Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Hvilken aldersgruppe er det egentlig den passer til?
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg tror at den kan brukes fra 5 år og oppover.
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Jo da, men hvem er det egentlig som bruker den?
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 Det er vanskelig å si, men det er i alle aldersgrupper. Antakelig er det mest mellom 10 og 30 foreløpig, men jeg regner med at det er en del som blir gitt bort til yngre barn til jul. Dessuten blir det vel en større brukergruppe etter hvert som det kommer flere spill. (Hvorfor lurer du?)
Gjest Queenblue Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 Sønnen min er en flittig bruker av det, han er 12.
Gjest Tabby Skrevet 20. oktober 2005 #6 Skrevet 20. oktober 2005 Hvor dyre er de da? Regner med at det tar litt tid før de detter i pris enda?
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2005 #7 Skrevet 21. oktober 2005 Så når min datter på tolv inderlig ønsker seg denne med det idiotiske hudespillet, kan jeg regne med at hun ikke går lei med en gang?
Gjest vsn Skrevet 21. oktober 2005 #8 Skrevet 21. oktober 2005 Sønnen min på 5 år fikk DS av oss i vår. Han spiller mye på den.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #9 Skrevet 21. oktober 2005 Så når min datter på tolv inderlig ønsker seg denne med det idiotiske hudespillet, kan jeg regne med at hun ikke går lei med en gang? ← Jeg synes at "det idiotiske spillet" Nintendogs er kjempegøy! (og jeg er nesten 30.. ) Hundene er veldig realistiske og det er mye moro å gjøre med dem, så jeg tror nok ikke hun blir lei med en gang hvis hun er glad i dyr. Hun kan trene den opp, delta i konkurranser, leke, gå tur, stelle med den og pynte den opp. Tror nok det er et godt kjøp. (Har fått veldig gode anmeldelser.)
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2005 #10 Skrevet 21. oktober 2005 okay....... Jeg liker ikke denne type spill i det hele tatt, men hun elsker dyr og kan nesten ikke vente til hun flytter hjemmefra for da skal hun kjøpe seg alle mulige dyr (som hun ikke kan ha her hjemme pga allergi) Dessuten elsker hun spill. Så da er det kanskje et lurt kjøp da...?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #11 Skrevet 22. oktober 2005 Det høres ut som et godt spill for henne! (Og om det får deg litt mer positiv, så er det mange fordeler med slike spill. Spesielt med tanke på at instruksjonene er på engelsk, så hun får litt trening i det! )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå