Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #3721 Del Skrevet 5. februar 2007 Så spennende! Tenker på deg. Da blir det jammen meg mandagsbaby på deg også da!!! Det hadde vært praktisk med to sånne stoler så vi kunne sluppet å flytte dem mellom bilene, ← De stolene er jo SÅ lette å flytte på, at det hadde jeg aldri vurdert! Vi tar nesten alltid med oss stolen inn også. Altså; den blir ikke stående i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. februar 2007 #3722 Del Skrevet 5. februar 2007 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 5. februar 2007 #3723 Del Skrevet 5. februar 2007 Lykke til, dette er spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 5. februar 2007 #3724 Del Skrevet 5. februar 2007 Oi, her skjer det ting. Lykke til, Ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. februar 2007 #3725 Del Skrevet 5. februar 2007 Oi, så spennende, nå er jo ting virkelig igang! Gleder meg masse til å høre hvordan det har gått! Tipper at neste gang vi hører fra deg er alt over, og du har Ephelille i armene! Ikke noe tvil om at dere skulle ha den største fødestua, det kommer jo til å bli folksomt der inne! Jeg sier meg enig i at bilstol er ganske så lett å flytte! Vi tar den stort sett alltid med inn, for jeg synes det er lettere å sette Julegaven i setet inne, og feste bare stolen når vi kommer ut. Det går jo å tre han oppi stolen når den er fastspent i bilen, men det er litt knot, og gjøres bare når det ikke passer å ta med seg setet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. februar 2007 #3726 Del Skrevet 5. februar 2007 Intet nytt å melde så vi hører nok ikke mer før Ephelille har sett dagens lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. februar 2007 #3727 Del Skrevet 5. februar 2007 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. februar 2007 #3728 Del Skrevet 5. februar 2007 Så feil kan man ta, fått ny sms nå. 0952: Dette kommer til å ta sin tid. Riene er veldig uregelmessige, det er lang tid mellom hver.Men her er de bare glde for at jeg i det hele tatt kjenner rier. Kjennes ut som det har kommet mange liter fostervann og det kommer fortsatt mer. Vi har fått kjempegod frokost og kan ikke gjøre annet enn å vente... Men nå er det i alle fall i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 5. februar 2007 #3729 Del Skrevet 5. februar 2007 Så spennende!!! Håper du får en fott fødsel!!! Snart har du ephelille i aremne dine!!!! DET har du ventet leeenge på!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 5. februar 2007 #3730 Del Skrevet 5. februar 2007 Så spennende håper ting går fort framover nå, slik at du endelig kan holde ephelille i armene dine. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. februar 2007 #3731 Del Skrevet 5. februar 2007 Så spennende!!! Håper det slipper å drøye for lenge!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. februar 2007 #3732 Del Skrevet 5. februar 2007 Så lenge vannet har gått, så er det vel begrenset hvor lenge de lar deg vente? Håper det ikke ender med haste-snitt, men at du får sterke og regelmessige rier ganske snart, så Ephelille kommer seg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 5. februar 2007 #3733 Del Skrevet 5. februar 2007 Så utrolig spennende! Jeg har også tippet 5. februar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2007 #3734 Del Skrevet 5. februar 2007 Å så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. februar 2007 #3735 Del Skrevet 5. februar 2007 Nei, så gøy!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. februar 2007 #3736 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg må ærlig talt si at å vente på non som føder er fryktelig kjedelig.. Det tar jo sånn tid....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 5. februar 2007 #3737 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg må ærlig talt si at å vente på non som føder er fryktelig kjedelig.. Det tar jo sånn tid....... ← ja, det skal være visst. tenk deg hvordan det er for henne da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. februar 2007 #3738 Del Skrevet 5. februar 2007 Åh, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. februar 2007 #3739 Del Skrevet 5. februar 2007 Sniker meg innom og snik for harde livet!! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. februar 2007 #3740 Del Skrevet 5. februar 2007 ja, det skal være visst. tenk deg hvordan det er for henne da.. ← Ja hun tenker nok ikke like mye på oss som vi tenker på henne;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå