AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #561 Del Skrevet 5. mai 2022 Karamellisert løkhummus toppet med oliven,stekt rødløk,ovnsbakte beter,gulrøtter,redikker og paprika og ristet gresskarkjerner Anonymkode: 883b3...50c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 5. mai 2022 #562 Del Skrevet 5. mai 2022 Brødskive med sennep, salat, fiskekaker, stekt løk og ketchup. Ble litt mye med to da 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mai 2022 #563 Del Skrevet 5. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (1 time siden): Går an å forsyne seg mer enn en gang, vet du. Enig med deg..må være lov å poste som den er liksom. Styr om jeg skal ta på mer mat enn jeg spiser bare for å ta bilde. Varierer jo hvor stor middag man trenger liksom, med kropp og antall måltider før på dag osv. syns jeg da🙂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mai 2022 #564 Del Skrevet 5. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Enig med deg..må være lov å poste som den er liksom. Styr om jeg skal ta på mer mat enn jeg spiser bare for å ta bilde. Varierer jo hvor stor middag man trenger liksom, med kropp og antall måltider før på dag osv. syns jeg da🙂 Ja, nemlig. Og jeg syns egentlig det var en litt rar kommentar og, for jeg syns ikke alle bildene mine har vært små porsjoner....men samma det. Jeg poster som jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindiis Skrevet 5. mai 2022 #565 Del Skrevet 5. mai 2022 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #566 Del Skrevet 6. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (9 timer siden): Ja, nemlig. Og jeg syns egentlig det var en litt rar kommentar og, for jeg syns ikke alle bildene mine har vært små porsjoner....men samma det. Jeg poster som jeg gjør Helt enig, du har ikke typisk det, der kunne man nok arrestert meg før deg tror jeg. Vi holder frem👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. mai 2022 #567 Del Skrevet 6. mai 2022 Pølselapskaus nå, så planlegger vi pomfri med ost til kvelden 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 6. mai 2022 #568 Del Skrevet 6. mai 2022 19 hours ago, AthenaRavenLuna said: Ja, nemlig. Og jeg syns egentlig det var en litt rar kommentar og, for jeg syns ikke alle bildene mine har vært små porsjoner....men samma det. Jeg poster som jeg gjør Jeg stusset også på den kommentaren. Ja, akkurat den porsjonen var litt knapp, men det er ikke gjennomgående. Hva man har behov for til middag kommer dessuten an på hva man har spist resten av dagen, i tillegg til andre faktorer. Tenker at om man blir trigget, bør man selv ta ansvar, og unngå tråden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #569 Del Skrevet 6. mai 2022 Bali kyllinggryte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #570 Del Skrevet 6. mai 2022 Kruset skrev (26 minutter siden): Jeg stusset også på den kommentaren. Ja, akkurat den porsjonen var litt knapp, men det er ikke gjennomgående. Hva man har behov for til middag kommer dessuten an på hva man har spist resten av dagen, i tillegg til andre faktorer. Tenker at om man blir trigget, bør man selv ta ansvar, og unngå tråden. Ja, og det var nesten sånn at jeg mistet litt lysten til å poste bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. mai 2022 #571 Del Skrevet 6. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (2 minutter siden): Ja, og det var nesten sånn at jeg mistet litt lysten til å poste bilder. Ikke slutt med det. Du lager så mye godt 🤩👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #572 Del Skrevet 6. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Ikke slutt med det. Du lager så mye godt 🤩👍 Takk, , i like måte. Nei da skal ikke slutte 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. mai 2022 #573 Del Skrevet 6. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (1 minutt siden): Takk, , i like måte. Nei da skal ikke slutte 😊 Takk Jeg lager ikke så mye spennende men det hender jo Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 6. mai 2022 #574 Del Skrevet 6. mai 2022 Endelig helg! Pasta bolognese 😋 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #575 Del Skrevet 6. mai 2022 Kjapt og enkelt før man må løpe på kvelds jobb. Linsegryte med hele hvitløksfedd som er bakt i airfryer og toppet med ristet sesamfrø. Anonymkode: 883b3...50c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 6. mai 2022 #576 Del Skrevet 6. mai 2022 Ørret, ris, grønnsaker og rømme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 6. mai 2022 #577 Del Skrevet 6. mai 2022 Tar-det-jeg-har-lyst-på-panne: med bla. kyllingboller, brokkoli, "spaghetti", bbq-saus og toppet med parmesan som ikke er på bildet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindiis Skrevet 6. mai 2022 #578 Del Skrevet 6. mai 2022 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. mai 2022 #579 Del Skrevet 7. mai 2022 (endret) Endret 7. mai 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 7. mai 2022 #580 Del Skrevet 7. mai 2022 Pizza med biffdeig, løk, smårettbacon og forskjellige oster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå