cerruti Skrevet 2. november 2022 #1381 Del Skrevet 2. november 2022 drivhus skrev (22 timer siden): Bente avtalte og lovte til Hashar at hun skulle velge Henrik som førstekjempe hvis hun ble storbonde. Så ironisk! Nå sitter hun på tronen og prater bare med de andre, mens han sitter på enden og gråter. Og hun driter i det! Den gjengen der kommer til å skippe henne ut når de får sjansen til det. Nå bare smisker de med henne og lurer henne trill rundt. Helt forkava av dette jeg, Farmen er studie i psykologi. Mistet helt sansen for henne etter dette. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 2. november 2022 #1382 Del Skrevet 2. november 2022 lin skrev (14 minutter siden): Man har jo et ansvar selv for egen oppførsel og trivsel. Men det er et samspill også som skal fungere. Han har jo selv sagt mange ganger at han ikke kjenner seg selv igjen på farmen. Det tror jeg på. Jepp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 2. november 2022 #1383 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Benjamin har vært på «ferie» på Torpet og lada batteri, har spist godt og er full av engeri. Han er ikke lei Farmen og hverandre som mange andre. Lurer på om de ikke ser det i forhold til fysisk styrke i kamp? De andre gutta ser mye svakere ut nå, Lasse vil bli valgt fordi han er ihjelsulten. Ellers så synes jeg nesten det begynner å pinlig at ordføreren ligger i senga si også her. Så da skal han ikke gjøre noe der heller da liksom? Enten må han trekke seg, eller be om å bli andrekjempe. Det blir liksom helt feil om han skulle bli storbonde neste uke. Man hørte hvordan han ikke hadde tenkt å velge Benjamin som storbonde. Men håper ikke Benjamin ryker, gjør han det, driter jeg i hvem som vinner. Endret 2. november 2022 av drivhus 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 2. november 2022 #1384 Del Skrevet 2. november 2022 Bente bryter avtalen med Hashar, Lasse har glemt at han selv er en utfordrer, Andrea har tydelig vis ikke egen fri vilje så lenge Lasse er tilstede, Henrik og Hanne knuser flasker på beite, Benjamin er en selvhøytidelig pompøs sutrekopp. Ivana for president. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 2. november 2022 #1385 Del Skrevet 2. november 2022 drivhus skrev (6 minutter siden): Benjamin har vært på «ferie» på Torpet og lada batteri, har spist godt og er full av engeri. Han er ikke lei Farmen og hverandre som mange andre. Lurer på om de ikke ser det i forhold til fysisk styrke i kamp? De andre gutta ser mye svakere ut nå, Lasse vil bli valgt fordi han er ihjelsulten. Ellers så synes jeg nesten det begynner å direkte pinlig at ordføreren ligger i senga si også her. Så da skal han ikke gjøre noe der heller da liksom? Enten må han trekke seg, eller be om å bli andrekjempe. Det blir bare irriterende og enda mer pinlig om han skulle bli storbonde neste uke. Man hørte hvordan han ikke hadde tenkt å velge Benjamin som storbonde. Jeg tipper at han trekker seg, men det beste hadde vært om han ble med på avtalen til Benjamin om å gå i kamp og å velge Benjamin som storbonde så han er sikret finaleuka 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. november 2022 #1386 Del Skrevet 2. november 2022 Av alt der inne nå, må jeg heie på Benjamin. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. november 2022 #1387 Del Skrevet 2. november 2022 drivhus skrev (12 minutter siden): Benjamin har vært på «ferie» på Torpet og lada batteri, har spist godt og er full av engeri. Han er ikke lei Farmen og hverandre som mange andre. Lurer på om de ikke ser det i forhold til fysisk styrke i kamp? De andre gutta ser mye svakere ut nå, Lasse vil bli valgt fordi han er ihjelsulten. Ellers så synes jeg nesten det begynner å direkte pinlig at ordføreren ligger i senga si også her. Så da skal han ikke gjøre noe der heller da liksom? Enten må han trekke seg, eller be om å bli andrekjempe. Det blir bare irriterende og enda mer pinlig om han skulle bli storbonde neste uke. Man hørte hvordan han ikke hadde tenkt å velge Benjamin som storbonde. Han er jo skadet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 2. november 2022 #1388 Del Skrevet 2. november 2022 Cid skrev (26 minutter siden): Han er jo skadet Joda, bånn for ham det, men han har ikke akkurat kjempet for tilværselen. Ellers så lurer jeg på om det er psykologer der inne? Som når man ser hva som skjedde med Hashar? Når man skader seg fysisk på Farmen, får man jekla kjapt hjelp. Både der, og i 2022. Typisk. Skader man seg psykisk, er det ikke så nøye. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. november 2022 #1389 Del Skrevet 2. november 2022 drivhus skrev (5 minutter siden): Joda, bånn for ham det, men han har ikke akkurat kjempet for tilværselen. Ellers så lurer jeg på om det er psykologer der inne? Som når man ser hva som skjedde med Hashar? Når man skader seg fysisk på Farmen, får man jekla kjapt hjelp. Både der, og i 2022. Typisk. Skader man seg psykisk, er det ikke så nøye. Han er i det minste trivelig, jeg vil mye heller ha han der fremfor Henrik eller Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. november 2022 #1390 Del Skrevet 2. november 2022 cerruti skrev (50 minutter siden): Av alt der inne nå, må jeg heie på Benjamin. Samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 2. november 2022 #1391 Del Skrevet 2. november 2022 https://www.tv2.no/underholdning/en-kommentar-gjorde-at-hashar-valgte-a-trekke-seg/15229766/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 3. november 2022 #1392 Del Skrevet 3. november 2022 Neste år skal jeg melde meg på. Da blir alt mye bedre tenker jeg 😆 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 3. november 2022 #1393 Del Skrevet 3. november 2022 Apis skrev (8 timer siden): Bente bryter avtalen med Hashar, Lasse har glemt at han selv er en utfordrer, Andrea har tydelig vis ikke egen fri vilje så lenge Lasse er tilstede, Henrik og Hanne knuser flasker på beite, Benjamin er en selvhøytidelig pompøs sutrekopp. Ivana for president. Ivana skal ikke vinne. hun er like ille som de andre, eneste som fortjener og vinne er Bente 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 3. november 2022 #1394 Del Skrevet 3. november 2022 Cid skrev (7 timer siden): Han er i det minste trivelig, jeg vil mye heller ha han der fremfor Henrik eller Hanne veldig enig. de bør helst ut før finale uken. Bente og Benjamin er de eneste som fortjener vinne nå synes jeg, heiet på Andrea også,men hun har tapt seg veldig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 3. november 2022 #1395 Del Skrevet 3. november 2022 Lasse synes jeg oppførte seg dårlig etter de hadde jobbet, virkelig kravstor etter dugnaden, trodde han virkelig at han skulle få alt det? det var virkelig mye også 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. november 2022 #1396 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Jeg forstår ikke tankegangen deres! "Utfordrere skal rett ut" ... Hashar og Benjamin er ikke utfordrere, men utslåtte deltakere. Akkurat som Lasse! Forskjellen er at Benjamin og Hashar hadde lengre opphold på Farmen FØR de ble slått ut enn Lasse! Ergo er de faktisk mer "verdige" deltakere ... Jeg gledet meg til gjensynet mellom Bente og Benjamin (og forsåvidt også Hashar) etter vennskapet de utviklet under oppholdet. Jeg forstår godt at det føltes tøft å komme inn igjen å få høre fra HENNE at han "skal rett ut igjen"! Jeg ser konkurranseaspektet i dette. Jeg skjønner at det er viktig å prøve å få ut sterke konkurrenter. Det jeg ikke forstår er argumentene. Jeg forstår heller ikke at Bente mener det er så viktig å holde avtalen om å få ut utfordrere, mens hun syns det er helt ok å bryte løftet til Hashar om å velge Henrik som førstekjempe. Hun sank i mine øyne denne uken, og jeg har hele tiden heiet på henne. Endret 3. november 2022 av FruRosa Tastefeil 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 3. november 2022 #1397 Del Skrevet 3. november 2022 Velger Henrik som førstekjempe: det er en del av spillet og sånn er det Velger utfordrer som førstekjempe: jeg hadde en avtale og jeg holder den, det har ingenting å si at dette er et spill der jeg burde velge den største konkurrenten. Dette er nok overlevelsesinstinkt som slår inn. Å velge Henrik er fortsatt det lureste i denne situasjonen, han er den største konkurrenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 3. november 2022 #1398 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg skjønner ikke at Lasse skal være en mer verdig vinner enn Benjamin. Han er jo en utfordrer han også. Og har Benjamin på noe som helst tidspunkt sabotert, nei.. Han har stått på. Greit nok at han har sutret innimellom, men det synes jeg virkelig at han har lov til. Han tok ikke bare ansvar for felleskapet på farmen, han gjorde det også på Torpet. At Hashar har blitt værende så lenge uten å kaste inn håndkleet, til tross for mistrivsel og følelsen av å bli ekskludert, det synes jeg viser styrke. For hans egen del så tror jeg at han har hatt en stor selvutvikling som følge av erfaringen på farmen. Jeg håper hvertfall det. Ivana har blomstret litt etter at sugar daddyen hennes forsvant, men en verdig vinner synes jeg ikke at hun er. Det er det bare Bente og Benjamin som er ut fra det de har vist. Men det er jo ett spill, hvem som helst kan jo kaste sekseren. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 3. november 2022 #1399 Del Skrevet 3. november 2022 Tore er en gammel mann og tydeligvis ikke i særlig god form. Ser ut til at litt fysisk arbeid, så er han krank med vondter overalt. Bedre at han bare trekker seg, en å «ligge» seg gjennom farmen🥴 Synes han burde trekt seg og gitt plassen til Vilde for lenge siden🙄 Virker som en hyggelig type, men likevel… Lasse får jeg mer og mer sansen for, han virker åpen, ærlig og innrømmer sine feil. Hanne får jeg mer og mer i vrangstrupen. At Bente velger en av utfordrerne kommer ikke som noen overraskelse, heller ikke på Benjamin og Harshar siden dette er en avtale de også gikk med på da de var på farmen. Vet ikke hva de forventer av Bente; hun har jo tatt i mot dem og vært hyggelig. Skjønner godt at hun ikke alltid orker være psykologen til voksne, sutrete mannfolk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 3. november 2022 #1400 Del Skrevet 3. november 2022 Forundret.. skrev (11 minutter siden): Jeg skjønner ikke at Lasse skal være en mer verdig vinner enn Benjamin. Han er jo en utfordrer han også. Og har Benjamin på noe som helst tidspunkt sabotert, nei.. Han har stått på. Greit nok at han har sutret innimellom, men det synes jeg virkelig at han har lov til. Han tok ikke bare ansvar for felleskapet på farmen, han gjorde det også på Torpet. At Hashar har blitt værende så lenge uten å kaste inn håndkleet, til tross for mistrivsel og følelsen av å bli ekskludert, det synes jeg viser styrke. For hans egen del så tror jeg at han har hatt en stor selvutvikling som følge av erfaringen på farmen. Jeg håper hvertfall det. Ivana har blomstret litt etter at sugar daddyen hennes forsvant, men en verdig vinner synes jeg ikke at hun er. Det er det bare Bente og Benjamin som er ut fra det de har vist. Men det er jo ett spill, hvem som helst kan jo kaste sekseren. 😂😂😂 Bra beskrivelse👍 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå