Gå til innhold

The Well - naken!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det samme hørte jeg om Bristol i Oslo på 90 tallet men da var det de eldre damene som snudde koppene for ett ligg.

Anonymkode: cdd40...287

Ja, og Halvorsens konditori. En gammel røverhistorie. Bare tull.

The Well er søvnig, anstendig, eksklusiv og deilig. Muligens finnes det noen harrytasser i tak-jacuzziene utpå lørdagskvelden, med de billigste boblene de får kjøpt. Men som noen sier, vaktene passer på at standarden ikke senkes for mye.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 1/24/2022 at 3:53 PM, AnonymBruker said:

Du skal dit sammen med dama, men er opptatt av hva andre damer synes om utstyret ditt? Virkelig? 
Tenker dama det samme? Hun vil være fin for de andre mennene som er der? 

Jeg har vært der sikkert 15 ganger, og har aldri sett på utstyret til noen. Det er faktisk ikke interessant å se på peniser jeg ikke skal ha sex med. Ikke er de fine og ikke tenner de meg. Vi kvinner er stort sett ikke så visuelle, så vi gidder ikke å se på deg. Utseendet er vel det kjipeste med en penis, uavhengig av størrelse. 

Anonymkode: 4428c...8d4

Det eneste jeg får ut av innlegget ditt er at du har fått lengre nese. Mulig du føler deg ekstra dydig av å påstå at du aldri ser på pikk, men hva er vitsen med å lyve?

Anonymkode: 48772...8c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker jeg plukker opp igjen tråden her i stedet for å lage en ny. Vi skal besøke The Well i sommer men kjenner ingen som har vært der så har et par spørsmål. Det første går på tildekking i badstuene, det står på nettsidene at man kan kjøpe peshtemal for å dekke seg til, gjør de fleste dette? Eller sitter man der stort sett med håndkleet alle får utdelt? Vi er ikke sjenerte, men har aldri vært på et slikt sted før. Vil nok helst droppe tildekking, men vil nok føle det ukomfortabelt om vi gjør det og det store flertallet dekker seg til. Samme med bassengene er det flest nakne eller med badetøy? Vi gidder ikke kjøpe badetøy og peshtemal om det blir liggende ubrukt :)

Anonymkode: 18a72...b4d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 18.06):

Jeg skal på The Well med damen og lurer litt på om jeg skal kjøre badebukse eller ikke. Jeg er en typisk grower - liten slapp altså 😉

Alltid hatt litt komplekser for dette når jeg en naken og ikke kåt. Erigert er jeg ganske stor så det er ikke noe problem, men har tenkt å unngå det på The Well 😂

Har veldig lyst å være naken, men tenker dere damer mye på størrelse i slapp tilstand på et slikt sted? Noen er jo veldig store slappe og det ser jo mye bedre ut da 😉

Reflekterer dere over sånt på et slikt sted?

Noen som har opplevd noe sexuelt der?

Anonymkode: de49b...220

Det jeg heller ville bekymret meg for om jeg var deg : Tenk om du er naken og du ser en annen dame, deretter får du stiv penis og damen din bevitner det hele. Da har du et forklaringsproblem :)

Anonymkode: 9de16...5da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg, dame, blir opphisset av å gå naken. Selv når jeg er alene. Hadde jeg vært mann kunne jeg ikke gått på et slik spa, føler ikke jeg kan det nå heller da det føles feil å bli opphisset på et slik sted. 

for å svare på spørsmålet ditt. Jeg hadde vært mer opptatt av meg selv, enn alle andre.

Anonymkode: b825c...6b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/20/2022 at 1:14 PM, AnonymBruker said:

Slenger du på en kniv OG en liten teskje som ligger parallelt så er du åpen for polymenn som føler seg fanget i en aseksuell cis damekropp. 

Anonymkode: b25fc...4f0

Og legger du en kongle på toppen som er kuttet i tre biter med en liten skje med syltetøy mellom bitene så betyr det at du liker donald duck...

Anonymkode: 13b66...d0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk av peshtemal er praktisk innimellom, men funker fint med håndkle. Må uansett sitte på håndkle i badstuene.

Vi har badetøy, men det forsvant raskt! Virker som det er slik for mange. Er fint å være naken.

Jeg og damen har kost oss flere steder det og det funker fint. Deilig å pirre hverandre litt. Har også kost oss litt med andre gjester der 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/27/2022 at 7:12 PM, AnonymBruker said:

Det jeg heller ville bekymret meg for om jeg var deg : Tenk om du er naken og du ser en annen dame, deretter får du stiv penis og damen din bevitner det hele. Da har du et forklaringsproblem :)

Hva er problemet med det? 

Anonymkode: 48772...8c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bruk av peshtemal er praktisk innimellom, men funker fint med håndkle. Må uansett sitte på håndkle i badstuene.

Vi har badetøy, men det forsvant raskt! Virker som det er slik for mange. Er fint å være naken.

Jeg og damen har kost oss flere steder det og det funker fint. Deilig å pirre hverandre litt. Har også kost oss litt med andre gjester der 😉

Takk for svar, da tror jeg vi dropper badetøy og peshtemal og bare hopper i det. Lurer fremdeles litt på om flesteparten dekker seg til mest mulig eller om folk flest rett og slett ikke bryr seg? Håper på det siste, da vil jeg bære mest komfortabel! Det er deilig å bare slippe all sjenanse. Har jo lest at man skal dekke seg til mellom badstuer og bad så det ikke blir sprading, det høres jo uansett fornuftig ut.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 19.12):

Man trenger vel ikke forklare at man har et velfungerende blodomløp? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk for svar, da tror jeg vi dropper badetøy og peshtemal og bare hopper i det. Lurer fremdeles litt på om flesteparten dekker seg til mest mulig eller om folk flest rett og slett ikke bryr seg? Håper på det siste, da vil jeg bære mest komfortabel! Det er deilig å bare slippe all sjenanse. Har jo lest at man skal dekke seg til mellom badstuer og bad så det ikke blir sprading, det høres jo uansett fornuftig ut.

Det blir mindre og mindre tekstiler og tildekking ut over ettermiddagen og kvelden.

• Liker 1
Skrevet
On 6/27/2022 at 7:06 PM, AnonymBruker said:

Tenker jeg plukker opp igjen tråden her i stedet for å lage en ny. Vi skal besøke The Well i sommer men kjenner ingen som har vært der så har et par spørsmål. Det første går på tildekking i badstuene, det står på nettsidene at man kan kjøpe peshtemal for å dekke seg til, gjør de fleste dette? Eller sitter man der stort sett med håndkleet alle får utdelt? Vi er ikke sjenerte, men har aldri vært på et slikt sted før. Vil nok helst droppe tildekking, men vil nok føle det ukomfortabelt om vi gjør det og det store flertallet dekker seg til. Samme med bassengene er det flest nakne eller med badetøy? Vi gidder ikke kjøpe badetøy og peshtemal om det blir liggende ubrukt :)

Jeg har vært der mange ganger siden de åpnet og er naken når jeg er der, også på tirsdager når det er tillatt med badetøy i badstuene.

Peshtemal kjøpte jeg meg første gangen, men den blir ikke brukt. Badebukse kjøpte jeg, for tidligere måtte en ha slikt på under klang-bad og den ble brukt et par ganger til det.

Det varierer litt hvor mange som som sitter utildekket og bare på håndkle, men jeg har ikke følt det som ukomfortabelt å være naken. Utover dagen er det fler og fler som dropper av-og-på-med-badetøy-rutinen mellom bad og badstu, og er nakne.

Det er omtrent likt for bassengene som for badstu.

Så, dropp tildekking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...