AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Del Skrevet 22. januar 2022 Hvilke kosttilskudd tok han, og hvor lang tid etter han begynte ble du gravid? Anonymkode: 60d66...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Del Skrevet 22. januar 2022 Er det dokumentert at kosttilskudd har noen innvirkning? Hvilke kosttilskudd i tilfellet? Anonymkode: f094d...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. januar 2022 #3 Del Skrevet 22. januar 2022 Ja, jeg ga han sink og C-vitamin og da ble jeg gravid 3 uker senere etter at han begynte med det. Men mistenker det var så kort tid at det alene ikke bidro... hadde lest at sædcellene trengte ca 3 mnd på dem før effekt. Men jeg oppnådde ønsket resultat da, så tenkte ikke så hardt på det! Dette var pp11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. januar 2022 #4 Del Skrevet 22. januar 2022 Var disse han tok https://www.apotera.no/gevita-sink-vitamin-c?gclid=EAIaIQobChMItrWW_9rF9QIVBJBoCR1L9ANOEAQYASABEgKEBPD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Del Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det dokumentert at kosttilskudd har noen innvirkning? Hvilke kosttilskudd i tilfellet? Anonymkode: f094d...47d Har lest mye om at sink og selen er viktig, samt omega-3. Anonymkode: 60d66...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #6 Del Skrevet 23. januar 2022 Amatariel skrev (16 timer siden): Ja, jeg ga han sink og C-vitamin og da ble jeg gravid 3 uker senere etter at han begynte med det. Men mistenker det var så kort tid at det alene ikke bidro... hadde lest at sædcellene trengte ca 3 mnd på dem før effekt. Men jeg oppnådde ønsket resultat da, så tenkte ikke så hardt på det! Dette var pp11. Ja, det var kanskje litt kort tid, det tar vel rundt 70 dager før nye sædceller lages. Men likevel, det har jo kommet inn i kroppen hans, og kan ha hatt en påvirkning😊 Anonymkode: 60d66...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. januar 2022 #7 Del Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det var kanskje litt kort tid, det tar vel rundt 70 dager før nye sædceller lages. Men likevel, det har jo kommet inn i kroppen hans, og kan ha hatt en påvirkning😊 Anonymkode: 60d66...7e8 Om ikke annet så var det godt for psyken. Hadde kommet til et punkt der jeg hadde optimalisert meg selv så mye som jeg overhodet kunne. Var ikke mer å gjøre på min kant... så da å kunne føle at vi gjorde noe nytt den pp'en hjalp veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #8 Del Skrevet 23. januar 2022 Amatariel skrev (3 timer siden): Om ikke annet så var det godt for psyken. Hadde kommet til et punkt der jeg hadde optimalisert meg selv så mye som jeg overhodet kunne. Var ikke mer å gjøre på min kant... så da å kunne føle at vi gjorde noe nytt den pp'en hjalp veldig. Ja klart, skal absolutt ikke undervurdere det psykologiske i det! Veldig bra at det klaffet for dere❤️ Anonymkode: 60d66...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå