AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Del Skrevet 23. januar 2022 Hei! Jeg har et spørsmål som jeg håper noen av dete som spår/ legger kort kan hjelpe meg med svar på: Vil jeg snart bli sett og ønsket i ulike deler av livet? Jeg er så alene, og sånn har det vært i mange år. Finner ingen partner/kjæreste, den sosiale kretsen blir stadig mindre og venner er mye opptatt, og karrieremessig (en karriere som også er en hobby og en lidenskap) ønsker jeg også så sårt noen å planlegge prosjekter med, skape noe sammen med, men her er det også stillstand. Alle jeg har spurt gjennom årene har hatt fullt opp, og takket nei til mine forespørsler. Er jeg virkelig så lite verdt, på alle sider av livet mitt? Vil dette endre seg snart, eller er det bare å gi fullstendig opp? Anonymkode: 5d1fa...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg spår at du får bedre råd på et av de andre underforumene Anonymkode: f47ca...3b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg ser en fremtid for deg innen vannsport? Kanskje svømmelærer?. Du vil finne kjærligheten din der. Anonymkode: 06554...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei! Jeg har et spørsmål som jeg håper noen av dete som spår/ legger kort kan hjelpe meg med svar på: Vil jeg snart bli sett og ønsket i ulike deler av livet? Jeg er så alene, og sånn har det vært i mange år. Finner ingen partner/kjæreste, den sosiale kretsen blir stadig mindre og venner er mye opptatt, og karrieremessig (en karriere som også er en hobby og en lidenskap) ønsker jeg også så sårt noen å planlegge prosjekter med, skape noe sammen med, men her er det også stillstand. Alle jeg har spurt gjennom årene har hatt fullt opp, og takket nei til mine forespørsler. Er jeg virkelig så lite verdt, på alle sider av livet mitt? Vil dette endre seg snart, eller er det bare å gi fullstendig opp? Anonymkode: 5d1fa...37f Ingen kan spå, ingen er synske, alt dette er humbug. Bare hyggelig å kunne opplyse deg om dette. Anonymkode: a5eb0...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 24. januar 2022 #5 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen kan spå, ingen er synske, alt dette er humbug. Bare hyggelig å kunne opplyse deg om dette. Anonymkode: a5eb0...a98 Nja vi kan ikke være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg ser en fremtid for deg innen vannsport? Kanskje svømmelærer?. Du vil finne kjærligheten din der. Anonymkode: 06554...b4c Dette er helt på jordet, skjønner at du gjør narr av spørsmålet mitt. Anonymkode: 5d1fa...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Del Skrevet 24. januar 2022 Til dere som har svart: Det er helt greit at dere ikke tror på dette, men da ber jeg dere holde dere unna tråden. Til dere andre der ute: Jeg spør igjen jeg, hadde noen vær så snill kunnet bruke intuisjonen/ klarsynte evner/ tarot til å se på livssituasjonen min fremover? På forhånd tusen takk❤️ Anonymkode: 5d1fa...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #8 Del Skrevet 24. januar 2022 Ingen? Anonymkode: 5d1fa...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Del Skrevet 25. januar 2022 Kanskje denne tråden kunne slås sammen med den andre «kan noen se, føle noe her?»-tråden? Hvis det ikke gjør noe for din del, TS. Anonymkode: 5281f...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #10 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje denne tråden kunne slås sammen med den andre «kan noen se, føle noe her?»-tråden? Hvis det ikke gjør noe for din del, TS. Anonymkode: 5281f...c9b Jeg er ikke noe fan av at disse trådene slås sammen, med mindre det er én klarsynt/kortlegget som starter sin egen tråd, som vi andre kan spørre. Det blir litt kaos når mange spør og mange svarer. Håper fortsatt at noen har lyst å svare meg her❤️ Anonymkode: 5d1fa...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #11 Del Skrevet 25. januar 2022 Dårlig gjort å ødelegge for en som spør. Utrolig sært å sitte å ødelegge andres tråder. Rart de ikke har noe noe som helst fornuftig å bidra med og er det ingen moderator her. Alle tråder blir jo ødelagt. Så da gidder ingen å svare heller. Jeg ser deg gå opp en vindeltrapp, og når du kommer til toppen blir det bedre. Ser også noe med dine foreldre her med noe frykt. Du kanskje konfrontere den frykten for å komme videre. Lykke til ! Anonymkode: 086dc...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. januar 2022 #12 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 1/24/2022 den 0.52): Hei! Jeg har et spørsmål som jeg håper noen av dete som spår/ legger kort kan hjelpe meg med svar på: Vil jeg snart bli sett og ønsket i ulike deler av livet? Jeg er så alene, og sånn har det vært i mange år. Finner ingen partner/kjæreste, den sosiale kretsen blir stadig mindre og venner er mye opptatt, og karrieremessig (en karriere som også er en hobby og en lidenskap) ønsker jeg også så sårt noen å planlegge prosjekter med, skape noe sammen med, men her er det også stillstand. Alle jeg har spurt gjennom årene har hatt fullt opp, og takket nei til mine forespørsler. Er jeg virkelig så lite verdt, på alle sider av livet mitt? Vil dette endre seg snart, eller er det bare å gi fullstendig opp? Anonymkode: 5d1fa...37f Det retter seg ikke opp av seg selv så du må nok ta tak i de forskjellige områdene før ting skjer. Du er ikke lite verdt, men du 'sitter jo på verdien' nå og har gjort det lenge. Derfor må du reise deg! Når du gjør det starter fremgangen. Det er deg selv som holder deg tilbake og ingen andre. Endret 26. januar 2022 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #13 Del Skrevet 26. januar 2022 Lawyam skrev (11 timer siden): Det retter seg ikke opp av seg selv så du må nok ta tak i de forskjellige områdene før ting skjer. Du er ikke lite verdt, men du 'sitter jo på verdien' nå og har gjort det lenge. Derfor må du reise deg! Når du gjør det starter fremgangen. Det er deg selv som holder deg tilbake og ingen andre. Tusen takk for svar❤️ Jeg føler jeg har prøvd og prøvd gjennom mange år, på ulike måter, men møter stadig veggen. Føler jeg sitter fast. Ser du noe mer konkret? Anonymkode: 5d1fa...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #14 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dårlig gjort å ødelegge for en som spør. Utrolig sært å sitte å ødelegge andres tråder. Rart de ikke har noe noe som helst fornuftig å bidra med og er det ingen moderator her. Alle tråder blir jo ødelagt. Så da gidder ingen å svare heller. Jeg ser deg gå opp en vindeltrapp, og når du kommer til toppen blir det bedre. Ser også noe med dine foreldre her med noe frykt. Du kanskje konfrontere den frykten for å komme videre. Lykke til ! Anonymkode: 086dc...15b Tusen takk for svar❤️ Enig med deg, kjipt med de som ødelegger tråden. Jeg likte tanken på den vindeltrappen, og at det blir bedre på toppen☺️ Ser du noe mer konkret? Det med frykt i forhold til foreldre er jeg litt usikker på. Jeg har bare én forelder igjen, som ikke har det så bra av ulike grunner, så frykten om at den forelderen skal ha det like vanskelig i lang tid fremover, sitter nok der. Den frykten er det ikke så mye å gjøre noe med. Det er er nok mye annet jeg frykter også,- at min egen fremtid skal bli like innholdsløs og ensom i årene som kommer. Føler livet raser forbi uten at jeg får deltatt, på en måte. Blir veldig takknemlig om du kan se om du ser noe mer konkret, om kjærlighet, vennskap, opplevelser, helse.. 🌼 Anonymkode: 5d1fa...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #15 Del Skrevet 26. januar 2022 Hei! Du skriver om kjærlighet.For meg er det iallefall viktig å gjøre noe mer nytte enn på jobben.Hjelper andre og får råd på diskusjonsforum.Jeg er på Kvinneguiden,VG s diskusjonsforum,Si det med ord og Doktoronline. Anonymkode: 7e1e4...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #16 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 26.1.2022 den 13.36): Hei! Du skriver om kjærlighet.For meg er det iallefall viktig å gjøre noe mer nytte enn på jobben.Hjelper andre og får råd på diskusjonsforum.Jeg er på Kvinneguiden,VG s diskusjonsforum,Si det med ord og Doktoronline. Anonymkode: 7e1e4...4ed Takk for svar. Jeg er en som ofte er der for andre, jeg er den som lytter og støtter, og den som må huske å passe på selv midt opp i alt. Så jeg gir mye kjærlighet til menneskene rundt meg. Men den type kjærlighet jeg søker etter og drømmer om uteblir. Uansett, i akkurat denne tråden ville jeg spørre klarsynte og de med god intuisjon om de kunne se noe rundt temaene jeg delte. Blir glad om flere klarsynte eller kortlesere vil hjelpe❤️ Anonymkode: 5d1fa...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå