AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #21 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Høres ut som min far. Han var typisk små-kriminell "bad boy", men veldig snill og rolig type av seg på privaten. Veldig kunnskapsrik person, veldig belest, kunne snakke om alt med alle. Men havnet i feil miljø fra han var tenåring, og ble dessverre i dette miljøet. Problemet med han, som mange av disse, er at han slet med sine ting. Og han rømte vekk fra alt dette via alkohol, hasj, piller, og hva det nå skulle være. Fikk unger med 4 forskjellige kvinner, og jeg har 5 halvsøsken. Han fikk bare unger med kvinner som hadde alt på stell, dvs. typiske karrierekvinner. Han møtte dem i sine rolige perioder, der det virket som at livet hans var på vei opp. Men, så ble han vel tatt igjen av uroen, familielivet, og sine indre demoner - og han forsvant tilbake til sitt gamle miljø. Anonymkode: aa36d...c5f Huff da, veldig opp og ned.. Men høres ut som han var i et hardere rusmiljø enn han jeg prater om. Han her er det kun en joint i ny og ne. Litt ofte når han er alene. Han holder seg unna de dårlige miljøene. Er også i et bra miljø i treningen. Han er bare så fantastisk snill og gir meg mye mer omsorg og kjærlighet enn hva andre menn har gjort med meg. Jeg lurer på om han vil snu på dette om han ei gang blir pappa? Han har snakket endel om at han vil ha barn. Og han er 36, så tiden er vel snart inne... Anonymkode: b51e7...3ab
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #22 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det ligger i genene dine at du skal 'redde han' til et bedre liv og at han skal stå i evig gjeld til deg etterpå. Dette igjen skal gi deg en veldig trygghet på grunn av redningen og avhengighetsforholdet til deg som hans klippe i verden. Det er sjelden det går slik, som regel blir det to ødelagte liv i stedet for et, men nå vet du hvordan marerittet begynte. Anonymkode: 6dc05...9de Nja, for min del var det fyren som plaget meg med fortiden sin, han bare måååttte fortelle om den, selv om jeg ikke hadde lyst. Faktisk prøvde jeg bare å vise ham hvordan JEG ønsker å bli behandlet, men han tolket det som at det var mot han. Vipps så er man i et problematisk forhold fordi fyren vil tilbake igjen til da jeg prøvde å signalisere til ham hva jeg ønsket av ham men så viste det seg at han ville ha det selv. jaja. Har alltid mislikt folk som skal grave frem fortiden sin sånn at jeg virker helt sosialt retardert om jeg ikke begynner å sippe... arghhhh hater sånne menn. Anonymkode: 032f6...32c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #23 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Husk rusen og livet hans vil komme før deg TS. I en kort periode vil han klare å printere deg, men det vil skli ut. Hilsen ei som har barn med en sånn. Fantastisk snill, men han er aldri der når du trenger han. Anonymkode: 1469a...c30 Blir barnevernet veldig på? Anonymkode: b51e7...3ab
Anonymburker Skrevet 26. januar 2022 #24 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Min erfaring er at mange som driver med bla rus er veldig hyggelig og fredfulle. Men at de er veldig ustabile i bla forhold, da rus alltid vil være nr. 1. Anonymkode: 2c4c4...bac Fredfull OG ustabil.. Ja vel.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #25 Skrevet 26. januar 2022 Han her er rolig og veldig snill. Anonymkode: b51e7...3ab
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #26 Skrevet 26. januar 2022 Sikkert en laidback type som etter hvert kommer til å ha like laidback forhold til deg, til å svare på meldinger, tlf, holde avtaler til tiden...peace&love fyr? Anonymkode: 45f65...fb3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #27 Skrevet 27. januar 2022 Stor forskjell på hasj og weed. Anonymkode: 0fd7a...40f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #28 Skrevet 27. januar 2022 Nå får det faen meg være nok, hvorfor går du ikke etter de snille mennene REEEEEEEEE! jeg er så snill atte 🤣 Sorry måtte bare 😂 Anonymkode: 74d51...95d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #29 Skrevet 27. januar 2022 Det er vel ingen voksne menn som har denne stilen medmindre de faktisk er kriminelle. Anonymkode: 882ee...85c 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #30 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er vel ingen voksne menn som har denne stilen medmindre de faktisk er kriminelle. Anonymkode: 882ee...85c Med kriminell, mener du at det ulovlige de gjør er å røyke hasj? For det kan stemme. At de nødvendigvis gjør verre ting er ikke sikkert. Ellers finnes jo de som bare har en sær stil hele livet. Se på Eli Hagen, samme sveis i 50 år. Eller gamle metalheads eller skatere som aldri vokser opp i klesstilen. Anonymkode: 5d3b4...566
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #31 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Med kriminell, mener du at det ulovlige de gjør er å røyke hasj? For det kan stemme. At de nødvendigvis gjør verre ting er ikke sikkert. Ellers finnes jo de som bare har en sær stil hele livet. Se på Eli Hagen, samme sveis i 50 år. Eller gamle metalheads eller skatere som aldri vokser opp i klesstilen. Anonymkode: 5d3b4...566 Skjønner hva du mener. Problemet ligger nok litt mer i vanene han har. Røyker hver kveld og er mer våken på nattestid enn dagtid. Jeg er motsatt...Kan jeg ha noe fremtid med han her tror du? Anonymkode: b51e7...3ab
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #32 Skrevet 28. januar 2022 Har han jobb og egetn bolig. TS? Anonymkode: 825e9...393
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #33 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Med kriminell, mener du at det ulovlige de gjør er å røyke hasj? For det kan stemme. At de nødvendigvis gjør verre ting er ikke sikkert. Ellers finnes jo de som bare har en sær stil hele livet. Se på Eli Hagen, samme sveis i 50 år. Eller gamle metalheads eller skatere som aldri vokser opp i klesstilen. Anonymkode: 5d3b4...566 Vel, når en voksen fyr har en sånn framtoning er det vel ofte et tegn på asosiale tendenser; dvs at han stiller seg relativt likegyldig til både rettslige og sosiale normer. Men, men - for noen dreier det seg sikkert mest om image og skuespill, og ikke så mye om å uttrykke (gjennom stilen) den man virkelig er. Anonymkode: 882ee...85c 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #34 Skrevet 28. januar 2022 Jeg vet ikke hva han sliter med, men man kan selvsagt være snill selv om man sliter med ting! Jeg har verdens snilleste pappa, men han har slitt med rus og har null omsorgsevne. Spørsmålet er jo hva du er ute etter. Et forhold kan jo bli mer ustabilt enn du ser for deg. Anonymkode: 93ec2...26f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #35 Skrevet 29. januar 2022 Spm er om de er til å stole på? Blir de ikke glad i damer på amfetamin? Kan man stole på de? Anonymkode: d3b31...853
Gjest Dustete Skrevet 30. januar 2022 #36 Skrevet 30. januar 2022 22 hours ago, AnonymBruker said: Spm er om de er til å stole på? Blir de ikke glad i damer på amfetamin? Kan man stole på de? Anonymkode: d3b31...853 Ingen som er rusa på tyngre stoffer "er til å stole på". Neida, han har full kontroll, tar bare litt kola iblandt - sier han. Neida han bryter sammen i buhu stakkars meg og griner om han blir satt til veggen så han må nesten bare få lov, stakkars han - sier hun. Svake tapere.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #37 Skrevet 30. januar 2022 On 1/26/2022 at 7:03 AM, AnonymBruker said: Traff for gøy en som jeg alltid har visst om. I ung tiden var han en villbass og sagget, røyket, gikk med buksene nedpå knærne osv, litt småkriminell. Da jeg så han igjen, var han lik seg selv. Buksene litt nedpå, masse tatoveringer, lue eller bånd. Men utrolig kjekkog mørk selvom han ser litt preget ut av fortiden. Av en eller annen grunn syntes jeg det er sexy.. Hva skjer med meg? Han røyker enda, altså ikke vanlig røyk. Selv er jeg "søt og uskyldig" blondine, sportslig, trener hver dag og alltid vært opptatt av å ha et ordentlig liv. Hva skjer med at vi er så motsatt av hverandre men liker hverandre? Plager meg såklart at han gjør dette. Nå det er sagt, er han helt utrolig snill. Hadde ikke trodd en så 'bøs' mann kunne være så omsorgsfull og snill. Bør jeg stole på dette? Anonymkode: b51e7...3ab Hva er det med dere damer og slemme menn? Er så lei av at dere aldri vil ha oss snille menn… Hvorfor er det bare slemme menn som får fitte? Er lei av at godene i samfunnet er skjevfordelt. Skumme utvikling dette…. Anonymkode: 0964e...8a3
Rhodiola Skrevet 31. januar 2022 #38 Skrevet 31. januar 2022 Ryddet for forherligelse av lovbrudd, brukerdebatt og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå