Ctrl Skrevet 21. januar 2022 #1 Del Skrevet 21. januar 2022 Hei. Ser dere har stengt tråden Farmen Kjendis 2022 fordi det har blitt moderert i tråden x-antall ganger. Altså, hva skjedde her? Skal det ikke være mulig å diskutere Farmen Kjendis på KG mer, eller må vi opprette ny tråd for å diskutere? Hvis sistnevnte, hva er meningen med det? Jeg ser at dere har ryddet flere ganger, og jeg ser underveis at enkelte innlegg er i moderatorland, men skal dere utelate alle som ønsker å diskutere Farmen Kjendis bare fordi noen få bryter reglene? Kan dere ikke jobbe opp mot de som bryter reglene istedenfor å stenge alle ute fra tråden? For øvrig, god helg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 21. januar 2022 #2 Del Skrevet 21. januar 2022 Hei Her har det skjedd en feil. Beklager det. Tråden er nå gjenåpnet. - Matas, mod. . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 21. januar 2022 Matas skrev (1 minutt siden): Hei Her har det skjedd en feil. Beklager det. Tråden er nå gjenåpnet. - Matas, mod. . Takk for det! Effektiv saksbehandling i KG-styret 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. januar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 21. januar 2022 Matas skrev (18 minutter siden): Hei Her har det skjedd en feil. Beklager det. Tråden er nå gjenåpnet. - Matas, mod. . Nå var det mye rot med Farmen-tråden, mulig dere jobber med det? Men den har havnet under "TV/film" og ikke "Reality-TV", og dermed kan det postet med AB i den tråden. Samt at flere tråder har kommet opp som følge av at Farmen-tråden var stengt. Tror dere må rydde litt i dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 21. januar 2022 #5 Del Skrevet 21. januar 2022 Ctrl skrev (28 minutter siden): Nå var det mye rot med Farmen-tråden, mulig dere jobber med det? Men den har havnet under "TV/film" og ikke "Reality-TV", og dermed kan det postet med AB i den tråden. Samt at flere tråder har kommet opp som følge av at Farmen-tråden var stengt. Tror dere må rydde litt i dette Ja, vi oppdaget det selv også at den hadde havnet på Tv og film, den er nå flyttet tilbake til Reality-TV der den hører hjemme. Jeg tror det meste skal være i orden og ryddet nå. Tusen takk for beskjed, det setter vi stor pris på. - Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Null Intelligens Skrevet 22. januar 2022 #6 Del Skrevet 22. januar 2022 (endret) Matas skrev (På 21.1.2022 den 18.24): Ja, vi oppdaget det selv også at den hadde havnet på Tv og film, den er nå flyttet tilbake til Reality-TV der den hører hjemme. Jeg tror det meste skal være i orden og ryddet nå. Tusen takk for beskjed, det setter vi stor pris på. - Matas, mod. . Endret 22. januar 2022 av Null Intelligens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå