Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Løksuppe med rundstykke bakt med kikertmel og hvite bønner.

IMG_0826.jpeg

Anonymkode: 8dbb5...3fe

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtpotet, potet og sellerirot bakt i ovnen. Med panert fisk inn i ovnen på slutten👍 Er så deilig når alt legges i ovnen sammen etter en lang dag☺️

IMG_3677.jpeg

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lompepai med kjøttboller og grønnsaker – skjønt det ble jo mer en slags grateng i en så dyp form.

20240124_145526.thumb.jpg.06dc9014b4fac2671d374a06bcc03e8b.jpg

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pal Fungi skrev (7 timer siden):

Grateng med pølse, makaroni og grønnsaker. Ost på toppen :spise:

IMG20240125164421.jpg

Så godt ut 🥰

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (På 13.1.2024 den 17.57):

Hjemmelaga pizza. Første gang jeg tester ut en «pizzastein», og jeg er skuffa. Bunnen var stekt og ferdig, men ikke sprø i det hele tatt 😕

God pizza, men skuffet over bunnen.

IMG_8555.jpeg

Forvarmer du godt nok?:) Jeg forvarmer ovnen på 250 med pizzasteinen inni, og skrur den litt ned når jeg legger på pizzaen!

Endret av Heisann12345
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thai inspirert suppe skulle dette være, men bruker ingen oppskrift eller mål og ville ha oppi så mye forskjellig at det ble visst gryterett 😅 med laks, fullkornnudler og masse grønnsaker ☺️

IMG_8357.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke en god dag i dag, eneste som fristet var frokostbrød med ost og skinke, piffi, så i mikroen 

26jan24.jpg

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (2 minutter siden):

Ikke en god dag i dag, eneste som fristet var frokostbrød med ost og skinke, piffi, så i mikroen 

26jan24.jpg

Håper du får en bedre dag i morgen😊 Men dette fikk jeg også lyst på nå, for det minner meg om da jeg var på cafe som barn, og bestilte meg horn med ost og skinke som de varmet i mikroen🥰

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (Akkurat nå):

Håper du får en bedre dag i morgen😊 Men dette fikk jeg også lyst på nå, for det minner meg om da jeg var på cafe som barn, og bestilte meg horn med ost og skinke som de varmet i mikroen🥰

Takk ❤️ Satser på det!  Men det er veldig godt med det i mikroen, både horn og frokostbrød :tommelopp2:

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heisann12345 skrev (17 timer siden):

Forvarmer du godt nok?:) Jeg forvarmer ovnen på 250 med pizzasteinen inni, og skrur den litt ned når jeg legger på pizzaen!

I følge instruksen ja. 30 minutter i ovnen. Men har fått høre at den bør litte i 1 time minst.

Blir flere forsøk. Men bunnen blir skikkelig ferdig stekt, og det var aldri garantert før jeg kjøpte den steinen, så ikke helt ubrukelig uansett om jeg aldri får til å få bunnen helt sprø 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middag ble alt for mye. Ble en lang stressende dag, kun spist en baguette.

Men som oftest etter å ha stått på beina en lang dag, så behøver ikke magen så mye før den blir full 😅

I dag ble det hjemmelaga kylling nuggets og pommes frites servert med «den gule aiolien», den er absolutt den beste! 😋

IMG_8627.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (17 timer siden):

Frå forrige helg, Sheperds Pie

IMG_20240121_023039_151.jpg

Vanvittig flotte tallerkener min nå avdøde far hadde en med blått mønster retten så god ut også :D 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...