Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (2 timer siden):

Uff, dette var en tung episode :( Jeg bryr meg ikke om årsaken til at Benjamin ble syk, for jeg hadde viiiirkelig ønsket han inn i finalen! Veldig få igjen jeg liker nå...

Samme her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At Benjamin har vært mobbet gjennom livet er jo tragisk, men nå er han voksen. Iallefall på papiret.

Jeg føler han er ett snowflake og surver og griner der det passer seg - for hans del. Disse latterkickene hans synes jeg også virket veldig tilgjort. Han er veldig ute etter oppmerksomhet, da positive. Får han en ørliten negativ tilbakemelding så blir han som en liten bortskjemt unge. 

Tore ble mirakuløst bra igjen utrolig fort. Tenker det var ett skuespill der også.

Av de som er igjen nå så har jeg ingen favoritt. Tipper Bente eller Ivana blir valgt som storbonde nå og atter engang ett ukesoppdrag som ikke blir godkjent:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (7 minutter siden):

At Benjamin har vært mobbet gjennom livet er jo tragisk, men nå er han voksen. Iallefall på papiret.

Jeg føler han er ett snowflake og surver og griner der det passer seg - for hans del. Disse latterkickene hans synes jeg også virket veldig tilgjort. Han er veldig ute etter oppmerksomhet, da positive. Får han en ørliten negativ tilbakemelding så blir han som en liten bortskjemt unge. 

Tore ble mirakuløst bra igjen utrolig fort. Tenker det var ett skuespill der også.

Av de som er igjen nå så har jeg ingen favoritt. Tipper Bente eller Ivana blir valgt som storbonde nå og atter engang ett ukesoppdrag som ikke blir godkjent:

Jeg synes Benjamin oppførte seg mye bedre nå de siste ukene, synd at han røk ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg synes Benjamin oppførte seg mye bedre nå de siste ukene, synd at han røk ut 

Han gjorde i grunn det, men dette i går fikk dråpen til å renne over for min del. Jeg er fornøyd med at han røk ut. Han var min favoritt etter Hashar trakk seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva-Lena skrev (Akkurat nå):

Han gjorde i grunn det, men dette i går fikk dråpen til å renne over for min del. Jeg er fornøyd med at han røk ut. Han var min favoritt etter Hashar trakk seg.

Han følte jo seg ikke bra, skjønner han godt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng, syntes det er for mye intriger som styrer farmen, tror de hadde tjent på å innføre mer konsekvenser ved regelbrudd og latt resultatene av konkurransene fått mer å si for utfallet av hvem som ble med videre. 

Heia Ivana.

Endret av Apis
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo som å være vitne til en såpeopera..

Det snakkes mye om hvordan Hashar har blitt ekskludert og regelrett mobbet av gjengen der inne..men ingen nevner at det samme har skjedd Benjamin. Jeg tror ikke folk tar i betraktning hva som skjer med ens personlighet når en hel gruppe mennesker så tydelig ekskluderer og gjør narr av deg som menneske - over så lang tid. 
Så kan man si at Benjamin har sine fakter..men hvor stammer disse faktene fra? Er det fra tidligere mobbing? Mobbing kan sette spor livet ut. 
Jeg skal ikke spekulere videre - men for meg så det ut som god gammeldags panikkangst i går. Om han sier at det var noe han hadde inntatt - så får vi tro han på det.

Det jeg reagerte på var reaksjonen til enkelte av gruppen under tvekampen i går..det lyst dårlig samvittighet fra flere..og jeg tror de vet hva de har vært med på. Det er 2 deltakere som har mistet det fullstendig - som følge av mobbens behandlingsmetoder der inne. Jeg tipper at flere av dem som er slått ut også har kjent på mobben der inne - feks Presten. Jeg skammer meg på deres vegne. 

Så skjønner jeg ikke at Bente så til de grader lar seg lure av denne mobben. Hvorfor i all verden slo hun seg ikke sammen med de 3 utfordrerne - så hadde de vært et team på 4 mot mobben. Og valgt Henrik - som ikke bidrar bittelitt engang, som førstekjempe..Bente har jo gravd sin egen grav. Hun står alene når ordføreren blir slått ut..Ordføreren som forøvrig har overtatt den gamle ordførerens rolle - være noens Sugar Daddy. Ivana har ingenting i storbonde huset å gjøre - hva har hun egentlig bidratt med? Ja, hun virker mindre utspekulert enn 4er mobben..men på hvilke måte hadde hun overlevd om ingen hadde dekket opp for henne? 

Det er to stk som hadde klart seg der inne, og det er Bente og Benjamin. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Tore har jammen med hatt en tøff uke på farmen, 3 deltakere som han kom godt overens med er ute og han har skadet seg

Han har da ikke hatt det tøft. Han har jo stort sett liggi i senga.

Samme gjorde han på Torpet når det var fare for å komme i kamp.

Nei, han er slesk og sleip!

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (13 minutter siden):

Han har da ikke hatt det tøft. Han har jo stort sett liggi i senga.

Samme gjorde han på Torpet når det var fare for å komme i kamp.

Nei, han er slesk og sleip!

Han har hatt det tøft når de 3 deltakere som han kom best overens med har røket ut på en uke, han er en godt voksen mann og det er vanlig at man kan være plaga med diverse da, han fortjener å være der inne mye mer enn Hanne, Henrik og Lasse i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (46 minutter siden):

Det er jo som å være vitne til en såpeopera..

Det snakkes mye om hvordan Hashar har blitt ekskludert og regelrett mobbet av gjengen der inne..men ingen nevner at det samme har skjedd Benjamin. Jeg tror ikke folk tar i betraktning hva som skjer med ens personlighet når en hel gruppe mennesker så tydelig ekskluderer og gjør narr av deg som menneske - over så lang tid. 
Så kan man si at Benjamin har sine fakter..men hvor stammer disse faktene fra? Er det fra tidligere mobbing? Mobbing kan sette spor livet ut. 
Jeg skal ikke spekulere videre - men for meg så det ut som god gammeldags panikkangst i går. Om han sier at det var noe han hadde inntatt - så får vi tro han på det.

Det jeg reagerte på var reaksjonen til enkelte av gruppen under tvekampen i går..det lyst dårlig samvittighet fra flere..og jeg tror de vet hva de har vært med på. Det er 2 deltakere som har mistet det fullstendig - som følge av mobbens behandlingsmetoder der inne. Jeg tipper at flere av dem som er slått ut også har kjent på mobben der inne - feks Presten. Jeg skammer meg på deres vegne. 

Så skjønner jeg ikke at Bente så til de grader lar seg lure av denne mobben. Hvorfor i all verden slo hun seg ikke sammen med de 3 utfordrerne - så hadde de vært et team på 4 mot mobben. Og valgt Henrik - som ikke bidrar bittelitt engang, som førstekjempe..Bente har jo gravd sin egen grav. Hun står alene når ordføreren blir slått ut..Ordføreren som forøvrig har overtatt den gamle ordførerens rolle - være noens Sugar Daddy. Ivana har ingenting i storbonde huset å gjøre - hva har hun egentlig bidratt med? Ja, hun virker mindre utspekulert enn 4er mobben..men på hvilke måte hadde hun overlevd om ingen hadde dekket opp for henne? 

Det er to stk som hadde klart seg der inne, og det er Bente og Benjamin. 

Slik all form for reality er 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (14 minutter siden):

Han har hatt det tøft når de 3 deltakere som han kom best overens med har røket ut på en uke, han er en godt voksen mann og det er vanlig at man kan være plaga med diverse da, han fortjener å være der inne mye mer enn Hanne, Henrik og Lasse i hvert fall!

Synes ikke han fortjener det mer enn dem - de har alle klart å holde seg på Farmen, så sånn sett fortjener de det like mye alle sammen som fortsatt er der inne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (Akkurat nå):

Synes ikke han fortjener det mer enn dem - de har alle klart å holde seg på Farmen, så sånn sett fortjener de det like mye alle sammen som fortsatt er der inne.

Jeg håper bare at ingen av de unge utenom Ivana kommer til finalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg håper bare at ingen av de unge utenom Ivana kommer til finalen

Jeg håper Henrik er den som ryker ut rett før finalen. Jeg liker han ikke. Men han har jo fortjent plassen sin der, på lik linje med de andre som er der inne.

EGentlig ingen av de jeg nå unner hytte/bil i premie. Men hadde ikke ønsket Benjamin som vinner heller.

Tror forøvrig det var panikkangst han fikk i går, og det er helt jævelig. Selv om han selv sa han hadde fått i seg noe han ikke burde. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tonebelinda skrev (1 minutt siden):

Jeg håper Henrik er den som ryker ut rett før finalen. Jeg liker han ikke. Men han har jo fortjent plassen sin der, på lik linje med de andre som er der inne.

EGentlig ingen av de jeg nå unner hytte/bil i premie. Men hadde ikke ønsket Benjamin som vinner heller.

Tror forøvrig det var panikkangst han fikk i går, og det er helt jævelig. Selv om han selv sa han hadde fått i seg noe han ikke burde. 

Beste er om Tore blir storbonde og velger en gutt for da vil vi være garantert å få ut minst en av de to guttene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (28 minutter siden):

Slik all form for reality er 😂

Sant nok 😛

Men det har liksom vært en litt annen verdighet over Farmen en typisk såpeopera om det går an å si det 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (8 minutter siden):

Sant nok 😛

Men det har liksom vært en litt annen verdighet over Farmen en typisk såpeopera om det går an å si det 😂

Jeg synes at farmen er mye bedre enn andre realityserier, dette er den eneste realityserien jeg fortsatt følger med på, realityserier hadde vært kjedelig uten såpeopera stemning da :P man ser ikke på farmen for å lære om gårdsdrift heller 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg synes at farmen er mye bedre enn andre realityserier, dette er den eneste realityserien jeg fortsatt følger med på, realityserier hadde vært kjedelig uten såpeopera stemning da :P man ser ikke på farmen for å lære om gårdsdrift heller 😆

Det er den eneste realityserien jeg følger med på også..ja utenom Forræder da. 
Det er klart det må være litt intriger osv..men jeg blir så revet med 😂 Spesielt når noen blir så urettferdig behandlet som enkelte deltakere har blitt dette året. Så blir jeg uhorvelig irritert når deltakerne bryter reglene gang etter gang - men får ingen etterspill. 
Jeg syns Farmen var kjekkere for 10 år siden..da var det virkelig kampen for tilværelsen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...