Usikker Skrevet 13. oktober 2002 #1 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har kjøpt meg ny svart bukse.......... også er den for lang!!! Ikke bare litt for lang......men lang, lang for lang - hvis dere skjønner! :o Dette skjer hver eneste gang jeg kjøper meg ny bukse. Er egentlig ikke så ofte da......men like irriterende hver gang. Hvorfor skjer dette meg hver gang? Hver jæv** gang så er buksa for lang.......... :x Betyr dette at jeg er litt for kort? Ja - for jeg er hvertfall ikke for tjukk....det er nå helt sikkert. :oops: Også rekker jeg jo ned til bakken da - så jeg kan jo ikke være for kort heller......... Nå som jeg begynte å bli litt sikrere på ting og tang.......ja, så skjer det igjen altså. Usikkerheten tar overhånd......... og buksa er fortsatt for lang, men heldigvis ikke for trang! Også jeg da, som liksom skal være en "Skråsikker og overbevist engel"...... NÅ ER JEG USIKKER NÅ! Dette var et hjertesukk fra meg........som tusler til symaskinen for å legge opp buksa!!! *små-skjenner på de som lager buksene såååå laaaannnge* :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2002 #2 Del Skrevet 13. oktober 2002 huffe da, det var da svært da... Men hvor får du kjøpt busker på en søndag, da??? :o Du må PRØVE buska før du kjøper, vettu... Vær glad du har symaskin du, det har ikke jeg så jeg må gå i så laaange busker, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har da ikke kjøpt den i dag....... For lenge siden.........og den var like "for lang" da, som idag! Men - idag skal jeg bruke den da.....og da bare MÅÅÅÅÅ jeg til pers. Og selvfølgelig så prøvde jeg den når jeg kjøpte den...... å herregud...hva tror du om meg???? Dumme engel - som ikke skjønner hva jeg mener!!!! :x :o :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #4 Del Skrevet 13. oktober 2002 En venn av meg var på legekontroll..........og legen sa: "Du veier da ikke for mye du - du er bare litt for kort"........ Kanskje det er diagnosen din og? (men det gjør da ingen ting) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. oktober 2002 #5 Del Skrevet 13. oktober 2002 Kanskje vi kan lage en egen englegruppe? De litt for korte englene? Jeg finner heller ikke bukser som passer akkurat i beina... Selv om jeg bruker sko med hæler... Så jeg skjønner problemet ditt... Kjedelig å legge opp også.... Når skal bukseprodusentene skjønne at det finnes små mennesker også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 13. oktober 2002 #6 Del Skrevet 13. oktober 2002 Skal hive en haug med bukser på kokvask i dag jeg, i håp om krymp. De få gangene jeg finner en bukse som ikke må legges opp er rene julaften. (Sjeldnere enn en gang i året også, tror jeg) Men husk å vaske før dere legger opp, da. Har fått meg noen snertne høyvanns ved å glemme det, jeg! Lykke til mine korte venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #7 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har faktisk kommet over en butikk hvor de selger bukser i tre lengder: ekstra lang, vanlig og litt kortere. Jippi! PM (personlig mote) virker i utgangspunktet litt "tantete", men de har endel helt greie ensfargede bukser. (Og siden jeg er en gammel tante så gjør det ikke noe å gå dit ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 13. oktober 2002 FEEEERDDDDIIIIGGG! "gussjelåv"......... nå er buksa lagt opp - tok med 2 stk. i sammen slengen jeg!!!! Innmari effektiv jeg Men - uansett, fryyktelig kjeeedeeelig å ikke kunne kjøpe "ferdige" bukser!!! Takk for støtten alle sammen! Nå kan jeg gå i selskap i dag - med bukser som her såååå fineee!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har faktisk kommet over en butikk hvor de selger bukser i tre lengder: ekstra lang, vanlig og litt kortere. Jippi! Er vel i Oschlooo den!!!!! .....og der bo'kke jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #10 Del Skrevet 13. oktober 2002 http://www.pm.no/forretninger.htm De har butikker flere steder, men kanskje ikke i nærheten av der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 13. oktober 2002 #11 Del Skrevet 13. oktober 2002 De har butikker flere steder' date=' men kanskje ikke i nærheten av der du bor?[/quote'] Nei ikke her jeg bor heller... :cry: Så da får også jeg gå med for lange bukser... Jeg er virkelig glad for at det finnes høye sko Hm... hvorfor må jeg være så kort :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2002 #12 Del Skrevet 13. oktober 2002 Dumme engel - som ikke skjønner hva jeg mener!!!! Jeg er ikke engel, jeg.... :cry: Kanskje derfor jeg ikke forstår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. oktober 2002 #13 Del Skrevet 15. oktober 2002 Min far - en ganske klok mann egentlig - sa bestandig når jeg klaget over at jeg var kortere enn de andre i familien (og jeg er egentlig ikke kort - alle de andre er bare så innmari laaange - som 2-meters broren min) Ingen er så kort at han ikke må bøye seg, og ingen er så lang at han ikke må tøye seg. Så da er vi vel egentlig ganske passe, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 16. oktober 2002 #14 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg har funnet en veldig fin måte å krympe buksene på, hive dem i tørketrommel og der skal de være i 100min! Så walla, da har de fin lengde på! MEN jeg kan ikke hive dem 2 ganger i tørketrommel hehe da kan isabel bruke dem........ Til å med bukser som står at de ikke skal krympe, krymper i våres tørketrommel! Jeg tror at tørketrommelen vår forstår meg så godt og han vil gjøre livet lettere for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. oktober 2002 #15 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hvilken tørketrommel er det, Perser? :o Jeg gikk gjennom buksene mine i dag... Jeg må på shopping... Alle har plutselig blitt for store... Og ikke bare i beina... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2002 #16 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg gikk gjennom buksene mine i dag... Jeg må på shopping... Alle har plutselig blitt for store... Om du klarer å GÅ GJENNOM buksene dine @lfa, skjønner jeg at du trenger nye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. oktober 2002 #17 Del Skrevet 17. oktober 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå