Gå til innhold

The Well - naken!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anbefales vel og være barbert om en skal dit.  Spesielt damene.

Anonymkode: b29af...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste damene jeg ser der i fellesrommene, de er glattbarberte.

Anonymkode: ab94f...914

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste damene jeg ser der i fellesrommene, de er glattbarberte.

Anonymkode: ab94f...914

De oppnår høyere markedsverdi når de er barberte.  Mulig for at de ser mere velstelt ut.

Gjest Anonymus51
Skrevet

Hvis du skal der med dama, hvorfor bryr du deg da hva andre damer tenker om tissetassen din?

Skrevet

Da har vi vært på The Well og det var helt fantastisk! Kjøpte spa brief, men den ble kun brukt til første bad. Det var veldig deilig å gå naken og jeg skilte meg ikke ut på størrelse! 😉

Fantastisk sted! Til dere som uttaler dere negativt så var det helt ekstremt med ansatte og egen security som kontinuerlig gikk rundt og passet på uanstendig oppførsel. Besøk stedet!

Anonymkode: de49b...220

• Liker 7
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvem skal du på the well på søndag?

Anonymkode: 622b8...6e6

AnonymBruker
Skrevet

På ukedager så kan det være lettere å få til noe, jeg er voksen kvinne som drar dit alene. Med sikte på menn i 30år, noen har vært yngre. Når man er kvinne er slike ting mye lettere, hatt 3 fine treff til nå som har skjedd på impuls :) 

Anonymkode: 98120...b91

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

På ukedager så kan det være lettere å få til noe, jeg er voksen kvinne som drar dit alene. Med sikte på menn i 30år, noen har vært yngre. Når man er kvinne er slike ting mye lettere, hatt 3 fine treff til nå som har skjedd på impuls :) 

Yeah right

Anonymkode: 7799f...820

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

hvordan kommer du i kontakt med de? jeg vil også dra dit alene. Er mann 36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem skal pa the well I de nærmeste dagene?

• 5 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvem skal på the well idag? Blir dj idag

Anonymkode: a2394...535

Skrevet (endret)

Well well 😅

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var der ikveld. Helt ok

Anonymkode: a2394...535

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2022 den 15.25):

hvordan kommer du i kontakt med de? jeg vil også dra dit alene. Er mann 36

Sett en kaffekopp opp-ned i kafeterian. Det skal være et tegn på at man ønsker damekontakt.

Anonymkode: f762d...7ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sett en kaffekopp opp-ned i kafeterian. Det skal være et tegn på at man ønsker damekontakt.

En skje på kaffetallerkenen er et tegn på at man ønsker homoseksuell kontakt. Legger man en gaffel, er det et tegn på at man er åpen for begge kjønn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 22.11):

En skje på kaffetallerkenen er et tegn på at man ønsker homoseksuell kontakt. Legger man en gaffel, er det et tegn på at man er åpen for begge kjønn.

Skjønner at man må passe seg for hvilke signaler man gir 😆. Lett å trå feil uten at man vet det. Vi drømmer begge om å besøke The Well, men avstanden er for stor. En dag skal dette bli virkelighet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2022 den 18.03):

De oppnår høyere markedsverdi når de er barberte.  Mulig for at de ser mere velstelt ut.

Skulle jeg gladelig gått med full busk. Hadde ikke dratt på ett slikt sted for å se  på andre nakne folk men for en behagelig spa.

Anonymkode: cdd40...287

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 22.09):

Det samme hørte jeg om Bristol i Oslo på 90 tallet men da var det de eldre damene som snudde koppene for ett ligg.

Anonymkode: cdd40...287

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 22.11):

Slenger du på en kniv OG en liten teskje som ligger parallelt så er du åpen for polymenn som føler seg fanget i en aseksuell cis damekropp. 

Anonymkode: b25fc...4f0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...