Phoenix Heart Skrevet 30. januar 2024 #4921 Del Skrevet 30. januar 2024 Maskinfører skrev (3 timer siden): Om den Pizzaen heter Hot Pizza så er det favoritten min 🥰🍕🍕🍕 Ja, det er det 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 30. januar 2024 #4922 Del Skrevet 30. januar 2024 Tråden er ryddet for avsporing. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 30. januar 2024 #4923 Del Skrevet 30. januar 2024 5 hours ago, Maskinfører said: Ble de svidd ? 🤔 De ser slik ut, men de smakte ikke svidd. Det er mulig at den mørke fargen mer kom av honning og soyasaus, men jeg skal uansett gjøre det litt annerledes neste gang (litt svakere varme, tenker jeg, og skinnsiden ned de første ti minuttene). 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 30. januar 2024 #4924 Del Skrevet 30. januar 2024 Blomkål og brokkolini grateng, toppet med bacon, hadde stekt Idsø kjøttpølse til 5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 30. januar 2024 #4925 Del Skrevet 30. januar 2024 Beautiful, beautiful soup! Ikke forloren skilpadde, men rød fiskesuppe (servert med brød og aioli som ikke er med på bildet): Er det forresten noen som vet hvor lenge vi kan oppbevare restene i kjøleskapet? Suppa inneholder reker, men også godt med krydder (hvitløk, chili, stjerneanis, safran …). Nå har vi tenkt å spise resten i overmorgen, så jeg er ikke nervøs for det, men det er uansett greit å vite. 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. januar 2024 #4926 Del Skrevet 30. januar 2024 Pawn Hearts skrev (12 minutter siden): ... Er det forresten noen som vet hvor lenge vi kan oppbevare restene i kjøleskapet? Suppa inneholder reker, men også godt med krydder (hvitløk, chili, stjerneanis, safran …). Nå har vi tenkt å spise resten i overmorgen, så jeg er ikke nervøs for det, men det er uansett greit å vite. Suppa så veldig god ut! Så lenge det er reker i, så ville jeg ikke spart den noe særlig lenger enn dere har tenkt, to-tre dager er maks for meg. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 30. januar 2024 #4927 Del Skrevet 30. januar 2024 5 minutter siden, Brunhilde said: Suppa så veldig god ut! Så lenge det er reker i, så ville jeg ikke spart den noe særlig lenger enn dere har tenkt, to-tre dager er maks for meg. Takk! (Og suppa ble nydelig. Jeg laget krafta og kokte grønnsakene i går så smakene kunne samle seg over natten. I dag varmet jeg den opp og tilsatte fisk, reker og bladpersille.) 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 30. januar 2024 #4928 Del Skrevet 30. januar 2024 Laks med stekte grønnsaker, pasta, litt krydret pesto og parmesan - favoritten blant fiskemiddager her i hus ☺️ 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4929 Del Skrevet 30. januar 2024 Gulrot, linse og ingefærsuppe med en skvis lime, rista sesamfrø og vårløk Anonymkode: 8dbb5...3fe 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 #4930 Del Skrevet 30. januar 2024 Freyja Valkyrie skrev (6 timer siden): Ja, det er det 😍 Åhh den er god favoritten min 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 30. januar 2024 #4931 Del Skrevet 30. januar 2024 Fiskekake, revet gulrot og kokte poteter med hvit saus 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 #4932 Del Skrevet 30. januar 2024 elien skrev (7 timer siden): Takk! fint sagt ❤️ Jeg syntes alle som bidrar i tråden, er like flinke Masse inspiasjon! Bare koselig er sant det da ja alle i tråden her er flinke på kjøkkenet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 #4933 Del Skrevet 30. januar 2024 Pawn Hearts skrev (4 timer siden): De ser slik ut, men de smakte ikke svidd. Det er mulig at den mørke fargen mer kom av honning og soyasaus, men jeg skal uansett gjøre det litt annerledes neste gang (litt svakere varme, tenker jeg, og skinnsiden ned de første ti minuttene). De smakte ikke svinn nei var bra det da du bruker saus på kylling skinnet ja så veldig godt ut det er nok lurt med mindre varme kylling er godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4934 Del Skrevet 30. januar 2024 Gyroskjøtt, potet, gulrot, paprika og løk, litt crème fraiche og ost Anonymkode: 48ce3...ef7 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 30. januar 2024 #4935 Del Skrevet 30. januar 2024 Heksesuppe 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 30. januar 2024 #4936 Del Skrevet 30. januar 2024 10 minutter siden, Maskinfører said: De smakte ikke svinn nei var bra det da du bruker saus på kylling skinnet ja så veldig godt ut det er nok lurt med mindre varme kylling er godt Soyasaus og honning var i marinaden. Fløtesausen var en rest fra kalkunmiddagen en uke tidligere. Men takk, det ble godt, vi må bare finne ut mer av hvordan vi bruker airfryeren på best mulig måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 #4937 Del Skrevet 30. januar 2024 Pawn Hearts skrev (36 minutter siden): Soyasaus og honning var i marinaden. Fløtesausen var en rest fra kalkunmiddagen en uke tidligere. Men takk, det ble godt, vi må bare finne ut mer av hvordan vi bruker airfryeren på best mulig måte. Å marinade ja 😉 ja all den maten du nevner det er godt kalkun da hører fløtesaus til 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann12345 Skrevet 31. januar 2024 #4938 Del Skrevet 31. januar 2024 Ariana807 skrev (På 26.1.2024 den 18.36): I følge instruksen ja. 30 minutter i ovnen. Men har fått høre at den bør litte i 1 time minst. Blir flere forsøk. Men bunnen blir skikkelig ferdig stekt, og det var aldri garantert før jeg kjøpte den steinen, så ikke helt ubrukelig uansett om jeg aldri får til å få bunnen helt sprø 😅 Om du liker å lage mat/bake, så vil jeg anbefale å lage «kebab-lefser», kan også brukes som et slags Nan-brød til gryter o.l. De blir kjempeluftige og gode da jeg steker de på pizza-steinen 😄 Oppskrift: https://www.matprat.no/oppskrifter/kos/reinsdyrkebab/ Jeg bruker forsåvidt også en klunk olje som Lisa Finckenhagen anbefaler i en lignende oppskrift 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 31. januar 2024 #4939 Del Skrevet 31. januar 2024 Er fremdeles litt redusert, men i dag ble det en slags bondeomelett, med potet, blomkål, vårløk, rødløk, paprika, kyllingskinke (sånn på boks), bacon og toppetmed vellagret norvegia. Bagett til 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4940 Del Skrevet 31. januar 2024 Tortellini og bacon - med roasta hvitløk, og cherrytomater toppet med parmesan ☺️ Anonymkode: ec39a...d5a 5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå