med godt tilbehør. Og blir stekte pølser fra Grøstad gård senere i kveld 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 26. april #5912 Del Skrevet 26. april I dag feiret vi første middag på terrassen for i år med en liten minitapas 🥂😊 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #5913 Del Skrevet 26. april Her ble det tacosalat i dag🙂 Anonymkode: 48ce3...ef7 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #5914 Del Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Her ble det tacosalat i dag🙂 Anonymkode: 48ce3...ef7 Samme her! Har ikke bilde, men... Anonymkode: c05c1...243 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. april #5915 Del Skrevet 26. april 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisanna Skrevet 26. april #5916 Del Skrevet 26. april Kjøttdeig, eggerøre og snøfrisk 🫶🏼 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #5917 Del Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Samme her! Har ikke bilde, men... Anonymkode: c05c1...243 Så gøy, synd du ikke fikk tatt bilde da😃 Anonymkode: 48ce3...ef7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. april #5918 Del Skrevet 26. april I dag ble det enda mer Hoisinglazed laks med grønnsaker og ris. Litt mer farge denne gangen 👌🏻 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 26. april #5919 Del Skrevet 26. april (endret) Når samboeren velger middag blir det alltid norsk husmannskost! Endret 26. april av Ellah 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 27. april #5920 Del Skrevet 27. april Pinsapizza med kjøttboller (Peppes, må jeg innrømme) og bacon, samt en frisk salat: 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå