AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Del Skrevet 26. januar 2022 Jeg har vært i forhold en del år nå, og det har gått litt opp og ned og han har vært utro mot meg og holdt tett om det, men jeg oppdaget det et par måneder etter at det var avsluttet. Jeg prøver å akseptere at det er fortid fordi jeg ønsker å fortsette å være sammen med han, men når jeg snakker med han om oss så får jeg bare litt vage svar, så jeg lurer på om noen her inne kan trekke kort eller kan føle noe angående hans kjærlighet til meg? Anonymkode: 8377f...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silla123 Skrevet 26. januar 2022 #2 Del Skrevet 26. januar 2022 Utroskap er utroskap. Bare fordi han har klart å skjule det i noen måneder så gjør det jo ikke det bedre.. Slike spørsmål er alltid vanskelig å svare på når man ikke kjenner dere, livet deres, forholdet +++ Men jeg mener og tror at folk som har vært utro og slipper unna med det gjerne gjør det igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 26. januar 2022 #3 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har vært i forhold en del år nå, og det har gått litt opp og ned og han har vært utro mot meg og holdt tett om det, men jeg oppdaget det et par måneder etter at det var avsluttet. Jeg prøver å akseptere at det er fortid fordi jeg ønsker å fortsette å være sammen med han, men når jeg snakker med han om oss så får jeg bare litt vage svar, så jeg lurer på om noen her inne kan trekke kort eller kan føle noe angående hans kjærlighet til meg? Anonymkode: 8377f...05f Hva har dette med religion alternative og filosofiske spørsmål å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Del Skrevet 26. januar 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: men når jeg snakker med han om oss så får jeg bare litt vage svar, Kan du gi eksempler? Lettere å hjelpe da:) Ellers kan jeg si at utydelig svar er nesten alltid et nei. Anonymkode: 89fca...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Del Skrevet 26. januar 2022 Han er ikke sikker selv.. Han er glad i deg, men lar seg fort friste av andre og tanken om at det kanskje er noe bedre. Han liker livet med deg men er rastløs. For deg er han heller ikke "the one". Det kan føles sånn nå, men han venter på deg der ute Anonymkode: a2f05...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #6 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er ikke sikker selv.. Han er glad i deg, men lar seg fort friste av andre og tanken om at det kanskje er noe bedre. Han liker livet med deg men er rastløs. For deg er han heller ikke "the one". Det kan føles sånn nå, men han venter på deg der ute Anonymkode: a2f05...326 Ja han er en rastløs sjel og er avhengig av oppmerksomhet og bekreftelse fra andre damer, og det er nok grunnen til utroskapen. Ts Anonymkode: 8377f...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Del Skrevet 26. januar 2022 Sommer2464 skrev (1 time siden): Hva har dette med religion alternative og filosofiske spørsmål å gjøre? Jeg la det her fordi jeg lurte på om noen som er klarsynte eller ser i tarot kort kan svare meg. Ts Anonymkode: 8377f...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 26. januar 2022 #8 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg la det her fordi jeg lurte på om noen som er klarsynte eller ser i tarot kort kan svare meg. Ts Anonymkode: 8377f...05f Ok skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #9 Del Skrevet 26. januar 2022 Jeg kjenner ingen av dere, men for meg hadde jeg ikke kunnet tilgi utroskap. To hovedgrunner: 1) jeg kan ikke tilgi at noen tar meg for gitt og atpåtil lyger til meg, 2) og jeg vet at selv om jeg virkelig hadde forsøkt så hadde jeg aldri kunnet stole helt på personen igjen. Og tillitt er grunnmuren i et forhold. Det at han etter en slik situasjon ikke klarer å gi det tydelige svar eller snakke om dere og framtiden gir meg en dårlig magefølelse. Jeg tror du kan finne en bedre og jeg synes du fortjener å finne noen som elsker deg og virkelig vet at han vil ha deg og ingen andre. Anonymkode: 04297...98e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #10 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du gi eksempler? Lettere å hjelpe da:) Ellers kan jeg si at utydelig svar er nesten alltid et nei. Anonymkode: 89fca...463 Feks han sier ikke lengre at han elsker meg/ glad i meg men viser det gjennom handling. Det er ikke lengre så mye snakk om fremtidsplaner for oss lengre Ts Anonymkode: 8377f...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #11 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Feks han sier ikke lengre at han elsker meg/ glad i meg men viser det gjennom handling. Det er ikke lengre så mye snakk om fremtidsplaner for oss lengre Ts Anonymkode: 8377f...05f Du har nok svaret på ditt eget spørsmål, TS Klem ❤️ Anonymkode: d0cb1...6b4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå