AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #21 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 22.12): Totalt uenig! Men takk og lov så forstår flesteparten som spiser makrell i tomat at dette spiser man ikke blant andre mennesker Anonymkode: 205fe...ce4 Fordelen med å jobbe i bhg er at ingen bryr seg om makrellukt Anonymkode: a1625...08e
Antonetta Skrevet 21. februar 2022 #22 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 20.53): Hva spiser dere til frokost og lunsj. I en hektisk hverdag så orker jeg rett og slett ikke frokost før jobb og i lunsjen kjøper jeg mat. Men føler det er unødvendig å skulle handle mat hver eneste dag. Er glad i salat, men har ikke tid om morgenen, og den blir dvask om jeg lager kvelden før. Har to unger, den ene får brødskive i barnehagen og mannen spiser omtrent et halvt brød til lunsj. Det andre barnet er ikke spesielt glad i brød og dropper gjerne lunsj. Hva spiser og lager dere? Noe som kan forberedes kvelden i forveien? Anonymkode: 272f4...b59 Jeg lager alltid opp ei stor skål med salat, agurk, tomat og paprika som jeg har plast på. Om morgenen har jeg det i matboks der jeg tar opp i reker og mango, kylling og egg, eller andre ting som jeg har lyst på. Har aldri hatt problem med at salaten ble dvask
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå