AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg synes folk er så late når de blander begreper som beskjeden, innadvent, sjenert og introvert. Ser spesielt introvert blir forvekslet med de tre andre. Hva synes du? Og vetdu forskjellen på disse? Anonymkode: 19853...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg vet forskjellen ja. Er introvert, men ikke innadvendt eller sjenert. Anonymkode: d63d2...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 27. januar 2022 #3 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg vet forskjellen. Jeg er både introvert og innadvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Del Skrevet 27. januar 2022 Kittykat skrev (1 minutt siden): Jeg vet forskjellen. Jeg er både introvert og innadvendt. Tror jeg også er det, men veit for å være ærlig ikke helt forskjellen 😅 veit introvert er det motsatte av ekstrovert. At man liker å være aleine og lader energien da. Innadvent betyr kanskje at man ikke prater så mye? Anonymkode: fb948...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg er ikke beskjeden, og elsker å være sosial. Men lader best alene, så regner meg som introvert😅 Anonymkode: a2300...5ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. januar 2022 #6 Del Skrevet 27. januar 2022 Vel, jeg er ambivert med dem jeg føler meg vel med. De jeg ikke kjenner de kan oppfatte meg som både introvert, innadvendt, beskjeden og sjenert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 28. januar 2022 #7 Del Skrevet 28. januar 2022 Her kan dere lese en informativ tekst av en psykolog som er ekspert på personlighet: https://www.nrk.no/ytring/ekstroverte-ikke-alltid-utadvendte-1.11846907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Del Skrevet 2. februar 2022 Kan noen forklare meg forskjellen, da jeg trodde introvert var det samme som innadvent. Anonymkode: c9f0e...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 2. februar 2022 #9 Del Skrevet 2. februar 2022 Det er synonymer. Introvert er det engelske ordet for innadvendt. Følgelig betyr det det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Del Skrevet 3. februar 2022 PetterKanin skrev (21 timer siden): Det er synonymer. Introvert er det engelske ordet for innadvendt. Følgelig betyr det det samme. Takk, det var det jeg også trodde., Anonymkode: c9f0e...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå