Lawyam Skrevet 31. januar 2022 #21 Del Skrevet 31. januar 2022 (endret) Litt enig i at den er fordummende jeg da. Skulle klarsynte ha en spesiell blodtype liksom. I tilfelle har de AB siden den er den sjeldneste skulle jeg tro, siden det tross alt ikke er altfor mange av dem.... Rhesus minus også. Endret 31. januar 2022 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #22 Del Skrevet 31. januar 2022 Lawyam skrev (1 time siden): Litt enig i at den er fordummende jeg da. Skulle klarsynte ha en spesiell blodtype liksom. I tilfelle har de AB siden den er den sjeldneste skulle jeg tro, siden det tross alt ikke er altfor mange av dem.... Rhesus minus også. Jeg spurte ikke deg. Jeg spurte de klarsynte. Jeg hverken sluker eller avfeier informasjon jeg leser. Jeg er interessert i å finne ut av ting. Denne gangen spør jeg klarsynte om rhesustype, ikke om random folk syns det er fordummende eller ikke. Anonymkode: 139a0...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 1. februar 2022 #23 Del Skrevet 1. februar 2022 0- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå