AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Del Skrevet 21. januar 2022 Er det noen som har god greie på røkelse her? Jeg kjøpte et røkelsesstativ med kongerøkelse på apoteket til jul, og jeg elsket duften. Nå har jeg lyst til å prøve meg på litt andre typer røkelse, som kan brennes på samme brenner (med andre ord, ikke slike pinner som avgir røyk). Jeg blir likevel ikke helt klok på hvilken type røkelse som kan brukes uten at det liksom brenner? Harpisk/urter? Finnes så mye forskjellig på mystica.no at jeg blir helt forvirret. Noen som vet? Anonymkode: 891c3...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Del Skrevet 22. januar 2022 Neppe spesielt helsebringende Anonymkode: f67b3...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Del Skrevet 29. januar 2022 Du trenger ikke røkelse. Du kan ha salt,vann og eddik til renselse Anonymkode: 35331...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Del Skrevet 30. januar 2022 Francinscence/Olibanumolje er det samme som røkelse. Synes den lukter helt himmelsk! Ha i en diffuser, i badekaret, eller ta noen få dråper i jojobaolje før massasje. Av og til sniffer jeg på flaska fordi den lukter så godt og gir meg ro. Men sjekk at du kjøper ekte vare, og ikke en dårlig kopi! Koster litt mer enn f.eks. lavendelolje om jeg husker riktig. Anonymkode: f815f...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå