Gå til innhold

Hjelp!

Gjest Gjest_Hanne_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Det stemmer.

Har ikke veid meg på så lenge, rett og slett fordi jeg har glemt det. Men idag gjorde jeg det og fikk mildt sagt SJOKK.

Jeg har gått ned cirka ti kilo siden i sommer, og var sikker på at kurven bare hadde fortsatt. (Om ikke med så mange kilo, så iallefall noen. Men nå var det en drastisk økning!

Hva har jeg gjort galt? Ikke har jeg spist overstadig mye, og rører mye på meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du gått ned eller opp....?????????? du skriver begge deler........

Skrevet
har du gått ned eller opp....??????????  du skriver begge deler........

Åh, beklager!! Jeg har gått NED siden i sommer, men nå OPP seks kilo!

:roll: Sorry!

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
kan du være gravid??

Tok en test forrige dagen, men den var negativ. Nå kan det riktignok være fordi HCG ikke har utviklet seg. Men isåfall er det merkelig at jeg skulle gå opp så mye allerede første uken av et evt svangerskap?!

Skrevet

hva er HCG?? er ikke helt inne i den terminologien....;)

En jeg kjenner gikk opp veldig mye i begynnelsen da hun var gravid.

En annen jeg vet om fikk cyster på eggstokken som fylte seg med væske, og gikk opp mye pga det.... 6 kg er mye til at det "ikke skal være noe.."

Skrevet

Har du veid deg på samme tid på døgnet hver gang?

samme vekt?

Mye er sikkert nesten bare vann. jeg spiser veldig suntt, men hvis jeg har skjeiet sikkelig ut en helg (les: ferdag,lørdag,søndag) så veier jeg som regel 3 kilo mer på mandag morgen enn fredag, spiser sunt hele uken og veier lite igjen på fredagen. 6 Kilo fett på en uke er umulig. Spsis sunt en uke å vei deg på nytt!

Skrevet
hva er HCG?? er ikke helt inne i den terminologien....;)

En jeg kjenner gikk opp veldig mye i begynnelsen da hun var gravid.

En annen jeg vet om fikk cyster på eggstokken som fylte seg med væske, og gikk opp mye pga det.... 6 kg er mye til at det "ikke skal være noe.."

Det er hormonet som gir utslaget på urinprøven. Og den er ikke å spore før det har gått en tid... Off, blei bekymra jeg nå.

Skrevet
Har du veid deg på samme tid på døgnet hver gang?

samme vekt?

Mye er sikkert nesten bare vann. jeg spiser veldig suntt, men hvis jeg har skjeiet sikkelig ut en helg (les: ferdag,lørdag,søndag) så veier jeg som regel 3 kilo mer på mandag morgen enn fredag, spiser sunt hele uken og veier lite igjen på fredagen. 6 Kilo fett på en uke er umulig. Spsis sunt en uke å vei deg på nytt!

Nei, midt på dagen. (Men der har aldri variasjonene vært større enn et par kilo fra eller til.. fra morgen til dag, mener jeg.)

Jeg skal ta rådet ditt!:)

Skrevet

er en stund siden hun veide seg sist da... slik jeg tolker det er det mer enn en uke siden. mulig jeg tar feil. men er det på en uke hørtes det helt vanvittig ut!!

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Forklaring:

VEKTEN MÅ TARERES! (Nullstilles!)

Dvs, den viste 7,5 kg for mye.

:sjenert:

Skrevet
Forklaring:

VEKTEN MÅ TARERES! (Nullstilles!)

Dvs, den viste 7,5 kg for mye.

:sjenert:

:ler:

Bra det var det da, og ikke noe alvorlig :)

Skrevet

he he... det var bra det ikke var verre :-D

Skrevet
he he... det var bra det ikke var verre  :-D

Kan tro jeg ble letta! (Men ikke minst syv kilo lettere! haha)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...