Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommunikasjon på forhånd er det viktigste her. Paret som skal invitere noen inn som sexpartner må ha tenkt grundig gjennom dette og være trygge på seg selv og forholdet. Gjesten må føle seg trygg på begge i paret og i leken må alle være likeverdige om det skal fungere. Mange regler eller grenser vil bli vanskelig å forholde seg til, alle må være på samme nivå.

Jeg har møtt par der mannen kun ville være tilskuer, helt greit så lenge dette var kommunisert på forhånd. det er ingen som liker å bli invitert på middag for så å oppdage at bare de som bor der får ha på saus og får drikke til maten.....

Anonymkode: 85bb9...ae6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fjompen skrev (50 minutter siden):

Du må være usedvanlig tett i pappen når du ikke forstår poenget som jeg, men mer viktig, en annen gjentatte ganger forsøker å forklare deg. 
Det er helt klart mulig å vise gjensidig respekt, og for min del gjør jeg det ved å unngå å sette regler i trekanter/relasjoner som får en av partene til å føle seg mindre verdt enn meg/oss.

En regel om at 3. person, for eksempel en ekstra jente ikke får lov til å kysse meg under sex er jo ulogisk, hvorfor skulle hun ikke det, om det ikke kun var en regel jeg og min partner satt på grunn av min partners sjalusi? Kan vi ikke møte 3.personer uten slike regler, så bør vi jo heller la være. 
Dette er noe helt annet enn at f.eks 3.person har en grense, hvor hun ikke vil ha sperm i ansiktet fordi det har gitt dårlige erfaringer fra før. 

Det er en forskjell der. Vi venter alle tålmodig på at du skal se poenget. 

Men du har så klart rett i at vi alle kan bli valgt bort. Ulempen for alle enhjørnings-jagende par er jo at om det er en part som er pådriver, og en part som bremser, og må ha en masse regler, eller for all del grenser, så blir de lite populære hos enhjørningen, som helst vil føle seg inkludert, ikke "innleid". 

Vi to kommer nok ikke til å bli enig men jeg synes det er unødvendig å begynne med hersketeknikker.

Skrevet
nomore82 skrev (51 minutter siden):

Vi to kommer nok ikke til å bli enig men jeg synes det er unødvendig å begynne med hersketeknikker.

Det har du rett i, siden vi diskuterer helt ulike saker. Vi alle snakker om at alle i en hendelse bør, med mindre det er spesielt avtalt, føle seg inkludert. Du snakker om noe annet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...