AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Noen her som har hatt trekant med typen og ei ekstra jente? Nysgjerrig på hvordan det var da vi vurderer det selv. Er åpen og ærlige med hverandre jeg og typen, men er alikevel litt redd for at det blir helt annerledes enn jeg har tenkt hvis det først skjer og litt redd for å angre senere. Typen min sier vi dropper det når jeg er usikker, men jeg har jo så lyst også.. Anonymkode: ef4fd...813
Strange Doll Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Jeg har og lyst til det og vi er i vurderingsstadiet 1
Bamseklemmer Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Med ei ekstra jente på 50 år ja😂 ...skulle vel ha tatt meg en tur i tenkeboksen, hvis dama hadde ymtet da.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 Vi har hat med ei ekstra dame fra tid til annen, og det har gått helt fint. Grenser bør være avklart på forhånd! Åpen kommunikasjon er viktig for alle parter, og begrens alkoholinntaket. Anonymkode: 386d6...16c 1
nomore82 Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Kommunikasjon, tydelige avtaler og tydelige grenser er min erfaring viktig Snakk om hva man tror skjer, gå igjennom hvordan en tror en vil reagere og hva en føler om det, og vær tydelige om en har grenser en ikke skal krysse og hvem grensene skal gjelde.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Du kommer mest sannsynlig til å angre. Anonymkode: e7a4f...d88 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du kommer mest sannsynlig til å angre. Anonymkode: e7a4f...d88 Hvorfor, tror du? Anonymkode: ef4fd...813
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 Jeg hadde ikke gjort noe slikt uten å være helt sikkert. Ekkelt å gamble med slikt. Kan bli sinnsykt bra men kan også gå feil og ha en varig effekthvis du ikke er helt sikkert. Anonymkode: 859eb...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #9 Skrevet 27. januar 2022 Om jeg skal ha trekant, må det være med to menn og meg. Ekkelt med ekstra dame. Anonymkode: 8a5db...076 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #10 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor, tror du? Anonymkode: ef4fd...813 Fordi de fleste som gjør det angrer. Skaper en utrygghet som ikke forsvinner. Hva om han liker henne bedre enn deg? Hva hvis du tydelig ser at han tenner ekstremt på henne? Er du biseksuell eller gjør du det mest for han? Hvordan unngår dere drama i ettertid? Hvordan finner dere en jente som liker dere og hvor begge dere liker henne? Vil det bli "kjedelig" med bare dere to etterpå? Vil han pushe på å ha henne med flere ganger? Det er russisk roulette med forhold å gjøre dette. Anonymkode: e7a4f...d88 6
nomore82 Skrevet 27. januar 2022 #11 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi de fleste som gjør det angrer. Skaper en utrygghet som ikke forsvinner. Hva om han liker henne bedre enn deg? Hva hvis du tydelig ser at han tenner ekstremt på henne? Er du biseksuell eller gjør du det mest for han? Hvordan unngår dere drama i ettertid? Hvordan finner dere en jente som liker dere og hvor begge dere liker henne? Vil det bli "kjedelig" med bare dere to etterpå? Vil han pushe på å ha henne med flere ganger? Det er russisk roulette med forhold å gjøre dette. Anonymkode: e7a4f...d88 Men de fleste gjør det heller ikke rett. Derfor buklander de fleste. Alt det du nevner håndteres i stor grad med åpenhet, kommunikasjon og grenser. Men begge må jo åpenbart ha en lyst og tenning på det. Ellers blir det fort er problem.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #12 Skrevet 27. januar 2022 Hva slags grenser snakker dere om, dere som nevner at dette er viktig? Anonymkode: 2e8a3...014
nomore82 Skrevet 27. januar 2022 #13 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags grenser snakker dere om, dere som nevner at dette er viktig? Anonymkode: 2e8a3...014 Noen liker for eks ikke at kjæresten kysser andre da det er for intimt. Noen mener analt er off limits. Og når en er midt i akten er det greit om to blir oppslukt eller blir det vonde følelser for den tredje å være utenfor. Kan to initiere ny omgang seg i mellom mens den tredje sover eller er på badet. Skal alle tre sove i samme seng etterpå. Alkohol. Oralsex. Kondom. Nøkkelen her er at alle er forskjellig og med tre ulike personer så har man trippelt opp med hensyn å ta. Og alle har ulike grenser. Senest for noen uker siden var det vel en tråd her om noen som hadde vært i en trekant som fikk grensene sine overtråkket pga manglende kommunikasjon og respekt.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #14 Skrevet 27. januar 2022 nomore82 skrev (18 minutter siden): Noen liker for eks ikke at kjæresten kysser andre da det er for intimt. Noen mener analt er off limits. Og når en er midt i akten er det greit om to blir oppslukt eller blir det vonde følelser for den tredje å være utenfor. Kan to initiere ny omgang seg i mellom mens den tredje sover eller er på badet. Skal alle tre sove i samme seng etterpå. Alkohol. Oralsex. Kondom. Nøkkelen her er at alle er forskjellig og med tre ulike personer så har man trippelt opp med hensyn å ta. Og alle har ulike grenser. Senest for noen uker siden var det vel en tråd her om noen som hadde vært i en trekant som fikk grensene sine overtråkket pga manglende kommunikasjon og respekt. Ok, takk for svar. Mye av dette ville jeg ha kalt regler og ikke grenser. Grenser er hva jeg selv ikke vil være med på, som analsex og ubeskyttet sex med fremmede, mens regler er å bestemme over andre. Regler synes jeg personlig er en uting i seksuelle situasjoner, med mindre det er snakk om en bdsm-situasjon der den underdanige ønsker å bestemmes over. Jeg involverer meg aldri med par som har regler, akkurat som at jeg aldri ville ha involvert meg med én person heller, dersom denne fastsatte masse regler for meg på forhånd og uten mitt samtykke. Hvis noen misliker å kysse, er det selvfølgelig helt ok, men hvis jeg har sex med et par og får høre på forhånd at jeg ikke får lov til å kysse ham, men kun henne, eller at han ikke får lov til å komme i meg, men kun henne feks, hadde jeg løpt derifra. Sex er kommunikasjon og respekt og man behandler ikke andre mennesker som et sexleketøy man bare kan bruke og tre regler nedover hodet på. Regler er derfor no go for min del, mens folks personlige grenser alltid må respekteres. Det gjelder jo all sex og er ikke noe spesifikt for trekanter. Anonymkode: 2e8a3...014 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #15 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi de fleste som gjør det angrer. Skaper en utrygghet som ikke forsvinner. Hva om han liker henne bedre enn deg? Hva hvis du tydelig ser at han tenner ekstremt på henne? Er du biseksuell eller gjør du det mest for han? Hvordan unngår dere drama i ettertid? Hvordan finner dere en jente som liker dere og hvor begge dere liker henne? Vil det bli "kjedelig" med bare dere to etterpå? Vil han pushe på å ha henne med flere ganger? Det er russisk roulette med forhold å gjøre dette. Anonymkode: e7a4f...d88 Er ikke så redd for at han vil like henne bedre enn meg egentlig, hadde jeg tenkt sånn så hadde det ikke vært noe å vurdert. Jeg er trygg på både meg selv og oss. Og at han vil tenne ekstra på henne regner jeg jo nesten med, det kommer nok jeg til å gjøre selv også. Tenker at det ganske normalt.. vi har jo vært sammen i mange år og dette blir jo noe helt nytt og spennende. Jeg vet ikke helt hva jeg er? Aldri vært med jenter på den måten før, men tenner utrolig mye på tanken ved det. Det var mitt forslag så jeg er vel nesten mer ivrig på det enn han. Hvordan vi skal finne den rette jenta vet jeg ikke, men det burde vel være mulig å finne noen det klaffer med etterhvert. Anonymkode: ef4fd...813 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #16 Skrevet 27. januar 2022 Ingen vits med trekant med en ekstra dame. Da kan man like så godt be om å få lov å ligge med en annen dame. Det er jo sex med den nye tredjeparten som er interessant i dette tilfellet. Så partner blir jo egentlig bare i veien. Anonymkode: a6f70...583 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #17 Skrevet 27. januar 2022 Jeg har hatt trekant med 2 jenter, men da var jeg single, så det var nok litt mindre komplisert. Skjedde ved to anledninger. Begge gangene skjedde det helt tilfeldig etter en bytur. Følte egentlig at det ikke var noe for meg, og det har ikke gjentatt seg. Har derfor aldri tatt opp med kjæresten min at dette er noe jeg vil prøve med henne. M35 Anonymkode: c4a67...2ff
nomore82 Skrevet 27. januar 2022 #18 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ok, takk for svar. Mye av dette ville jeg ha kalt regler og ikke grenser. Grenser er hva jeg selv ikke vil være med på, som analsex og ubeskyttet sex med fremmede, mens regler er å bestemme over andre. Regler synes jeg personlig er en uting i seksuelle situasjoner, med mindre det er snakk om en bdsm-situasjon der den underdanige ønsker å bestemmes over. Jeg involverer meg aldri med par som har regler, akkurat som at jeg aldri ville ha involvert meg med én person heller, dersom denne fastsatte masse regler for meg på forhånd og uten mitt samtykke. Hvis noen misliker å kysse, er det selvfølgelig helt ok, men hvis jeg har sex med et par og får høre på forhånd at jeg ikke får lov til å kysse ham, men kun henne, eller at han ikke får lov til å komme i meg, men kun henne feks, hadde jeg løpt derifra. Sex er kommunikasjon og respekt og man behandler ikke andre mennesker som et sexleketøy man bare kan bruke og tre regler nedover hodet på. Regler er derfor no go for min del, mens folks personlige grenser alltid må respekteres. Det gjelder jo all sex og er ikke noe spesifikt for trekanter. Anonymkode: 2e8a3...014 Regler er basert på grenser. Og hele poenget her er jo nettopp å ha gode opplevelser. Noe man har størst tjangs for å få når alle er enige i grenser og regler. Alle er ulike. Ulik erfaring. Ulik fetish. Ulike grenser. Og klarer en å finne ut at man er en dårlig kombinasjon før man havner oppi det er det bra for alle parter
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #19 Skrevet 27. januar 2022 Det med sjalusi er ikke lett å forutse. Jeg hadde trekant med en ff og hans kamerat. Det var min ff som ønsket dette, kameraten og jeg ble med for å glede ham (hadde ikke prøvd før og var interessert i å teste). Selv om vi bare var ff, så ble han ekstremt sjalu. Han ble lei seg av at jeg nøt kameraten hans. Alt av grenser var avklart på forhånd, det var kun følelsene til han ene som eksploderte. Vi var avklart på forhånd, ingen av oss var forelsket eller ønsket et forhold med den andre. Enden på visa ble at ingen av oss har kontakt med hverandre. Å ha trekant sammen med en kjæreste hadde jeg aldri tatt sjansen på. Anonymkode: caa9b...713
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #20 Skrevet 27. januar 2022 Jeg synes det er litt fascinerende at noen tenner på tanken på å ha sex med mannen sin og en ekstra dame. Hadde dere giddet å forklare litt nærmere hva som er sexy med det? Jeg er gift med en mann, men liker damer. Dvs jeg er bifil, tenderer mot lesbisk, men jeg har evnen til å gjøre unntak for enkelte menn, og er gift med et slags livslangt unntak... Jeg er trofast mot mannen fordi han ønsker det slik, men rent seksuelt kunne jeg godt ha tenkt meg å gå ei dame på si. Derimot hadde det vært direkte usexy for meg å skulle ha sex med mannen min og en annen dame. Jeg vil ikke dele ham med noen. Og hvis jeg skulle hatt sex med ei dame ville jeg ikke delt henne med noen mann. Da synes jeg egentlig at tanken på trekant med to menn er mindre frastøtende. Jeg har respekt for at vi alle er helt forskjellige og har forskjellige preferanser, altså. Jeg er genuint interessert, og lurer på: Dere som ønsker sex med mannen deres og en annen dame, hva er det dere finner tiltrekkende ved tanken på det? Anonymkode: b067d...3ea 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå