Gå til innhold

Antrekk som fanger oppmerksomheten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mulig dette er feil tråd, men..

De siste ukene har jeg møtt en veldig kjekk mann i en turgruppe vi er med i, men vi får sjelden mulighet til å snakke så mye på tomannshånd der. I morgen skal det være et i sosial samling med foredrag på en bar i byen. Der får jeg kanskje vist en annen side enn den med regntunge turklær og litt en-til-en tid hvis vi blir sittende sammen.

Har noen tips til antrekk som vil fange oppmerksomheten?

K39. 168 med normal kroppsbygning (kanskje litt mer enn gjennomsnittlig former).

Anonymkode: a977c...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om antrekket fanger oppmerksomhet er det uansett feil, på en eller annen måte. For skrikende, utfordrende, eller upassende.

Så hold det til noe du er komfortabel med. Som passer deg godt, og er "deg". 

Sats heller på personlighet og kommunikasjon. 

Om det er noen jeg vil sitte med på arrangement der man setter seg etterhvert som man kommer pleier jeg å stå rett utenfor døra, snakke i telefonen, i det jeg ser personen jeg vil sitte med legger jeg på, og tar initiativ til en samtale på vei inn i lokalet. Da er det naturlig at man blir sittende sammen. Og aller best om du får in "skal vi kjøpe et glass før vi setter oss?"

Anonymkode: dff62...e75

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde nok kjørt på noe enkelt som jeg føler meg komfortabel i, men også liiiitt sexy. For eksempel et par jeans som sitter fint, en enkel topp med litt utringning og et enkelt smykke. Sminket meg og stylet meg pent, men ikke overdrevent slik at det blir overpyntet for anledningen. Kanskje ta med en cardigan eller genser man kan slenge på hvis det er kaldt eller om du føler deg mer pyntet enn de andre. 

Anonymkode: d952a...680

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt på noe i en strålende farge, brukt rød leppestift og satt opp håret. Helt vanlig, men feminitet og åpent.

Anonymkode: 8f5cf...e7b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stramme jeans, kul topp, høye hæler hvis du orker/klarer

Anonymkode: a9a34...732

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ha tatt på meg noe jeg følte meg vel i. Det er det beste for utstrålingen din. 

Er det uformelt ville jeg ha valgt jeans som sitter bra og en slim skjorte som ikke var kneppet helt opp i halsen, og heller ikke fri innsyn. Enkel makeup og ikke noe særlig med smykker. 

 

Anonymkode: 6c3a9...7be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er sær, men jeg har en ting for kvinner i litt stram snekkerbukse 😉

Anonymkode: 8e5c6...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarte strame jeans og dongrie sjorte, som ikke er for løs. svarte sko med litt hel. løst hår og øredobber 🙂 

Anonymkode: a86be...494

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Mulig jeg er sær, men jeg har en ting for kvinner i litt stram snekkerbukse 😉

Anonymkode: 8e5c6...2ed

Snekkerbukse på en bar i byen når man nærmer seg 40? Nei.

Anonymkode: af0c3...03e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Snekkerbukse på en bar i byen når man nærmer seg 40? Nei.

Anonymkode: af0c3...03e

🤭

Anonymkode: a86be...494

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Nå spørs det hva slags stil du har og hva du føler deg komfortabel. Jeg tenker at det er ganske viktig at du har på noe du føler deg fin og komfortabel i. Om du er ukomfortabel og kanskje retter på klærne og drar i dem så er det et tegn på at du har valgt noe som ikke er deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Pandakostyme. Garanterer oppmerksomhet.

Anonymkode: af0c3...03e

😂

Anonymkode: a977c...b78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stramme jeans, kul topp, høye hæler hvis du orker/klarer

Anonymkode: a9a34...732

Hva regnes som en "kul topp"?

Anonymkode: a977c...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

svarte strame jeans og dongrie sjorte, som ikke er for løs. svarte sko med litt hel. løst hår og øredobber 🙂 

Anonymkode: a86be...494

Skjorter og bluser blir ofte ganske "posete" på meg. Jeg har ganske stor forskjell på brystmål og midjemål 😅

Anonymkode: a977c...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Snekkerbukse på en bar i byen når man nærmer seg 40? Nei.

Anonymkode: af0c3...03e

Jeg sier bare hva som fanger min oppmerksomhet :) en jumpsuit er også veldig sexy, med høye hæler. 

Anonymkode: 8e5c6...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tettsittende plagg fanger som regel menns oppmerksomhet om det er det du ønsker :)  Gjerne med litt høye støvletter og utslått hår. Kan ha litt utringning også men ikke for mye :) 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mulig dette er feil tråd, men..

De siste ukene har jeg møtt en veldig kjekk mann i en turgruppe vi er med i, men vi får sjelden mulighet til å snakke så mye på tomannshånd der. I morgen skal det være et i sosial samling med foredrag på en bar i byen. Der får jeg kanskje vist en annen side enn den med regntunge turklær og litt en-til-en tid hvis vi blir sittende sammen.

Har noen tips til antrekk som vil fange oppmerksomheten?

K39. 168 med normal kroppsbygning (kanskje litt mer enn gjennomsnittlig former).

Anonymkode: a977c...b78

Du burde kle deg litt hverdagslig pent. Hvis du kler deg for pent så kan det kanskje tenkes at du sender noen veldig tydelige signaler til han du har et godt øye til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (9 minutter siden):

Du burde kle deg litt hverdagslig pent. Hvis du kler deg for pent så kan det kanskje tenkes at du sender noen veldig tydelige signaler til han du har et godt øye til. 

Ingen ballkjole altså 😁

Men spøk til side; takk for råd. Tar gjerne imot tips for å pynte på hverdagsklærne 🙂

Anonymkode: a977c...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...