Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #1 Del Skrevet 13. oktober 2002 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article109423 Jo oftere sånt noe skjer, desto bedre. Det betyr flere stemmer til vår kjære Carl Ivar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #2 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det gjør meg kvalm at du gleder deg over at en ung jente ble overfalt!! At du og andre Frp-ere er så utrolig kyniske og tenker slik gir dere nok ikke mange nye stemmer. Iallefall ikke fra meg. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #3 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hvorfor er du så dum at du stemmer et annet parti? Ønsker du å bli overfalt av innvandrere? FrP vil kaste disse individene ut av landet. Dette vil medføre at drap, overfall, voldtekter, narkoomsetning osv. vil falle dramatisk!! Så da skjønner jeg ikke helt hvorfor du er imot FrP!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Youvela Skrevet 13. oktober 2002 #4 Del Skrevet 13. oktober 2002 Sorry, men jeg finner det ikke passende med slike komentaret.... Jeg mener at carl i bare kan dra til h****** Joda han har noen smarte idèer men han er en liten nazi type... Jeg stemmer for min egen andres del på sv! Min datter er med i su så her hos oss er det sosialistene som bestemmer ...... skjerp dere...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. oktober 2002 #5 Del Skrevet 13. oktober 2002 Å?.... Så de som ER her skal kastes ut??? Trodde detvar de som KOMMER som ikke skal få opph tilatelse jeg... Og de som Bryter norsk lov som skal ut... ETTER de har gjort det.... Men det vi slipper dersom frp kommer til flertallsmakt....: er kultur (kunst, musikk, idrett), barnehage og sfo.... Jegmener, hva skla vi med det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 13. oktober 2002 #6 Del Skrevet 13. oktober 2002 sitat fra gjest : Det gjør meg kvalm at du gleder deg over at en ung jente ble overfalt!! At du og andre Frp-ere er så utrolig kyniske og tenker slik gir dere nok ikke mange nye stemmer. Iallefall ikke fra meg. Jeg er helt enig! Det er fullstendig idioti å "glede" seg over dette! Det har alltid vært vold og rå hendelser. Har FRP gjort noe med dette tidligere ? Hah! Jeg stemmer A*L*D*R*I Hagen & co uansett! Tror ikke de har noe positivt der nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 13. oktober 2002 #7 Del Skrevet 13. oktober 2002 uff for noen kommentarer. jeg gleder meg IKKE over slike ting, men mener absolutt ikke at Carl I Hagen er rasist. jeg stemmer FrP, men kun fordi jeg HATER arbeiderpartiet og KrF og Bondevik. Er så lei av alle avgiftene og at man skal straffes for å være fattig i dette landet, mens regjeringen blir rikere og rikere. håper på forandring med FrP, men har jo sett at partier har en tendens til å glemme alle løftene sine med en gang de kommer til makten. men rasist er han ikke, mener nå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #8 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hvor NAIV går det an å bli egentlig? Til alle dem som sier de hater KRF/Høyre og forslaget til nytt statsbudsjett og er under den tro at dersom FrP kommer til makten blir alt så mye bedre.....HALLO!! Vet ikke folk at mye av den politikken som føres nå også er FrP`s verk? Regjeringen er avhengig av at FrP støtter de forslag som blir lagt fram, ergo har FrP like mye skyld i at de eldre og svake får det verre og verre i dette landet. Det er bare ikke LOV å være så naiv! Det er selvfølgelig mange som nå stemmer fram FrP for å protestere på den nåværende regjering, men det blir jo helt latterlig ; dette er jo ris til egen rumpe! ....Nå gikk jeg kanskje litt bort fra selve emnet, men kunne ikke la være...ellers slutter jeg meg til dem som synes det er forkastelig å glede seg over at en ung jente ble overfalt. Hilsen supernova@@ (ps, flere som har problemer med å logge seg inn?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 13. oktober 2002 #9 Del Skrevet 13. oktober 2002 æææsj jeg slutter å stemme:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #10 Del Skrevet 13. oktober 2002 AKP, SV og RV støttet pol Pot - slå den!!!!! Hadde disse partiene bestemt, så hadde vi: 1. Jobbet i samme firma 2. Brukt samme type dress 3. Spist råtten kål til middag hver dag 4. Hatt en Tv-stasjon og en radiokanal 5. Kun fått lov til å reise på ferie til Nord-korea, Kina og Cuba bla. bla.bla. -mens lederne hadde vassa i milliarder!!!!!!! Bare hjernevaska idioter og offentlig ansatte stemmer på disse partiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #11 Del Skrevet 13. oktober 2002 og husk: Det var ingen Fremskrittspartimann som overfalt den jenta, nei - det var noen av våre nye landsmenn! Tenk på det neste gang dere er ute! FrP har 32.9% oppslutning nå og jeg tipper vi ser: 35% den 1.11 38% den 1.12 40% den 1.1 Med økende arbeidsledighet, så ser vi kanskje 50% før sommeren. God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 13. oktober 2002 #12 Del Skrevet 13. oktober 2002 For min del må du bare fortsette å argumentere på denne måten Gjest. Kan aldri tenke meg at du bidrar til å skaffe velgere til Frp med din argumentasjon, snarere tvert i mot.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #13 Del Skrevet 13. oktober 2002 og husk: Det var ingen Fremskrittspartimann som overfalt den jenta, nei - det var noen av våre nye landsmenn! ....Hva med Søviknes da "Gjest"? Jeg sier ikke at det var et overfall, men at en voksen, gift FrP-mann i en profilert politisk stilling går til sengs med en liten jentunge tyder på en smule svak karakter, for ikke å snakke om mangel på intelligens... For meg virker det som om du tar alle utlendinger over en kam "Gjest" - da er det vel ikke noe i veien for at vi andre tar alle FrP`er over en kam - en haug med analfabeter og kåte gamle griser? Hilsen supernova@@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. oktober 2002 #14 Del Skrevet 13. oktober 2002 For det første - jeg forsto ikke artikkelen jeg. Det er liksom noe som ikke stemmer her. En mann observerer noe han tror er et overfall av ei jente. Han hjelper ikke jenta, men i full detektimestil følger han etter de antatte overfallsmennene før har varsler politiet om det som har skjedd. HALLO - en helt klar prioritering, og svært naturlig reaksjon dette her, eller??????? Vi har alstå et vitne som tror han observerte et overfall, og et politi som står uten offer....... Og så har vi en FRP-sympatisør som gnir seg i henda og mener at dette er god pr for FRP - flere stemmer hitover - takk, takk. Synes det er flott jeg, med den typen FRP-tilhengere, og jeg håper de blir riktig mange og riktig høylydte, for da tror jeg ikke det går så alt for lang tid før FRP blir et lite parti for spesielt interesserte. Så gjest - hold fram som du stevner, du..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 13. oktober 2002 #15 Del Skrevet 13. oktober 2002 Helt enig Bettie, syns det er litt vittig at de for en gangs skyld har funnet *alle* de som overfalt jenta, men ikke hun som ble overfalt.. (eller vittig er vel ikke riktige ordet men) neste blir vel at de finner innbruddstyven men vet ikke hvor innbruddet har vært? Og til gjest - fortsett med slik saklig argumentering - det förer *virkelig* til at jeg vurderer å stemme Frp neste valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #16 Del Skrevet 13. oktober 2002 OK -jeg gir meg! Jeg konkluderer med at dere er så opptatt av å støtte våre nye landsmenn at dere gir faen i jenta og andre jenter som blir overfalt av innvandrere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det ingen av dere som mener at voldsmennene bør straffes? Hvilken straff bør de evt. få? Bør de sendes hjem igjen? Tror dere at det er siste gangen de overfaller kvinner? Er det noen av dere som har lurt på om dere er veldig naive? ---------------------------------------------------------------------------- Ny sak: 200 drept på Bali! Når tror dere det smeller her? Dere som bor i Oslo og ferdes på Oslo city, Oslo S, Aker brygge o.l., vil være mest utsatt! Som kjent er Norge et fristed for terrorister! Tenk på det nesten gang dere tar T-banen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #17 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei igjen Gjesten. Alle disse innvandrerene du er så redd for, er det svensker eller mørkhuda? Hvet du hvem av dem det var som gjorde dette overfallet, eller går du automatisk utfra at det er mørkhudete? For for Frp-ere er vel innvandrer, utlending og mørkhuda det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #18 Del Skrevet 13. oktober 2002 OK -jeg gir meg! Jeg konkluderer med at dere er så opptatt av å støtte våre nye landsmenn at dere gir faen i jenta og andre jenter som blir overfalt av innvandrere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer fra deg som mener at dette bør skje igjen for å skaffe Frp stemmer? Hva er du for slags menneske egentlig? Er det ingen av dere som mener at voldsmennene bør straffes? Hvilken straff bør de evt. få? Bør de sendes hjem igjen? Den diskusjonen kan vi ta når du blir voksen og vil diskutere, ikke bare slenge dritt om de som ikke er som deg, skjære alle over en kam, og bruke slå hverandre i hodet-argumentasjon! Tror dere at det er siste gangen de overfaller kvinner? "De"???? - åååå... du mener de sorte menn som er skrekkelig farlige fordi de har mørkere hud enn deg? Eller mener du kriminelle generelt? Bestem deg for hvilken diskusjon du vil ha. Og takk for at det finnes sånne som deg som patetisk prøver å sanke stemmer til FrP - kanskje jeg kan sove trygt om natten jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #19 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg gidder ikke å skrive mer om dette. Tipper at de får 30 dagers betinget fengsel. I hjemlandet hadde de fått 30 år! De kommer til å slå til igjen og neste gang kan det være deg!!! Husk det! mvh. En som: -har rent rulleblad -aldri har overfalt damer -som betaler skatt (ikke med glede rikitgnok) -som aldri har smuglet stfoff ( kun noen få spritflasker ) og som mest sannsynlig får se FrP på 50% ! Skål! Case closed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2002 #20 Del Skrevet 13. oktober 2002 Her var det mye drittslenging både fra den ene og den andre kanten. Siden den opprinnelige Gjest anser saken som "closed" gjør vi det også, tråden stenges. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg