AntiBullshit Skrevet 11. februar 2022 #41 Del Skrevet 11. februar 2022 Hvordan tolker man en skjev strek? Har prøvd å Google uten hell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 12. februar 2022 #42 Del Skrevet 12. februar 2022 AntiBullshit skrev (17 timer siden): Hvordan tolker man en skjev strek? Har prøvd å Google uten hell Haha, den var ny 😅 Jeg har aldri sett noe slikt før. Men den er jo selvsagt positiv, det var nok bare en liten feil på maskinen som skulle legge "reagens-brønnen" den dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunettebar Skrevet 14. februar 2022 #43 Del Skrevet 14. februar 2022 Tror dere denne er positiv? Skal ta pcr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetshemmelighet Skrevet 14. februar 2022 #44 Del Skrevet 14. februar 2022 Brunettebar skrev (1 time siden): Tror dere denne er positiv? Skal ta pcr. Den der er positiv. Samme som guttungen hadde torsdag. Fredag var den knall positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hawke Skrevet 16. februar 2022 #45 Del Skrevet 16. februar 2022 To forskjellige tester tatt samtidig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_My_ Skrevet 17. februar 2022 #46 Del Skrevet 17. februar 2022 hawke skrev (12 timer siden): To forskjellige tester tatt samtidig... Hadde nok tatt en til. Opplevde selv at testen du har til høyre var mer sensitiv enn de andre vi hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 17. februar 2022 #47 Del Skrevet 17. februar 2022 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 17. februar 2022 #48 Del Skrevet 17. februar 2022 BethD skrev (4 timer siden): 🤷🏻♀️ Den ser jo positiv ut, men at det har blitt gjort en feil under produksjon? Hvis du har flere ville jeg tatt en ny, bare for å være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 17. februar 2022 #49 Del Skrevet 17. februar 2022 K@tt skrev (1 time siden): Den ser jo positiv ut, men at det har blitt gjort en feil under produksjon? Hvis du har flere ville jeg tatt en ny, bare for å være sikker. Ja skal ta en til ikveld for å sjekke 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 17. februar 2022 #50 Del Skrevet 17. februar 2022 K@tt skrev (4 timer siden): Den ser jo positiv ut, men at det har blitt gjort en feil under produksjon? Hvis du har flere ville jeg tatt en ny, bare for å være sikker. Den var negativ så den over her var nok defekt 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oxo Skrevet 19. februar 2022 #51 Del Skrevet 19. februar 2022 Hvordan vil dere tolke denne?🤪 (Kan røpe at testen var positiv dagen etter😄) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 19. februar 2022 #52 Del Skrevet 19. februar 2022 Oxo skrev (8 minutter siden): Hvordan vil dere tolke denne?🤪 (Kan røpe at testen var positiv dagen etter😄) Superpositiv! To streker er jo positiv, fire streker må jo være superduper positiv! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannegenser Skrevet 19. februar 2022 #53 Del Skrevet 19. februar 2022 Er testen positiv, ser du to streker ganske raskt. Først blir alt rødt og deretter to streker. Tok to tester med 15 dagers mellomrom og begge viste to streker veldig tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannegenser Skrevet 19. februar 2022 #54 Del Skrevet 19. februar 2022 K@tt skrev (5 minutter siden): Superpositiv! To streker er jo positiv, fire streker må jo være superduper positiv! 😅 Fire streker betyr at du er positiv som person i tillegg! Det er jo bra:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oxo Skrevet 19. februar 2022 #55 Del Skrevet 19. februar 2022 K@tt skrev (4 minutter siden): Superpositiv! To streker er jo positiv, fire streker må jo være superduper positiv! 😅 Jeg sa til sønnen min(ungdom) at «nå har du fått både klamydia og syfilis» da han viste meg denne testen, han bare «hææ?» 🤣 (Men han ble ganske så syk🤒) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 19. februar 2022 #56 Del Skrevet 19. februar 2022 Mannegenser skrev (1 minutt siden): Fire streker betyr at du er positiv som person i tillegg! Det er jo bra:) Ikke sant?! Oxo skrev (Akkurat nå): Jeg sa til sønnen min(ungdom) at «nå har du fått både klamydia og syfilis» da han viste meg denne testen, han bare «hææ?» 🤣 (Men han ble ganske så syk🤒) 🤪🤣 God bedring til sønnen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bazinga91 Skrevet 19. februar 2022 #57 Del Skrevet 19. februar 2022 Noen som ser noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. februar 2022 #58 Del Skrevet 20. februar 2022 bazinga91 skrev (10 timer siden): Noen som ser noe? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cici84 Skrevet 20. februar 2022 #59 Del Skrevet 20. februar 2022 Er det bare jeg som ser en svaaak strek her? 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 20. februar 2022 #60 Del Skrevet 20. februar 2022 De må da snart utvikle en digital test for covid, så man slipper å stå og myse og lete etter riktig lys og riktig vinkel for å tolke tester. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg