Gjest Cid Skrevet 17. oktober 2022 #981 Del Skrevet 17. oktober 2022 shalott skrev (1 minutt siden): Må innrømme at jeg har vanskelig for å forstå meg på Dan Håvard. Har aldri sett Farmen før, i det ene øyeblikket er han ekstremt laidback og det spiller ingen rolle om han går ut. I neste øyeblikk er han den største spilleren der inne, med tunnelsyn mot seieren. Ofrer sin beste venn der inne (årets yngste deltaker, no less), skyver Ivana foran seg i et misforstått forsøk på å bli oppfattet som en gentleman (?). Han kan så inderlig gjerne ofre seg for henne, samtidig velger han (for andre gang) Harshar, som er den jeg tror blir mest lei seg for å bli valgt. Grunnen er at Harshar er den som er lettest å slå. Han er den svakeste av mennene fysisk, men ønsker en skikkelig mannfolkkamp... Han fikk ut pastoren, da. Jeg tror nesten det var det viktigste. Pastoren var den redeligste der inne etter min mening, unnet han å komme seg mye lengre enn Dan 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. oktober 2022 #982 Del Skrevet 17. oktober 2022 https://www.tv2.no/underholdning/farmen/tv-seere-reagerer-pa-nytt-kontraktsbrudd-jeg-hadde-en-deal/15150292/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17. oktober 2022 #983 Del Skrevet 17. oktober 2022 Dan er god, det er Bente også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. oktober 2022 #984 Del Skrevet 17. oktober 2022 LiseTV skrev (1 minutt siden): Dan er god, det er Bente også. Hvordan er Dan god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 17. oktober 2022 #985 Del Skrevet 17. oktober 2022 LiseTV skrev (2 timer siden): Dan er god, det er Bente også. *Dan er ikke helt god 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 17. oktober 2022 #986 Del Skrevet 17. oktober 2022 Cid skrev (9 timer siden): Oi det utspilte seg visst enda mer drama i søndagens episode som vi ikke fikk se o: https://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-tabbe-ga-raseriutbrudd/77459779 Skulle likt å se når Dan klikket da 😅 hadde blitt sesongens høydepunkt What?? Klikka på Tv2, programlederen, Hashar og folk på tribuna? Måtte holdes fysisk av flere? Der fallt maska til Dan ja. Så flaut. Skulle liksom være så laid back og cool. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. oktober 2022 #987 Del Skrevet 17. oktober 2022 drivhus skrev (20 minutter siden): What?? Klikka på Tv2, programlederen, Hashar og folk på tribuna? Måtte holdes fysisk av flere? Der fallt maska til Dan ja. Så flaut. Skulle liksom være så laid back og cool. Søren at de klippet vekk det opptrinnet der, det skulle jeg gjerne sett 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 17. oktober 2022 #988 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jeg klarer fremdeles ikke forstå hvorfor Bente orket å skjerme Stine når hun likevel ikke er motivert for å være der. Det er ikke sikkert Ivana ville valgt henne, selv om det var sannsynlig. Håper hvert fall de starter å tenke mer spill og litt mindre vennskap. Det blir spennende å se hvem av utfordrerne som kommer inn og hvordan dynamikken forandres da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 17. oktober 2022 #989 Del Skrevet 17. oktober 2022 såååå DEILIG at Dan endelig er ute, sikkert en snill og god personen i virkeligheten og hadde ikke noe imot han,men han er så sleip, da blir Ivana storbonde ,slik at hun er trygg en uke til . Er det 8 eller 12 uker farmen er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 17. oktober 2022 #990 Del Skrevet 17. oktober 2022 karroo skrev (15 minutter siden): Jeg klarer fremdeles ikke forstå hvorfor Bente orket å skjerme Stine når hun likevel ikke er motivert for å være der. Det er ikke sikkert Ivana ville valgt henne, selv om det var sannsynlig. Håper hvert fall de starter å tenke mer spill og litt mindre vennskap. Det blir spennende å se hvem av utfordrerne som kommer inn og hvordan dynamikken forandres da. Stine er nok veldig viktig for Bentes trivsel der inne, så jeg skjønner det veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 17. oktober 2022 #991 Del Skrevet 17. oktober 2022 Amatariel skrev (6 timer siden): Jeg gjetter nå at Ivana blir storbonde, Bente førstekjempe, Stine andrekjempe og at sistnevnte ryker i kampen. hun velger nok neppe stine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 17. oktober 2022 #992 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tradegy skrev (14 timer siden): Veldig enig. Huff, jeg savner virkelig Mads som programleder, innimellom!. Det hjelper ikke så mye at Niklas stiller spørsmål og konfronterer. Han oppførte seg jo som en idiot når han var med selv, så jeg merker at nesten uansett hva Niklas sier, så gir det en bismak 🙈 Husker første sesongen til Mads, han la virkelig ingenting i mellom, og var kompromissløs. Mulig jeg bare henger etter, og sliter med å like Niklas. Kan godt være han gjør en god jobb, alt i alt.... digger Mads, og liker Niklas,men han passer ikke som program leder 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 17. oktober 2022 #993 Del Skrevet 17. oktober 2022 Kjedelig at Dan røyk, nå er det ingen morsomme personligheter igjen inne på gården. Apropos personligheter. Jeg har aldri likt Benjamin spesielt godt, men respekt fortjener han etter episoden på Torpet. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 17. oktober 2022 #994 Del Skrevet 17. oktober 2022 Nooni skrev (4 minutter siden): Kjedelig at Dan røyk, nå er det ingen morsomme personligheter igjen inne på gården. Apropos personligheter. Jeg har aldri likt Benjamin spesielt godt, men respekt fortjener han etter episoden på Torpet. Nei nydelig at Dan røyk 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 17. oktober 2022 #995 Del Skrevet 17. oktober 2022 cas12 skrev (Akkurat nå): Nei nydelig at Dan røyk Tror vel alle har skjønt at du mener det per nå 🙄 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 17. oktober 2022 #996 Del Skrevet 17. oktober 2022 cas12 skrev (54 minutter siden): Stine er nok veldig viktig for Bentes trivsel der inne, så jeg skjønner det veldig godt Ja det er forståelig😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. oktober 2022 #997 Del Skrevet 17. oktober 2022 EtFo skrev (8 timer siden): Ville Bente velge Stine? Trodde de var «close» der inne. Hun er jo med som hjelper når Bente er storbonde, og Bente valgte ikke Ivana til førstekjempe fordi hun ville valgt Stine som andrekjempe. cas12 skrev (2 timer siden): hun velger nok neppe stine Nei ikke sikkert... Men tror noe kan forandre seg om man blir førstekjempe. De unge jentene er sterke, så mulig Bente må velge Stine om hun skal velge noen hun tror hun kan slå. Det bunner nok ut i om Bente er der for å vinne eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 17. oktober 2022 #998 Del Skrevet 17. oktober 2022 Amatariel skrev (3 minutter siden): Nei ikke sikkert... Men tror noe kan forandre seg om man blir førstekjempe. De unge jentene er sterke, så mulig Bente må velge Stine om hun skal velge noen hun tror hun kan slå. Det bunner nok ut i om Bente er der for å vinne eller ikke. Jeg tror Bente er ganske sterk selv jeg, Andrea og Ivana har hun kanskje ikke sjans og slå ,men jeg tror hun kan ta hanne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 18. oktober 2022 #999 Del Skrevet 18. oktober 2022 Bra sagekamp. Så ganske jevnt ut, men Hashar raskest. Kanskje på tide Dan gikk ut, ellers hadde det kommet noen utbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. oktober 2022 #1000 Del Skrevet 18. oktober 2022 Ikke sikker på om jeg vil se mer på det etter at Dan røk ut, bergingen må vere på Bente 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå