Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
------- skrev (Akkurat nå):

Enig. Hvis det ikke får konsekvenser er det jo ikke noe poeng i at bare en skal få besøk. 

Er også artig å se programleder komme inn sint og fortelle om straff 😅 Var episk når Mads kom sinna inn på gården og ba en av deltakerne om å pakke sakene sine 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste sesong bør det kalles Juksefarmen, 

• Liker 4
Skrevet
Apis skrev (5 minutter siden):

Neste sesong bør det kalles Juksefarmen, 

Og tvisten den sesongen er at det ikke er noe torpet den sesongen, hadde vært morsomt å se uttrykket til de utslåtte deltakerne som forventet torpet :hoho:

Skrevet
Prelunia skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Synes ikke han sa noe feil akkurat på tinget? Det er jo dårlig å besøke førstekjempen når det ikke er lov. Særlig når Henrik langet ut mot Lasse sist uke for å ha bryti reglene..  

Det er jo måten han tar opp ting på og holdningen Hashar har. Ikke sagt noe som helst sted at jeg synes regelbrudd er greit. 

• Liker 6
Skrevet
Cid skrev (21 minutter siden):

Jeg er fornøyd med resultatet av tvekampen :) men jeg synes at det burde fått konsekvenser det med at Henrik og Ivana snek seg bort til Dan når han var på kjempe hytta, det er jo tross alt en konkurranse og når regler brytes så burde det få konsekvenser

Dette har deltakerne holdt på med i årevis. Og det er flere inne på farmen denne sesongen som også har gjort det. Les tv2.no. 

• Liker 3
Skrevet
Cid skrev (19 minutter siden):

Er også artig å se programleder komme inn sint og fortelle om straff 😅 Var episk når Mads kom sinna inn på gården og ba en av deltakerne om å pakke sakene sine 

Da forlot deltakerne gården. Noe som gjør at produksjonen ikke kan garantere sikkerheten deres. I tillegg var det midt under verste koronaen. Snike seg bort på kjempehyttene har skjedd i årevis, det er inne på området. Samme med stjele mat, sabotere, sove i feil seng, inne på storbondehuset osv. 

• Liker 4
Skrevet
Maydis8 skrev (12 minutter siden):

Dette har deltakerne holdt på med i årevis. Og det er flere inne på farmen denne sesongen som også har gjort det. Les tv2.no. 

Og det burde alltid komme straff for det, det blir bare mer underholdende for oss å se programleder komme inn sint og nevne straff som følge av regelbrudd 😅

Maydis8 skrev (10 minutter siden):

Da forlot deltakerne gården. Noe som gjør at produksjonen ikke kan garantere sikkerheten deres. I tillegg var det midt under verste koronaen. Snike seg bort på kjempehyttene har skjedd i årevis, det er inne på området. Samme med stjele mat, sabotere, sove i feil seng, inne på storbondehuset osv. 

Kjedelig at de ikke kommer med noe form for straff når sånt skjer, poengløst med regler da 😆

Skrevet

O.R.K.E.R ikke mer Dan Håvard altså… 

Så selvgod at det halve kunne vært nok. Håper han lempes fort it av torpet, så jeg slipper å høre på den stemmen… 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
lin skrev (3 minutter siden):

O.R.K.E.R ikke mer Dan Håvard altså… 

Så selvgod at det halve kunne vært nok. Håper han lempes fort it av torpet, så jeg slipper å høre på den stemmen… 

Spoiler

Han dukker vel opp igjen neste år som torpet deltaker 😝

Skrevet

Er faktisk skuffet over at Hashar ikke røk.

Makan til selvmedlidende type skal man lete lenge etter. Sjokkert over at en politimann kan være så nærtagen og gå så i offerrollen.

Er flaut at et voksent menneske kan bli så krenka og ta alt i værste mening.

Ubehagelig og sutrete type synes jeg, hadde håpet litt mer handling, og at han trakk seg som han truet med.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg synes faktisk synd i Hashar jeg nå. Han har det ikke godt inne på Farmen. Hangry, dødssliten, trives ikke med folka, null privatliv. Skjønner han godt jeg. 

• Liker 11
Skrevet
drivhus skrev (Akkurat nå):

Jeg synes faktisk synd i Hashar jeg nå. Han har det ikke godt inne på Farmen. Hangry, dødssliten, trives ikke med folka, null privatliv. Skjønner han godt jeg. 

Kanskje han trekker seg da

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Kanskje han trekker seg da

Det kan godt hende. Men jeg mener at der tidligere skal ha vært svært vanskelig å få lov å trekke seg? Husker Mads kjefta. Noe med at det var feigt, at de har skrevet kontrakt osv. Det går jo utover produskjonen. Men klart, de får jo LOV liksom, de blir ikke holdt igjen fysisk.

Hvor mange uker har de igjen nå?

Skrevet
drivhus skrev (3 minutter siden):

Det kan godt hende. Men jeg mener at der tidligere skal ha vært svært vanskelig å få lov å trekke seg? Husker Mads kjefta. Noe med at det var feigt, at de har skrevet kontrakt osv. Det går jo utover produskjonen. Men klart, de får jo LOV liksom, de blir ikke holdt igjen fysisk.

Hvor mange uker har de igjen nå?

Er vel 11 uker i farmen og på tirsdag starter uke 7

Skrevet
3 hours ago, Cid said:

Jeg er fornøyd med resultatet av tvekampen :) men jeg synes at det burde fått konsekvenser det med at Henrik og Ivana snek seg bort til Dan når han var på kjempe hytta, det er jo tross alt en konkurranse og når regler brytes så burde det få konsekvenser

Veldig enig. Huff, jeg savner virkelig Mads som programleder, innimellom!. Det hjelper ikke så mye at Niklas stiller spørsmål og konfronterer. Han oppførte seg jo som en idiot når han var med selv, så jeg merker at nesten uansett hva Niklas sier, så gir det en bismak 🙈

Husker første sesongen til Mads, han la virkelig ingenting i mellom, og var kompromissløs.

Mulig jeg bare henger etter, og  sliter med å like Niklas. Kan godt være han gjør en god jobb, alt i alt.... 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Finally!🥳 

Hashar er sikkert bare sliten..

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg gjetter nå at Ivana blir storbonde, Bente førstekjempe, Stine andrekjempe og at sistnevnte ryker i kampen. 

• Liker 3
Skrevet
Amatariel skrev (1 time siden):

Jeg gjetter nå at Ivana blir storbonde, Bente førstekjempe, Stine andrekjempe og at sistnevnte ryker i kampen. 

Ville Bente velge Stine? Trodde de var «close» der inne. Hun er jo med som hjelper når Bente er storbonde, og Bente valgte ikke Ivana til førstekjempe fordi hun ville valgt Stine som andrekjempe.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest shalott
Skrevet (endret)

Må innrømme at jeg har vanskelig for å forstå meg på Dan Håvard.  Har aldri sett Farmen før, i det ene øyeblikket er han ekstremt laidback og det spiller ingen rolle om han går ut.  I neste øyeblikk er han den største spilleren der inne, med tunnelsyn mot seieren.  Ofrer sin beste venn der inne (årets yngste deltaker, no less), skyver Ivana foran seg i et misforstått forsøk på å bli oppfattet som en gentleman (?).  Han kan så inderlig gjerne ofre seg for henne, samtidig velger han (for andre gang) Harshar, som er den jeg tror blir mest lei seg for å bli valgt.  Grunnen er at Harshar er den som er lettest å slå. Han er den svakeste av mennene fysisk, men ønsker en skikkelig mannfolkkamp...

Han fikk ut pastoren, da.  Jeg tror nesten det var det viktigste.

Endret av shalott

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...