AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #21 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Idag stoppet jeg bilen ved en rasteplass …. Koblet til CarPlay så hi-fi anlegget stønnet og stønnet no voldsomt med damestønning 😉 også kikket jeg litt på bilder av en jeg synes er utrolig sexy … pleier å runke 1 gang om dagen hvertfall til bilder av henne selv om jeg er gift . Og jeg ble helt sinnsykt stiv ! Den ble så stor i dag av bilrunkingen og tanken på de store flotte puppene til hun jeg runker til 😉 klarer ikke å få bilde av kroppen hennes ut av hodet mitt etter at jeg har sett henne mer eller mindre naken 3 ganger det siste året … unge deilige jenter er så sexy!!! Vil bare legge meg over puppene hennes og slikke og suge på dem hele natta , og videre for å sleike fitta og rumpa hennes 😉 har slikket og suget mange av trusene hennes helt rene og jeg blir så kåt av å fylle munnen min med fittesaftene i trusa hennes. Svelger alt av smakene og det smaker utrolig mye og deilig!! Vet ikke hvordan jeg skal slutte å tenne på henne!😨 lukten av fitta hennes er bare sååå prengende nydelig!!! Kan ligge med trusa hennes og lukte på den i 1 time istrekk mens jeg runker til bilder av henne 😱😉 og alltid før jeg kommer så dypper jeg trusa med saftene i litt fukt/vann og suger ut alt av fittesmak og det er såååå syyykt masse smak og svelge 😀😀😀😀 Anonymkode: 60f08...b4f Æsj, så lei av de ekle fantasiene dine om stedatteren din. Anonymkode: e9798...133 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #22 Del Skrevet 25. januar 2022 er glad i såp runk ca 1 gang daglig med jungelboken på full vreng fantasere om Trangkoslige pappa jenter når jeg spruter vilt i sluket brøler jeg kæm e far din er egentlig litt av en opplevelse... Anonymkode: 0904c...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCroft Skrevet 26. januar 2022 #23 Del Skrevet 26. januar 2022 Det er ikke så ofte lenger da jeg har en fast partner, men det hender at jeg blir kåt om kvelden når jeg er alene, og da onanerer jeg i sengen min før jeg sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå