Gå til innhold

Dere attraktive damer - se hit

Fremhevede innlegg

Skrevet

at noen ser på seg selv som "attraktive" eller at dem viss nok ser bra ut, betyr ikke at noen andre faktisk er enige med dem om at de er "attraktive"       

Anonymkode: 90eae...013

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

For å "vasse i tilbud" må man først og fremst være utadvendt og oppsøkende, og selv gi oppmerksomhet. Det går to veier. Hvis man er/oppfattes som innadvendt og avvisende, vil man ikke få mye oppmerksomhet, selv om man er pen/smart/rik etc.

Skrevet

32 år. Er unnvikende og veldig privat av meg, får mye oppmerksomhet og «hvorfor vil du ikke ha meg?» fra menn. Men det går i bølger, i perioder kan jeg bli bedt ut av 5 bekjente på en mandag, noen måneder senere kan det gå en hel fredag uten å få melding. Får mye blikk ute men få norske som henvender seg til meg

Anonymkode: a571d...8c8

Skrevet
1 hour ago, Anonymus Notarius said:

For å "vasse i tilbud" må man først og fremst være utadvendt og oppsøkende, og selv gi oppmerksomhet. Det går to veier. Hvis man er/oppfattes som innadvendt og avvisende, vil man ikke få mye oppmerksomhet, selv om man er pen/smart/rik etc.

Jo dessverre, jeg tiltrekker meg menn som blir som klegger når jeg er avvisende. Blir og bedt bort til bord med fremmede menn når jeg henger med hodet i baren og er i trist humør. Men - komisk nok merker jeg når jeg er interessert og utadvendt føler jeg at menn blir skremt vekk

Skrevet

Jeg er 37, feit, trygda og alenemor. Men har god selvtillitt, er utadvendt og er gladtjukk, får mange tilbud jeg og😊 Bare i tilfelle noen her skulle tro at man MÅTTE være tynn og like slående vakker som ts.

• Hjerte 1
Skrevet

jeg er 37, gift, barn og hele den pakka..

men som ung, fikk jeg mange tilbud ja. og mange som sjekket meg opp. 

Før jeg valgte mannen min hadde jeg 4-5 menn som var veldig interessert og som "stod i kø". 

Forøvrig,  selv jeg hadde mange tilbud har jeg aldri hatt en one night stand! jeg er ikke en sånn type dame. 

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo dessverre, jeg tiltrekker meg menn som blir som klegger når jeg er avvisende. Blir og bedt bort til bord med fremmede menn når jeg henger med hodet i baren og er i trist humør. Men - komisk nok merker jeg når jeg er interessert og utadvendt føler jeg at menn blir skremt vekk

Varierer sikkert, men jeg har inntrykk av at det er de mest utadvendte og oppsøkende som får flest tilbud, blant begge kjønn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 21.13):

[…] menn jeg tiltrekkes av for de har ofte en 4-5 damer etter seg samtidig […] 

Anonymkode: b9829...da1

Jeg bare klippet ut og uthevet den delen som gir svaret.

Hva får deg til å tro at en fyr som har 4-5 damer etter seg samtidig driver med såkalt "cold approach" – altså oppsøke kontakt med damer som ikke har signalisert interesse?

Tror du det er slik han har fått 4-5 damer etter seg?

Prøv å ta initiativ ved å vise at du er interessert.

Og nei, det er ikke nødvendigvis du som skal sjekke ham opp, Men prøv å invitere ham til å sjekke deg opp gjennom øyekontakt, flørtende blikk og smil fra litt avstand.

Se om du kan fange oppmerksomheten hans på en måte som viser at du er tilgjengelig for ham.

Ellers velger han en annen kvinne som gjør det.

Skrevet

Er ikke så lett for attraktive damene heller, men er blitt så passive og er nesten ekstra passive mot oss attraktive damene. Ja jeg kan få dem men da må jeg ta initiativ og veldig tydelig initiativ og det føles helt feil for meg. Så da blir det til det ikke skjer så mye mer enn at de sender en snap eller gir meg likes eller kort kommenter på en story. Resten må visst jeg gjøre. Enten er jeg stygg eller så er menn veldig redd for å få et nei. 

Anonymkode: 6ec51...da5

• Liker 1
Skrevet

Får veldig mye oppmerksomhet og har nesten ikke vært singel i mitt voksne liv. Anser meg selv til å være normalt attraktiv, men tror jeg vinner veldig mye på selvtillit og personlighet. Jeg blir ofte sjekket opp på byen, og tror det er fordi jeg ler og smiler mye. Har mye mer draget nå som 30- årig tobarsmor enn da jeg var 20 og topptrent. Men da hadde jeg ikke selvtilliten og roen jeg har nå

Anonymkode: 9d89e...f72

Skrevet

Min søster er en av de som blir sjekket opp på bussen, t-banen, på gata.. Det er helt latterlig, som å være i en romcom!
Hun har et innmari sjarmerende, varmt vesen, og en uvitende flørtete måte å prate på. Hun er ganske naiv når det kommer til hvorfor hun får oppmerksomhet, og spiller nok med litt for lenge, ofte. Hun virker nok bare veldig imøtekommende, og når hun da også er utrolig flott er det ikke rart mange "tar sjansen"! 

Vi ligner veldig (jeg er høyere og "penere", hun har litt mer former og er mer "sexy"), men trekkene våre er like. Jeg er dog ikke så utadvent med fremmede, og har nok ikke den varme energien hun utstråler til alle.
Jeg har ALDRI blitt sjekket opp på bussen, for å si det sånn! Har nok ikke den samme imøtekommende utstrålingen. Nå er jeg i et langvarig forhold, men når jeg var singel måtte jeg som oftest "skru det på" for å hooke, og aktivt gå inn for det om jeg syns noen var kjekk men de ikke hadde tatt kontakt. 

Anonymkode: 779a1...2bd

Skrevet

Vet ikke om jeg havner i denne kategorien eller ei, klarer ikke være spes objektiv på meg selv, men jeg har alltid måttet ta første initiativ når det kommer til dating. Har ikke hatt en eneste type hvor han var den som sjekket opp meg. Kan faktisk ikke huske å ha blitt sjekket opp mer enn én gang, og da var det fordi fyren trodde jeg var interessert da jeg kommenterte tatoveringene hans i forbiveien. :vetikke:  Har fått høre at jeg er skummel ved flere anledninger, dog litt usikker på hva de legger i det. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...