AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg gleder meg sånn til det klaffer og jeg etter hvert kan begynne å kjøpe inn ting til babyen. Å siden jeg har sett på ymse nettsider bare for morro så får jeg nå opp en haug med reklame på facebook 😂 jeg kjøper ikke noe, for vi vet jo ikke om vi kommer til å bruke flere år, eller om vi kan få barn i det hele tatt, men sånn som det frister! Det er så mye fint der ute ❤️ Anonymkode: 6e4d1...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Del Skrevet 27. januar 2022 Var litt ambivalent, jeg. Så mye fint og kjekt å få kjøpt. Fristet å kjøpe men etter hvert som det tok tid før det klaffet så turte jeg ikke å kjøpe, i tilfelle det ikke gikk. Ville ikke gå rundt og på påminnet barnløsheten enda mer. Prøvde å tenke at tilbudene er der jevnlig også seinere. Anonymkode: 39b1f...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var litt ambivalent, jeg. Så mye fint og kjekt å få kjøpt. Fristet å kjøpe men etter hvert som det tok tid før det klaffet så turte jeg ikke å kjøpe, i tilfelle det ikke gikk. Ville ikke gå rundt og på påminnet barnløsheten enda mer. Prøvde å tenke at tilbudene er der jevnlig også seinere. Anonymkode: 39b1f...919 Ja er jo den følelsen jeg sitter med selv. Tenk om det ikke går 😶 Anonymkode: 6e4d1...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Del Skrevet 27. januar 2022 Turte heller ikke kjøpe utstyr, ville heller glede meg med det når jeg faktisk var gravid 🤭 Men kjøpte noen få baby klær, hvis det var noe jeg virkelig ønsket til min framtidige. Anonymkode: 3df52...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 27. januar 2022 #5 Del Skrevet 27. januar 2022 Blir også fristet men jeg orker ikke å kjøpe for så å miste, bli påminnet om det hver gang jeg ser det. Tenker jeg kjøper noe etter TUL og NIPT test 💕da er det mer sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #6 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Turte heller ikke kjøpe utstyr, ville heller glede meg med det når jeg faktisk var gravid 🤭 Men kjøpte noen få baby klær, hvis det var noe jeg virkelig ønsket til min framtidige. Anonymkode: 3df52...111 Ja jeg vil ha noe å se frem til 😅 ikke vet jeg hva vi får/får låne fra familie og venner heller Anonymkode: 6e4d1...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #7 Del Skrevet 27. januar 2022 SuzsuZ skrev (32 minutter siden): Blir også fristet men jeg orker ikke å kjøpe for så å miste, bli påminnet om det hver gang jeg ser det. Tenker jeg kjøper noe etter TUL og NIPT test 💕da er det mer sikkert Ja jeg kjenner at det hadde blitt veldig sårt å se tingene hvis jeg mister. Enn så lenge har jeg ikke gravid en gang, så det å kjøpe noe er jo bare dumt. Anonymkode: 6e4d1...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #8 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg er nylig blitt gravid, og blir og fristet av masse sånne tilbud. Men, tør ikke kjøpe noe ennå. Har ikke hatt nipt og tidlig ultralyd ennå, så kan jo hende barnet har downs og må aborteres. Nerveprirrende uker. Anonymkode: 8b6b8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #9 Del Skrevet 27. januar 2022 Det eneste jeg kjøpte da vi bestemte oss for å prøve var en enorm teddybjørn. Fem år senere var jeg glad jeg klarte å styre meg for å kjøpe mer, jeg var like barnløs. Anonymkode: e99bd...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #10 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg har kjøpt noen få plagg, fordi det er ting jeg bare MÅ ha og som jeg ikke vet om jeg får tak i likedan når jeg blir gravid. Har også kjøpt en bamse. Dyrt utstyr venter jeg selvsagt med, men ingen tvil om at jeg har blitt fristet! Får reklame for babybutikker overalt, siden jeg har vært inne på det🙈 Har sett på vogner, bilstoler, leker, klær og annet, men for min del er det en del av prosessen med å glede seg. Anonymkode: 28ca0...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #11 Del Skrevet 27. januar 2022 Er kjempe fristet til å kjøpe, men kommer ikke til å handle noe før jeg er gravid. I mellomtiden koser jeg meg med å strikke mye baby-/barneklær til venner og familie sine små. Ikke helt det samme, men er veldig koselig. Anonymkode: 2cfac...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå