Gå til innhold

Dere attraktive damer - se hit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere kvinner i alder 25-35 som anser dere som over gjennomsnittet attraktive - vasser dere i tilbud fra menn om å date og bli kjent? Blir dere sjekket opp ofte? 

Jeg får høre stadig at jeg er veldig pen og attraktiv, får komplimenter veldig ofte og etter å ha jobbet mye med meg selv og min egen selvtillit har jeg nå innsett at jeg er en skikkelig fin og bra dame (ønsker ikke å skryte, men for to år siden kunne jeg aldri sagt det og jeg er stolt av å kunne si det nå) og at det ikke er mange menn som ville sagt nei til meg. 

Men jeg vasser ikke i tilbud fra menn hele tiden og føler jeg kan velge og vrake. Ikke i det hele tatt. Synes det er motsatt, at jeg omtrent må jakte på menn jeg tiltrekkes av for de har ofte en 4-5 damer etter seg samtidig og har ikke behov for en til. Så begynner jeg å lure på om jeg kanskje tenker for høyt om meg selv? Hvordan er det for dere andre? 

Anonymkode: b9829...da1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere kvinner i alder 25-35 som anser dere som over gjennomsnittet attraktive - vasser dere i tilbud fra menn om å date og bli kjent? Blir dere sjekket opp ofte? 

Jeg får høre stadig at jeg er veldig pen og attraktiv, får komplimenter veldig ofte og etter å ha jobbet mye med meg selv og min egen selvtillit har jeg nå innsett at jeg er en skikkelig fin og bra dame (ønsker ikke å skryte, men for to år siden kunne jeg aldri sagt det og jeg er stolt av å kunne si det nå) og at det ikke er mange menn som ville sagt nei til meg. 

Men jeg vasser ikke i tilbud fra menn hele tiden og føler jeg kan velge og vrake. Ikke i det hele tatt. Synes det er motsatt, at jeg omtrent må jakte på menn jeg tiltrekkes av for de har ofte en 4-5 damer etter seg samtidig og har ikke behov for en til. Så begynner jeg å lure på om jeg kanskje tenker for høyt om meg selv? Hvordan er det for dere andre? 

Hvor gammel er du, TS? Jeg ser på meg selv som attraktiv. Holder meg bra for alderen (er 37, så litt over ditt aldersspekter). Jeg trener fast, er slank, langt hår og feminint ansikt, men til tross for dette får jeg ikke mange tilbud. Nå har jeg ikke stort nettverk da, og er stort sett på jobb, i butikker, har to barn 50%. Så nettverk spiller jo en rolle. Men av en eller annen grunn har jeg aldri fått særlig oppmerksomhet av menn. Kanskje det er selvtillit og at jeg ikke er superutadvendt som gjør det.. 

Anonymkode: 9b1a5...2f6

• Liker 1
Skrevet

Norske menn bare er ikke så veldig oppsøkende...

Anonymkode: 4b27e...d14

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er du, TS? Jeg ser på meg selv som attraktiv. Holder meg bra for alderen (er 37, så litt over ditt aldersspekter). Jeg trener fast, er slank, langt hår og feminint ansikt, men til tross for dette får jeg ikke mange tilbud. Nå har jeg ikke stort nettverk da, og er stort sett på jobb, i butikker, har to barn 50%. Så nettverk spiller jo en rolle. Men av en eller annen grunn har jeg aldri fått særlig oppmerksomhet av menn. Kanskje det er selvtillit og at jeg ikke er superutadvendt som gjør det.. 

Anonymkode: 9b1a5...2f6

Jeg er mellom 25-30 år, og høres utseendemessig ut som deg! Jeg er ganske utadvendt men ikke den som roper høyest eller krever oppmerksomhet akkurat. 🤔 

Skrevet

Tingen er at dette med å "ha tilbud" ikke egentlig er en enveis greie. De som har masse tilbud er de som selv gir masse oppmerksomhet til menn.

De færreste menn gjør fremstøt mot damer som ikke selv har vist noe initiativ. Det bare virker slik, fordi de få som gjør det er veldig synlige på byen

Anonymkode: daefd...888

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 25 år, gjennomsnittlig pen, slank, har normal god selvtillit osv. Tidligere var jeg mindre pen, og ble aldri sett på som attraktiv eller sjekket opp. 

Vil ikke akkurat si at jeg vasser i tilbud, men jeg blir sjekket opp når jeg er ute ja. I det siste har jeg syns det har vært ubehagelig, da jeg ikke er ute etter kjæreste. Jeg drar ikke ut for å få meg noe, men for å kose meg. Eller jeg har et ekstra godt øye til en fyr, men ikke noe mer. 

Anonymkode: 19533...6c7

Skrevet

Jeg er 46 år, og er vel mer søt enn pen. Er slank, velstelt, trener og er fast i kroppen, velkledd. Jeg er ganske allsidig med forskjellige aktiviteter som hest, ski,   klatring, styrketrening og dans. Er også sosial med venner på middager, konserter, fotballkamper. Og følger godt opp ungene mine, selv om de er 19 og 24 år. 
Jeg får mye oppmerksomhet fra menn, og blir kontaktet av ukjente og ofte kjekke menn på Messenger ganske ofte. De har gjerne sett meg i en eller annen sammenheng, og tar sjansen på å ta kontakt. Også i det virkelige liv tar menn initiativ til å bli kjent. 
Jeg tror ikke dette har så mye med utseende mitt å gjøre, selv om jeg ofte får komplimenter på det fra menn. Tror heller det har med at jeg er smilende, pratsom og oppmerksom til de som er rundt meg. 

Anonymkode: 7d997...1a4

• Liker 2
Skrevet

Dette handler om utstråling. Det er Ikke kjønns definert eller basert på hvor pen du er

folk tiltrekkes glade mennesker som byr på seg selv, glimt i øyet etc

Anonymkode: 49d33...da6

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 27 år og får veldig ofte menn som spør etter nummeret mitt osv, men jeg føler ofte at min vennlighet på jobb blir misforstått (butikk). Jeg liker å knytte kontakter, smiler og ler mye og småprater egentlig med de aller fleste, og jeg tror noen menn har tolket det som flørting.

Anonymkode: 5c7cf...e15

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette handler om utstråling. Det er Ikke kjønns definert eller basert på hvor pen du er

folk tiltrekkes glade mennesker som byr på seg selv, glimt i øyet etc

Anonymkode: 49d33...da6

Enig! Jeg er utadvendt, men ikke spesielt pen, og det vanker en del tilbud 😂

Anonymkode: 87e14...b6b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er 27 år og får veldig ofte menn som spør etter nummeret mitt osv, men jeg føler ofte at min vennlighet på jobb blir misforstått (butikk). Jeg liker å knytte kontakter, smiler og ler mye og småprater egentlig med de aller fleste, og jeg tror noen menn har tolket det som flørting.

Min erfaring også 👍👍👍 blid og hyggelig på jobb oppfattes som flørt 😚

Anonymkode: 87e14...b6b

Skrevet

Nå er jeg eldre og godt gift, men jeg har aldri jaktet på menn. Så det slik at om en mann ikke var mer interessert i meg enn at jeg måtte konkurrere om ham, da var det ikke noe grunnlag for noe som helst mellom oss. 

Jeg var attraktiv, men vil ikke si at jeg vasset i seriøse tilbud. Var nok mest menn som ville ha sex og moro. De var også uaktuelle for min del. 

De menn jeg har hatt forhold til måtte jeg ikke jakte på, og de var seriøse. Jeg fant det verdt å vente på slike, og ikke ta til takke med noe annet. Hadde selvtillit og selvfølelse nok til å ikke bli desperat nok til å gi menn som ikke tydelig viste interesse for akkurat meg en sjanse. Ville heller være singel enn med halvveis mann. 

Anonymkode: bd714...ef7

• Liker 2
Skrevet

En venninne av meg er gjennomsnittlig pen med helt normal kropp, men med en utrolig fin og varm utstråling. Vennlig og utadvendt og får folk til å føle seg vel. Hun blir rent ned av tilbud fra menn…til hennes store overraskelse, men jeg skjønner dem så godt😊

Anonymkode: 1750c...b24

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Enig med deg, jeg jobber i butikk og i bar. Liker å prate med folk, tuller og er veldig blid - får mange tilbud. 😅 Jeg er godt gift og ikke interessert i noe "sånt", men det er jo litt hyggelig. 

Anonymkode: 95a6f...da6

Skrevet

Tror ikke det har så mye med utseende å gjøre, men utstråling. Jeg er glad og smiler mye, tror det er derfor menn trekkes mot meg. Jeg kommer også lett i snakk med andre damer pga det. 

Anonymkode: cd970...62d

• Liker 1
Skrevet

Snart 36 år, ser på meg selv som en attraktiv dame, gjerne ikke over gjennomsnittet men heller ikke under. 
Har vært i forhold helt til nylig så har ikke rukket å få tilbud enda men de jeg sveiper ja på på Internettprofiler matcher jeg med for det meste. 

Skrevet

28 år får en del oppmerksomhet både ute på byen og på tinder 😊

• Liker 1
Skrevet

Tror veldig mange ikke skjønner hva attraktiv betyr.

Attraktiv = tiltrekkende 

Dersom andre ikke blir tiltrukket av den så er du jo ikke attraktiv.

De som er attraktive og selv ønsker å være i et forhold er i et forhold.

Du kan godt være pen, hyggelig, velutdannet, rik, osv uten at andre synes at du er attraktiv.

Anonymkode: 61c09...9c8

• Liker 5
Skrevet

Hvis du er attraktiv så merker du sikkert at mange menn snur seg etter deg? Hvis ikke så har du heller et normalt utsende.

Anonymkode: ee22a...691

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men jeg vasser ikke i tilbud fra menn hele tiden og føler jeg kan velge og vrake. Ikke i det hele tatt. Synes det er motsatt, at jeg omtrent må jakte på menn jeg tiltrekkes av for de har ofte en 4-5 damer etter seg samtidig og har ikke behov for en til.

Det er bare en yderst liten gruppe menn som er så ettertraktet som det du nevner her, og de har jo råd til å være tilsvarende kresne. Kanskje er du nødt til å bli kjent med folk på andre arenaer, der tiltrekning kan oppstå uten at noen av dere er på topplistene. Jeg kaller det ikke å senke kravene, men at du kanskje må jobbe med ditt eget tiltrekningsmønster. Fiske i en annen dam, rett og slett. 

Anonymkode: dc58a...ed6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...