AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Jeg skal på The Well med damen og lurer litt på om jeg skal kjøre badebukse eller ikke. Jeg er en typisk grower - liten slapp altså 😉 Alltid hatt litt komplekser for dette når jeg en naken og ikke kåt. Erigert er jeg ganske stor så det er ikke noe problem, men har tenkt å unngå det på The Well 😂 Har veldig lyst å være naken, men tenker dere damer mye på størrelse i slapp tilstand på et slikt sted? Noen er jo veldig store slappe og det ser jo mye bedre ut da 😉 Reflekterer dere over sånt på et slikt sted? Noen som har opplevd noe sexuelt der? Anonymkode: de49b...220
Hunmedham Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 (endret) Please. Det er et par laaange tråder om dette. Søk opp The Well på forumet og les dem. Dessuten hører denne tråden ikke hjemme under Seksualitet. Men ellers trenger du ikke å gruble så mye. Folk stirrer ikke på The Well. Folk er opptatt av sitt, opptatt av å nyte stedet. De er ikke opptatt av kroppen din og de forventer at du ikke stirrer på dem. Halvparten er nakne, halvparten bruker badetøy i bassenet. I saunaene kan du ikke bruke badetøy og i dusjen er det menn og kvinner om hverandre. Endret 23. januar 2022 av Hunmedham 21
Hjordis Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Er jevnlig på the well og dette er ikke noe jeg tenker på når jeg er der. Fokuset mitt er på velvære og avslapning. Andres kropp er ikke så spennende for meg i denne settingen. Antar man kan oppleve noe sexuelt der med fremmende om kan vil, men personlig har jeg ikke det utover hva som skjer på hotellrommet med sambo etter på. Det som irriterer meg mest, er folk som kaprer boblebad ute i lang tider på kvelden med drikke, men det er jo ikke det tråden handler om hehe. Vil du nyte stedet naken, gjør det. Så deilig! 11
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Fint om du kan drite i å dra dine seksuelle fantasier inn på the well der mennesker drar for avslapning og velvære. Anonymkode: 698ea...d9a 30 1
Cornix Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Så planen er å dra dit for å "imponere" damer? Tror du seriøst noen bryr seg som utstyret ditt? Folk er der for avslapning, naken eller ikke. 11
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 Nå vet jeg i hvert fall at jeg aldri noensinne kommer til å dra på The Well, når mannfolka åpenbart drar dit for å strutte rundt og vil vise frem utstyret sitt og glaner på damene, med småhåp om at noe seksuelt skal skje der...!! Æsj! Har ikke det stedet begynt å få litt dårlig rykte? Anonymkode: 8eb2a...9e9 16
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Reflekterer dere over sånt på et slikt sted? Nei. Jeg stirrer ikke på folk selv om de er nakne og uansett er det ikke så mange nakne å se. I de store bassengene så har ganske mange på seg badetøy og uansett så ser man dem bare i det de går uti. Ikke så mye å se når de er nedi vannet. Det siste gjelder selvsagt også i saunaavdelingen. Selv om man er naken så er man under vann i bassengene, i selve saunaene bruker mange peshtamal over seg og i dampbadstuen er det så mye damp at man har nok med å se etter sitteplass. Anonymkode: 3a358...8e6 1
M1979 Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 Du har tenkt å unngå ereksjon, skriver du. Hvordan har du tenkt å unngå det? Hadde jeg besøkt The Well - og selv vært naken - så hadde jeg ikke hatt sjans. Den hadde stått som et betongspett uansett hva jeg hadde gjort for å unngå det.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #9 Skrevet 23. januar 2022 Var på Farrisbad. En ensom gubbe sitter og blotter seg. Åpenbart pirret over å vise frem utstyret sitt under dekke av "naturlig nakenhet". Det var lov. Ødela turen. Hvis det er idealet ditt, så tenk deg om. Anonymkode: a6284...a62 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #10 Skrevet 23. januar 2022 Var på The Well med min grower, som er lite imponerende for å si det forsiktig. Ingen kunne brydd seg mindre, heller ikke jeg. hvis dette er et seriøst spørsmål fra TS - så bare slapp av og chill på the Well. hvis det er runketråd, runk i vei 😂 Anonymkode: 0257a...46b
Laraa Skrevet 23. januar 2022 #11 Skrevet 23. januar 2022 Jeg har sett et par ha seg i den japanske delen av spaet , ja. Det grunne bassenget som er utendørs. De prøvde å skjule det gjennom å få det til å se ut som om de satt tett mot hverandre på skrått, men det var ikke mye tvil om hva som sto på. Mannen hadde dessuten fortsatt en flaggstang når de gikk ut av bassenget. Det utvisningsgrunn å gjøre seksuelle aktiviteter med seg selv eller andre på the Well, så hvis de hadde blitt oppdaget av en spa vert eller sladra på, hadde de røket ut tvert 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #12 Skrevet 23. januar 2022 Hvis dette er din innstilling tenker jeg at du bør dra en dag man kan ha på badetøy og også ha på badetøy selv. Det er et spa-senter ikke en sexklubb! Anonymkode: c33c4...72d 12
aksase Skrevet 24. januar 2022 #13 Skrevet 24. januar 2022 (endret) Uten badetøy er eneste rette måten å nyte dette spaet på. Hvordan du ser ut, det er helt uvesentlig. Bare vær deg selv og kos deg med vann og varme og ikke bruk energi på å tenke på hva andre synes om deg. Dra på TW med dama di, dropp badetøy og nyt stedet. Det er helt fantastisk. Bare husk å utsette enhver seksuell handling til dere kommer hjem. Hvis du blir tatt for sex på TW, blir du kastet ut og du får aldri mer komme tilbake. Endret 12. februar 2022 av aksase 6
Uredd Skrevet 24. januar 2022 #14 Skrevet 24. januar 2022 Jeg tenker at oppfatningen av slike settinger bør justeres noe. Jeg støtter det Svarttrosten sa. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #15 Skrevet 24. januar 2022 Du skal dit sammen med dama, men er opptatt av hva andre damer synes om utstyret ditt? Virkelig? Tenker dama det samme? Hun vil være fin for de andre mennene som er der? Jeg har vært der sikkert 15 ganger, og har aldri sett på utstyret til noen. Det er faktisk ikke interessant å se på peniser jeg ikke skal ha sex med. Ikke er de fine og ikke tenner de meg. Vi kvinner er stort sett ikke så visuelle, så vi gidder ikke å se på deg. Utseendet er vel det kjipeste med en penis, uavhengig av størrelse. Anonymkode: 4428c...8d4 11
Hunmedham Skrevet 24. januar 2022 #16 Skrevet 24. januar 2022 De runkegreiene her er bare så håpløse. De er trolig skrevet av folk som ikke har peil og som fantaserer om noe de ikke aner hva er. The Well er stille, langsom, meditativ nytelse, gjerne med lukkede øyne. Det er mennesker av begge kjønn, i alle aldre og av alle kroppsfasonger. Men man er introvert og stille og bryr seg ikke om andre. Men SELVSAGT vil det finnes ekte historier om at det har skjedd "noe" også på The Well, akkurat slik det skjer "noe" de fleste steder. SELVSAGT er det mulig å stjele seg til en kort penetrering i utebadet og SELVSAGT går det an å tilby en stresset blowjob i den mørkeste dampsaunaen. Sånne ting. Men - hallo! - vi snakker om voksne mennesker her, gjør vi ikke? Selv om det er MULIG å knulle på dass på CC Vest er ikke det noe som frister veldig, er det vel? Men noen super-harry folk i prosecco-rus er det sikkert på The Well også. De burde tenke over hvor idiotiske de vil se ut når de pælmes ut for alltid. Og hva andre som ser dem (for noen ser jo) tenker over at de velger å forurense badevannet til andre. Men dette er få. The Well er akkurat like sex-fritt som de fleste andre offentlige steder er det. Men disse tullingene på forumet som tror at nakenhet betyr fri seksualitet, vil aldri begripe det. 15 1
AprilLudgate Skrevet 24. januar 2022 #17 Skrevet 24. januar 2022 Dette er grunnen til at jeg ikke skal på The Well. Bryr meg katta om tissen til andres menn, og veldig lite lyst til å møte på mannfolk som deg. »Hva synes du om pikken min, den ER stor altså - har dere opplevd noe seksuelt her eller?» WTF. The Well er ikke sexklubb. 9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #18 Skrevet 24. januar 2022 Hunmedham skrev (4 timer siden): De runkegreiene her er bare så håpløse. De er trolig skrevet av folk som ikke har peil og som fantaserer om noe de ikke aner hva er. The Well er stille, langsom, meditativ nytelse, gjerne med lukkede øyne. Det er mennesker av begge kjønn, i alle aldre og av alle kroppsfasonger. Men man er introvert og stille og bryr seg ikke om andre. Men SELVSAGT vil det finnes ekte historier om at det har skjedd "noe" også på The Well, akkurat slik det skjer "noe" de fleste steder. SELVSAGT er det mulig å stjele seg til en kort penetrering i utebadet og SELVSAGT går det an å tilby en stresset blowjob i den mørkeste dampsaunaen. Sånne ting. Men - hallo! - vi snakker om voksne mennesker her, gjør vi ikke? Selv om det er MULIG å knulle på dass på CC Vest er ikke det noe som frister veldig, er det vel? Men noen super-harry folk i prosecco-rus er det sikkert på The Well også. De burde tenke over hvor idiotiske de vil se ut når de pælmes ut for alltid. Og hva andre som ser dem (for noen ser jo) tenker over at de velger å forurense badevannet til andre. Men dette er få. The Well er akkurat like sex-fritt som de fleste andre offentlige steder er det. Men disse tullingene på forumet som tror at nakenhet betyr fri seksualitet, vil aldri begripe det. De vil begripe det når de tar steget fra ungdomsskolen til voksne menn. Det tar vel en 10-20 års tid. Imens holder de seg nok unna TW, de tør ikke gå der av frykt for at noen skal se tissen deres 😂😂😂 Anonymkode: 0257a...46b 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #19 Skrevet 28. januar 2022 Lurer jeg på, også. Anonymkode: 7f472...2c3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #20 Skrevet 12. februar 2022 https://finansavisen.no/nyheter/naeringsliv/2021/07/30/7712179/hagen-har-tapt-180-millioner-pa-the-well Anonymkode: 622b8...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå