Gå til innhold

Antrekk som fanger oppmerksomheten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mysticgirl skrev (17 minutter siden):

Tettsittende plagg fanger som regel menns oppmerksomhet om det er det du ønsker :)  Gjerne med litt høye støvletter og utslått hår. Kan ha litt utringning også men ikke for mye :) 

Har tettsittende jeans i alle fall. Jeg finner kanskje mine 10 år gamle knehøye støvletter et sted hvis jeg leter litt 😅

Anonymkode: a977c...b78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker litt sånn casual sexy, det er en slager når man skal på sjekkern på et uformelt sted.

Poenget er å ha på klær som viser former og gjerne også litt hud, men uten at det ser ut som man prøver spesielt hardt. Menn er generelt sett enkle, litt rumpe/pupper/proporsjoner og voila, snøret i bånn 😛 

Min sikre vinner er jeans (som sitter perfekt over rumpa så klart) og tank top eller hvit t-skjorte med sort BH under, men det er jo litt kaldt for den type overdel nå. Ville gått for noe langermet, men relativt tettsittende (trenger ikke være pølseskinn-stramt, bare ikke noe flagrende bluser eller oversized gensere, det må svinge inn i midjen). Og ikke en genser som går helt opp i halsen, ha litt utringning. Ikke nødvendigvis med kløft, men vis kragebeina iallfall. Hvis du vil pynte det opp, så gjør du det med skoene. Alt passer til dette antrekket.

Hvis du virkelig vil fange oppmerksomheten så er det jo bare å gå rett for rød kjole, men det blir nok fort overdressed. Men du kan kjøre det samme "casual sexy"-trikset med kjoler, bare finn en genserkjole som jo virker casual nok, men som fremhever formene dine. Igjen, litt tettsittende er cluet. Eller om du har fantastiske bein så kan du ha en kort genserkjole, men da bør den til gjengjeld ikke være tettsittende, men heller ganske løs.

Fremhev det du er mest fornøyd med!

Et tredje triks som virkelig gir meg masse oppmerksomhet er skinnbukser, jo mer skinnende jo bedre. Har også noen i lakk, da mister mange mannfolk haken rett i asfalten. Men det må jo være din stil da, det er ikke alle som kan "pull off" det.

Anonymkode: 763c5...f79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk pent og nøytralt, ikke for prangende. Selv er jeg veldig fan av buksedrakter, evt bukse og topp i samme farge. En rød dressjakke over et enkelt sort antrekk, og røde lepper, det er en vinner 🥳 

Anonymkode: 90885...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg liker litt sånn casual sexy, det er en slager når man skal på sjekkern på et uformelt sted.

Poenget er å ha på klær som viser former og gjerne også litt hud, men uten at det ser ut som man prøver spesielt hardt. Menn er generelt sett enkle, litt rumpe/pupper/proporsjoner og voila, snøret i bånn 😛 

Min sikre vinner er jeans (som sitter perfekt over rumpa så klart) og tank top eller hvit t-skjorte med sort BH under, men det er jo litt kaldt for den type overdel nå. Ville gått for noe langermet, men relativt tettsittende (trenger ikke være pølseskinn-stramt, bare ikke noe flagrende bluser eller oversized gensere, det må svinge inn i midjen). Og ikke en genser som går helt opp i halsen, ha litt utringning. Ikke nødvendigvis med kløft, men vis kragebeina iallfall. Hvis du vil pynte det opp, så gjør du det med skoene. Alt passer til dette antrekket.

Hvis du virkelig vil fange oppmerksomheten så er det jo bare å gå rett for rød kjole, men det blir nok fort overdressed. Men du kan kjøre det samme "casual sexy"-trikset med kjoler, bare finn en genserkjole som jo virker casual nok, men som fremhever formene dine. Igjen, litt tettsittende er cluet. Eller om du har fantastiske bein så kan du ha en kort genserkjole, men da bør den til gjengjeld ikke være tettsittende, men heller ganske løs.

Fremhev det du er mest fornøyd med!

Et tredje triks som virkelig gir meg masse oppmerksomhet er skinnbukser, jo mer skinnende jo bedre. Har også noen i lakk, da mister mange mannfolk haken rett i asfalten. Men det må jo være din stil da, det er ikke alle som kan "pull off" det.

Anonymkode: 763c5...f79

Hvorfor vil man ha hvit topp med noe svart under? For å understreke at man har undertøy på? Når jeg ser slikt så tenker jeg enten at dama ikke bryr seg og bare kasta på seg noe, eller at det er litt trashy.

Hvit topp = nøytral farge på undertøyet.

Anonymkode: af0c3...03e

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har tettsittende jeans i alle fall. Jeg finner kanskje mine 10 år gamle knehøye støvletter et sted hvis jeg leter litt 😅

Anonymkode: a977c...b78

Det slår nok an, de fleste menn liker sånt😊

Anonymkode: a9a34...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Først og fremst bør du framstille deg slik du føler deg, og ønsker å bli oppfattet. Ønsker du positiv oppmerksomhet må du nok litt utenfor komfortsonen. For å kommunisere direkte til mannens instinkter og lyst er det kun tettsittende klær som gjelder. Jeg ville vært forsiktig med utringning, høye støvletter og markert leppestift. Det kan virke primitivt og dumt. Du bør velge noe nøytralt, men pent og ordentlig.
Buksene bør være mørke, og helst nokså nye, da kan de være ekstra trange over hoftene uten at det blir simpelt, direkte show off, eller for frekt. Fordi buksene må sitte så godt at rumpa og musa markeres tydelig, det vil ha en veldig sikker effekt på de aller fleste menn. Selv om han tilsynelatende ikke legger merke til noe spesielt ved deg, vil slike detaljer bore seg inn i hans bevissthet. Denne metoden er bortimot bombesikker, og vil oppfattes positivt av omtrent alle kategorier heterofile menn i alderen 16-100 år. Bare min mening om riktig strategi dette.
Det er viktig at du kan slappe av og være deg selv og ikke tenke på klær når dere møtes, derfor er det lurt å tenke ferdig og legge en plan i forkant, da går ting av seg selv uten at du behøver anstrenge deg på annen måte enn å være hyggelig og positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle tipsene. Vi skal møtes igjen i dag 😃

Det ble mørkebrune støvletter, mørkeblå jeans, en lys bluse og belte i midjen (så den ikke ser ut som et telt), et par armbånd, et halskjede, og øreringer 😊

Anonymkode: a977c...b78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for alle tipsene. Vi skal møtes igjen i dag 😃

Det ble mørkebrune støvletter, mørkeblå jeans, en lys bluse og belte i midjen (så den ikke ser ut som et telt), et par armbånd, et halskjede, og øreringer 😊

Anonymkode: a977c...b78

Høres fint ut, lykke til😊

 

Anonymkode: a9a34...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Takk for alle tipsene. Vi skal møtes igjen i dag 😃

Det ble mørkebrune støvletter, mørkeblå jeans, en lys bluse og belte i midjen (så den ikke ser ut som et telt), et par armbånd, et halskjede, og øreringer 😊

Anonymkode: a977c...b78

Date?

Anonymkode: 4ce26...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...