FruRosa Skrevet 3. november 2022 #1401 Del Skrevet 3. november 2022 Verken Benjamin, Hashar eller Lasse er utfordrere, mener jeg. De er alle 3 opprinnelige deltakere som har blitt slått ut og så kommet tilbake via Torpet. Tore er, sånn sett, eneste utfordrer. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor Benjamin og Hashar, men ikke Lasse, skal rammes av dette "utfordrere skal rett ut". Benjamin og Hashar hadde begge lengre opphold på Farmen FØR de røk ut, så de er sånn sett MER "verdige" deltakere enn Lasse som røk ganske tidlig. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 3. november 2022 #1402 Del Skrevet 3. november 2022 Bente og Hashar var på TV i dag. Bente er ei triveleg og pen dame som jeg kunne datet. Forstår ikke at hun er venn med Hashar, og forstår ikke at med den måten han er på kan vere politi. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 3. november 2022 #1403 Del Skrevet 3. november 2022 LiseTV skrev (20 minutter siden): Bente og Hashar var på TV i dag. Bente er ei triveleg og pen dame som jeg kunne datet. Forstår ikke at hun er venn med Hashar, og forstår ikke at med den måten han er på kan vere politi. dummeste kommentaren idag .. Hashar er helt feil fremstilt 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. november 2022 #1404 Del Skrevet 3. november 2022 LiseTV skrev (54 minutter siden): Bente og Hashar var på TV i dag. Bente er ei triveleg og pen dame som jeg kunne datet. Forstår ikke at hun er venn med Hashar, og forstår ikke at med den måten han er på kan vere politi. Sa han det på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. november 2022 #1405 Del Skrevet 3. november 2022 LiseTV skrev (1 time siden): Bente og Hashar var på TV i dag. Bente er ei triveleg og pen dame som jeg kunne datet. Forstår ikke at hun er venn med Hashar, og forstår ikke at med den måten han er på kan vere politi. Hashar framstod da som en helt flott fyr på tv i dag - hvordan kan du si noe annet? Om det er det du sier da, litt vanskelig å skjønne hva du egentlig skriver her. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 3. november 2022 #1406 Del Skrevet 3. november 2022 EtFo skrev (4 timer siden): Tore er en gammel mann og tydeligvis ikke i særlig god form. Ser ut til at litt fysisk arbeid, så er han krank med vondter overalt. Bedre at han bare trekker seg, en å «ligge» seg gjennom farmen🥴 Synes han burde trekt seg og gitt plassen til Vilde for lenge siden🙄 Virker som en hyggelig type, men likevel… Lasse får jeg mer og mer sansen for, han virker åpen, ærlig og innrømmer sine feil. Hanne får jeg mer og mer i vrangstrupen. At Bente velger en av utfordrerne kommer ikke som noen overraskelse, heller ikke på Benjamin og Harshar siden dette er en avtale de også gikk med på da de var på farmen. Vet ikke hva de forventer av Bente; hun har jo tatt i mot dem og vært hyggelig. Skjønner godt at hun ikke alltid orker være psykologen til voksne, sutrete mannfolk! Enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 3. november 2022 #1407 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Bente og Hashar ~ To arbeidsomme og flotte mennesker. Veldig synd at Hashar trakk seg, han skulle vært i finalen. Kan forstå at det er delte meninger der ute, men at han ble værende så lenge tross mistrivsel, viser bare styrke. Det heter kampen for tilværelsen, men tror det er på tide med ett nytt navn nå. Og litt andre regler hadde også vært på sin plass. Hvem som vinner og hvem som fortjener det, kan sikkert diskuteres ~ men håper på Bente😊 Endret 3. november 2022 av Murstein 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 3. november 2022 #1408 Del Skrevet 3. november 2022 Farmen konseptet er på tide at fornyes eller takker for seg. Konsekvenser for regelbrudd er et minimum! Sanksjoner eller minuspoeng til de som saboterer og jobber minst og ekstrapoeng til de som jobber mest. At hver uke skal deltakerne eller programleder stemme på den de syns har jobba dårligst og best også samles det opp poeng som medvirker for hvem som får plass i semifinaleuka sånn at plassene der er mer fortjent og ikke bare basert på hvordan folk rotter seg sammen, manipulerer og bedrar hverandre. Kanskje kan også den med flest arbeidspoeng få en fordel som å velge å bruke poengene til å frede seg selv ved ett førstekjempe/andrekjempe valg. Litt anderledes konkurranse er på tide. Er egentlig gått lei av hele Farmenkonseptet og ser bare på fordi det ikke er noe annet på TV.. Når vi i år har sett hvordan en deltaker fryses ut bør det være mer tilrettelagt for god psykisk helse der inne også, en snakkesirkel hver uke med en ball for den som har ordet og hvor alle sørger for at alle blir hørt og respektert. Syns det er ganske kjipt at produksjonen ikke har brydd seg om mobbingen av Hashar, hva slags signal sender det egentlig? En voksen beinhard mann sitter på tv å gråter fordi de andre har vært så stygge mot han i flere måneder. Det skal ikke være sånn i noe familieprogram, eller i noe type program egentlig..! 19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. november 2022 #1409 Del Skrevet 3. november 2022 Forundret.. skrev (10 timer siden): Jeg skjønner ikke at Lasse skal være en mer verdig vinner enn Benjamin. Han er jo en utfordrer han også. Og har Benjamin på noe som helst tidspunkt sabotert, nei.. Han har stått på. Greit nok at han har sutret innimellom, men det synes jeg virkelig at han har lov til. Han tok ikke bare ansvar for felleskapet på farmen, han gjorde det også på Torpet. At Hashar har blitt værende så lenge uten å kaste inn håndkleet, til tross for mistrivsel og følelsen av å bli ekskludert, det synes jeg viser styrke. For hans egen del så tror jeg at han har hatt en stor selvutvikling som følge av erfaringen på farmen. Jeg håper hvertfall det. Ivana har blomstret litt etter at sugar daddyen hennes forsvant, men en verdig vinner synes jeg ikke at hun er. Det er det bare Bente og Benjamin som er ut fra det de har vist. Men det er jo ett spill, hvem som helst kan jo kaste sekseren. Haha, sugardaddy Enig i alt du skriver. At Hashar holdt ut så lenge viser en enorm styrke, ja ♥️ Godt han klarte å åpne seg litt og vise litt følelser på slutten. Men så trist å se hvor vondt han har hatt det Synd han ser på det å vise/snakke om følelser som en svakhet, hadde han turt det før hadde nok oppholdet blitt bedre for ham. Er jo ikke rart man blir sur og gretten når man bærer på så mye vondt uten å tørre å åpne seg. Men han var tøff som klarte å åpne seg litt til slutt. Veldig trist at han trakk seg, men jeg forstår han godt. Han er en fin fyr og jeg håper han har det bedre nå 💜 Har fått litt mer sansen for Lasse nå etter tirsdagens og gårsdagenes episoder. Hanne og Henrik orker jeg ikke. Ivana og Andrea er ålreite begge to. Håper på Benjamin og Bente i finalen! Tore virker utrolig likandes og hyggelig og jeg elsker den koselige dialekten hans, men han kommer neppe til finalen. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 3. november 2022 #1410 Del Skrevet 3. november 2022 Silkedyne skrev (5 timer siden): Farmen konseptet er på tide at fornyes eller takker for seg. Konsekvenser for regelbrudd er et minimum! Sanksjoner eller minuspoeng til de som saboterer og jobber minst og ekstrapoeng til de som jobber mest. At hver uke skal deltakerne eller programleder stemme på den de syns har jobba dårligst og best også samles det opp poeng som medvirker for hvem som får plass i semifinaleuka sånn at plassene der er mer fortjent og ikke bare basert på hvordan folk rotter seg sammen, manipulerer og bedrar hverandre. Kanskje kan også den med flest arbeidspoeng få en fordel som å velge å bruke poengene til å frede seg selv ved ett førstekjempe/andrekjempe valg. Litt anderledes konkurranse er på tide. Er egentlig gått lei av hele Farmenkonseptet og ser bare på fordi det ikke er noe annet på TV.. Når vi i år har sett hvordan en deltaker fryses ut bør det være mer tilrettelagt for god psykisk helse der inne også, en snakkesirkel hver uke med en ball for den som har ordet og hvor alle sørger for at alle blir hørt og respektert. Syns det er ganske kjipt at produksjonen ikke har brydd seg om mobbingen av Hashar, hva slags signal sender det egentlig? En voksen beinhard mann sitter på tv å gråter fordi de andre har vært så stygge mot han i flere måneder. Det skal ikke være sånn i noe familieprogram, eller i noe type program egentlig..! Dette skulle vi alle sendt inn til produsenten av programmet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. november 2022 #1411 Del Skrevet 6. november 2022 Hvem håper dere vinner tvekampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. november 2022 #1412 Del Skrevet 6. november 2022 Silkedyne skrev (På 3.11.2022 den 17.20): Farmen konseptet er på tide at fornyes eller takker for seg. Konsekvenser for regelbrudd er et minimum! Sanksjoner eller minuspoeng til de som saboterer og jobber minst og ekstrapoeng til de som jobber mest. At hver uke skal deltakerne eller programleder stemme på den de syns har jobba dårligst og best også samles det opp poeng som medvirker for hvem som får plass i semifinaleuka sånn at plassene der er mer fortjent og ikke bare basert på hvordan folk rotter seg sammen, manipulerer og bedrar hverandre. Kanskje kan også den med flest arbeidspoeng få en fordel som å velge å bruke poengene til å frede seg selv ved ett førstekjempe/andrekjempe valg. Litt anderledes konkurranse er på tide. Er egentlig gått lei av hele Farmenkonseptet og ser bare på fordi det ikke er noe annet på TV.. Når vi i år har sett hvordan en deltaker fryses ut bør det være mer tilrettelagt for god psykisk helse der inne også, en snakkesirkel hver uke med en ball for den som har ordet og hvor alle sørger for at alle blir hørt og respektert. Syns det er ganske kjipt at produksjonen ikke har brydd seg om mobbingen av Hashar, hva slags signal sender det egentlig? En voksen beinhard mann sitter på tv å gråter fordi de andre har vært så stygge mot han i flere måneder. Det skal ikke være sånn i noe familieprogram, eller i noe type program egentlig..! Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. november 2022 #1413 Del Skrevet 6. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Enig Visste ikke at du fulgte med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 6. november 2022 #1414 Del Skrevet 6. november 2022 Hjertestein skrev (På 3.11.2022 den 22.49): Dette skulle vi alle sendt inn til produsenten av programmet. Da vil jeg ha royalties når de lager det nye konseptet! 😅 Har mange gode idéer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. november 2022 #1415 Del Skrevet 6. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Visste ikke at du fulgte med Orket ikke han ordføreren så gjør ikke det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. november 2022 #1416 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Entern skrev (2 minutter siden): Orket ikke han ordføreren så gjør ikke det Dan er ikke med lenger, Tore vil nesten definitivt bli andrekjempe og ryke så det blir nok ingen ordførere i farmen fremover Endret 6. november 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. november 2022 #1417 Del Skrevet 6. november 2022 Silkedyne skrev (3 minutter siden): Da vil jeg ha royalties når de lager det nye konseptet! 😅 Har mange gode idéer. De kommer nok til å fortsette slik som de gjør så lenge folk ser på, er mange som sier de ikke skal se på noe mer men gjør det likevel 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 6. november 2022 #1418 Del Skrevet 6. november 2022 I det minste kan de roe ned på Torpet-opplegget. 2x Torpet ble i overkant, selv om første runde mest var for å gi Rob mer skjermtid. Mange av deltakerne er selv nokså avmålte til dette, hvor mange av dem har i år virkelig kjempet for å vinne tvekamp på Torpet? Under halvparten, tror jeg. Og jeg skjønner dem godt. Blir man slått ut i uke 2 er veien vanligvis kjempelang tilbake til Farmen (ikke i år), i uke 8 er man antakelig drittlei. I tillegg vet man jo at "utfordrerne skal ut først" kommer hvert eneste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. november 2022 #1419 Del Skrevet 6. november 2022 shalott skrev (1 minutt siden): I det minste kan de roe ned på Torpet-opplegget. 2x Torpet ble i overkant, selv om første runde mest var for å gi Rob mer skjermtid. Mange av deltakerne er selv nokså avmålte til dette, hvor mange av dem har i år virkelig kjempet for å vinne tvekamp på Torpet? Under halvparten, tror jeg. Og jeg skjønner dem godt. Blir man slått ut i uke 2 er veien vanligvis kjempelang tilbake til Farmen (ikke i år), i uke 8 er man antakelig drittlei. I tillegg vet man jo at "utfordrerne skal ut først" kommer hvert eneste år. Det er deltakerne sin oppførsel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. november 2022 #1420 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Tv2 har spoilet litt i tv-guiden. Ikke noe om kampens utfall, men noe som skjer rett før. Legger skjermbildet i spoiler i tilfelle ikke alle vil se det. Jeg har ikke sett episodene enda, ser dem når de går på lineær tv i kveld. Spoiler Lurer på hvordan syk han blir og om det blir noen kamp. Håper ikke det er alvorlig. Siden det står at den andre kjempen har pådratt seg en skade er det vel ingen tvil om at det blir Tore. Selv om det var rimelig sikkert allerede på onsdag. Endret 6. november 2022 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå