Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Er nå som det har vært de fleste ganger i farmen, en gjeng med idrettsungdommer  som rotter seg sammen i slutten av serien.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (4 timer siden):

Det har ikke jeg sett på lenge, han har oppført seg annerledes de siste ukene 

Jeg synes jeg så det igjen da han kom tilbake til Farmen og måtte sove i stabburet. Han mente Bente hadde sendt ham dit og gitt han en kald skulder, mens beordringen til stabburet kom jo fra brevet fra Niklas. Og han ser da furten ut hver gang noen sier noe positivt om Tore. Men her ser vi åpenbart forskjellig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (10 minutter siden):

Jeg synes jeg så det igjen da han kom tilbake til Farmen og måtte sove i stabburet. Han mente Bente hadde sendt ham dit og gitt han en kald skulder, mens beordringen til stabburet kom jo fra brevet fra Niklas. Og han ser da furten ut hver gang noen sier noe positivt om Tore. Men her ser vi åpenbart forskjellig. 

Greit med forskjellige meninger :) men slik ungdommene der er så er uansett Bente en verdig vinner sammenlignet med de, hun, Ivana og Benjamin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Greit med forskjellige meninger :) men slik ungdommene der er så er uansett Bente en verdig vinner sammenlignet med de, hun, Ivana og Benjamin

Enig! Heier på Bente, men det er også helt greit om Ivana eller Benjamin får hytte og bil!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (3 minutter siden):

Enig! Heier på Bente, men det er også helt greit om Ivana eller Benjamin får hytte og bil!

Ender Henrik eller Hanne opp med å vinne så mister jeg i hvert fall helt troen på farmen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Ender Henrik eller Hanne opp med å vinne så mister jeg i hvert fall helt troen på farmen 

Ja, det hadde vært KRISE for min del også!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

FY Bente har virkelig tapt seg i mine øyne. Hvor lenge var Benjamin på Torpet? Ikke lenge, og han har vært på gård like lenger som de andre der. Å "kaste bort" vennskapet med å velge han som førstekjempe fordi "det har vært en avtale hele tiden" er for meg helt forkastelig. Hun gnåler og gnåler om at det er viktig å holde avtaler. Men hva med avtalen hun hadde med Hashar..?? De ble jo enige om at hvis han røk ut, så skulle Bente bli storbonde og hun skulle velge Henrik. Det har hun tydeligvis glemt...

Jeg husker ikke alle detaljene på sist Farmen Kjendis, men jeg husker det var samme gnålet om å velge en utfordrer som førstekjempe. Men den som var storbonde da gikk bort fra "den felles avtalen" og tok et individuelt valg som var vedre for hen. Det var modig! Skulle ønske Bente også kunne gjøre det. Henrik er da for svingende fortsatt en stor konkurrent!! Slik han var forrige uke. Men han er mye mindre arbeidsom og hyggelig enn Benjamin. Så han burde helt klart blitt førstekjempe.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Trist med Harshad. ❤️ 

Forutsigbart med Benjamin. Håper Han velger Lasse og knuser ham. 

SÅ ikke noe til Henrik hele episoden. Vinner vel farmen han da. 

Dritt. Skjønner avtalen om at utfordrere skal ut, men synes de skal skille på hvem som kommer. Hvis det er en som tidligere har vært på gården burde de ikke være så "strenge". Lasse kom jo inn fra torpet. Det var jo ikke snakk om å velge ham til førstekjempe. Det var jo oppførselen hans som gjorde at han ble førstekjempe.

Dobbeltmoral lenge leve.

Nå heier jeg på Ivana og Benjamin. Ivana bare er der hun. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke de under 25 (vet Lasse er 26) meld seg på noe annet enn farmen? Det finnes nok av realityprogram for dem. Hjernen er tross alt ikke verdig utviklet før en er 25 år. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (2 minutter siden):

Kan ikke de under 25 (vet Lasse er 26) meld seg på noe annet enn farmen? Det finnes nok av realityprogram for dem. Hjernen er tross alt ikke verdig utviklet før en er 25 år. 

Ivana på 28 oppfører seg voksent for alderen da, hun fremstår mye mer moden enn de andre i 20 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To siste episodene: 

Spoiler

En befrielse å se Hashar trekke seg. Han tok med seg den dårlige stemningen ut fra Farmen, og tok den likegodt med seg inn igjen 24 timer etterpå. Greit nok at det er fælt å se at han ikke har hatt det bra, men han har hatt mye skyld i det selv. Som jordnære Tore nevnte så brygget Hashar på negativiteten, og når selv Bente reagerer på Hashars krav mot andre uten at han selv gjør noe rundt det, da er man på ville veier. Når det har blitt og er slik, så er det jammen godt å se at han endelig trekte seg. For alles del, men ikke minst for seg selv. 

Det jeg stusser på er at Hashar valgte å slå ut Vilde på Torpet når han egentlig følte seg "fint ferdig" der inne, fordi han forventet noe annet enn det han forlot 24 timer før. Rart. Og trasig for Vilde! 

Ellers viser Ivana virkelig gode sider ved seg siste tiden. Måten hun stod opp i samtalen med Hashar, og måten hun viser empati og humør på, er beundringsverdig. Særlig siden hun er konfliktsky i utgangspunktet. Nesten som om at jeg begynner å crushe på henne! Flott kvinne! 🤭 

Synd at Tore skulle bli søkke plaget med helsen der inne. Er redd for at han taper på søndag nå. For andrekjempe blir han vel. Eventuelt at han trekker seg i kampen hvis han ikke blir bedre. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

To siste episodene: 

Skjul innhold

En befrielse å se Hashar trekke seg. Han tok med seg den dårlige stemningen ut fra Farmen, og tok den likegodt med seg inn igjen 24 timer etterpå. Greit nok at det er fælt å se at han ikke har hatt det bra, men han har hatt mye skyld i det selv. Som jordnære Tore nevnte så brygget Hashar på negativiteten, og når selv Bente reagerer på Hashars krav mot andre uten at han selv gjør noe rundt det, da er man på ville veier. Når det har blitt og er slik, så er det jammen godt å se at han endelig trekte seg. For alles del, men ikke minst for seg selv. 

Det jeg stusser på er at Hashar valgte å slå ut Vilde på Torpet når han egentlig følte seg "fint ferdig" der inne, fordi han forventet noe annet enn det han forlot 24 timer før. Rart. Og trasig for Vilde! 

Ellers viser Ivana virkelig gode sider ved seg siste tiden. Måten hun stod opp i samtalen med Hashar, og måten hun viser empati og humør på, er beundringsverdig. Særlig siden hun er konfliktsky i utgangspunktet. Nesten som om at jeg begynner å crushe på henne! Flott kvinne! 🤭 

Synd at Tore skulle bli søkke plaget med helsen der inne. Er redd for at han taper på søndag nå. For andrekjempe blir han vel. Eventuelt at han trekker seg i kampen hvis han ikke blir bedre. 

Spoiler

Hashar har sagt at han angret at han ikke trakk seg på torpet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 minutter siden):
  Skjul innhold

Hashar har sagt at han angret at han ikke trakk seg på torpet 

Spoiler

At han angret hjelper ikke Vilde. Han burde ha sett det komme. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

At han angret hjelper ikke Vilde. Han burde ha sett det komme. 

Spoiler

Enklere sagt enn gjort, han skal ha for å ha innrømmet og åpnet seg opp mot slutten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (19 minutter siden):

To siste episodene: 

Skjul innhold

synes du faktisk er slem som skriver det. han har ikke hatt det bra der inne,  trist ikke folk ser det

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (3 minutter siden):

synes du faktisk er slem som skriver det. han har ikke hatt det bra der inne,  trist ikke folk ser det

Enig, jeg fikk ordentlig vondt av han :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
cas12 skrev (4 minutter siden):

Jeg skrev jo at han ikke hadde det bra, så jeg ser jo det. Men han er langt ifra uskyldig i sin egen nedtur. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev jo at han ikke hadde det bra, så jeg ser jo det. Men han er langt ifra uskyldig i sin egen nedtur. 

Han passet bare ikke inn der sammen med de andre, han passet mye bedre sammen med de på torpet da  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (6 minutter siden):

helt uenig. sånn som lasse, henrik og hanne holder på er mye verre

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo et ansvar selv for egen oppførsel og trivsel. Men det er et samspill også som skal fungere. Han har jo selv sagt mange ganger at han ikke kjenner seg selv igjen på farmen. Det tror jeg på. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...