Teardrop Skrevet 24. januar 2022 #1 Del Skrevet 24. januar 2022 Har en stygg lyslykt jeg vil endre farge på. Hvilken spraylakk bør jeg bruke? Hvor kjøper jeg det? Må det grunnes, eller holder det å vaske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Del Skrevet 24. januar 2022 Hva er lykten laget av? Anonymkode: 7d38c...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2022 Ikke treverk, så noe metall. Den er opprinnelig lakket i en slags eggeskallhvitt eller noe fra butikk. Ønsker den hvit, det ser jo gul ut ved siden av hvit kommode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Del Skrevet 26. januar 2022 Teardrop skrev (På 24.1.2022 den 20.24): Ikke treverk, så noe metall. Den er opprinnelig lakket i en slags eggeskallhvitt eller noe fra butikk. Ønsker den hvit, det ser jo gul ut ved siden av hvit kommode. Quick Bengalack, for eksempel. Finnes både i silkematt og blank, og i mange farger. Anonymkode: 31cc2...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 26. januar 2022 #5 Del Skrevet 26. januar 2022 Det er lettere å få et greit resultat med matt lakk. Silkematt er sannsynligvis det beste valget her.. Puss godt over, og lakk tynne strøk (som får tørke litt mellom strøkene). Grunning er sannsynligvis ikke nødvendig, men kjøp gjerne en spraylakk at grei kvalitet. Det gjør jobben mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå