AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Del Skrevet 24. januar 2022 Er det "garantert" at man vil få en positiv test 4 dager før forventet mens? Spør fordi jeg er invitert på fest på fredag, og forventet mens er på mandag. Ønsker ikke å dele at vi prøver å bli gravide, men vil ikke drikke om jeg er gravid. Anonymkode: 4417c...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Del Skrevet 24. januar 2022 Nei, ingen garanti. Men mange vil nok det, inkludert meg selv Anonymkode: 3c135...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Del Skrevet 24. januar 2022 Ingen garanti for det, men muligens. Prøv:) Om du får positiv på fredag er det likevel sannsynlig at du får mensen mandag (kjemisk - som svært mange befruktede egg ender i, derfor frarådes tidligtesting). Om du drikker og det skulle vise seg positiv test har det ingenting å si for embryoet så tidlig. Anonymkode: df722...0fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Del Skrevet 25. januar 2022 Ingen garanti, nei. Legg merke til at sånne tester som reklamerer med "seks dager" eller "fem dager" før mener, i liten skrift, før dagen mensen er forsinket, altså ikke før IKM men dagen etter. Og at de er 99% sikre fra/etter IKM, ikke før. I pakningsvedlegget står det vanligvis hvor mange prosent av faktisk gravide som tester positivt med denne testen og hvilken dag. Så kommer det såklart an på hvor sikker du er på eggløsning og hvor lang syklusen er (de beregningene går ut fra IKM=15dpo), og på når egget festet seg i livmoren og dermed begynte å produsere hcg. Om du vil ha et sikkert svar fra en test, må du nesten vente til tidspunkt for forventet mens. Men mange får svar tidligere for det! Anonymkode: b0ce2...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg fikk positiv på vanlig test 5 dager før IKM Anonymkode: 6dee4...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Del Skrevet 25. januar 2022 Takk for svar Da tar jeg en test på fredag, og er den negativ tar jeg et glass vin uten å tenke for mye på det. Anonymkode: 4417c...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå