Galen King Skrevet 16. oktober 2022 #941 Skrevet 16. oktober 2022 (endret) Blir interessant å se hvem Dan-Håvard velger. Det blir en tøff kamp for ham uansett, men er vel det han ønsker? Ivana blir nok storbonde hvis han taper. De bør vel klare ukesoppdraget ellers blir det svært tøft for dem. Selv om de hadde det fine måltidet når gjestene hadde vært der. Endret 16. oktober 2022 av Galen King
Maydis8 Skrevet 16. oktober 2022 #942 Skrevet 16. oktober 2022 Spoiler Håper i grunn at Hashar ryker selvom jeg ikke er noen stor fan av Dan heller. Men, Hashar er så negativ og slitsom, dårlig vibes og sutrer for alt. Er vel kanskje en grunn til at han ikke jobber som politimann lenger. 7 1
Hjertestein Skrevet 16. oktober 2022 #943 Skrevet 16. oktober 2022 Spoiler Helsikken for en snurt fyr Hashar er😂 7 1
Maydis8 Skrevet 16. oktober 2022 #944 Skrevet 16. oktober 2022 Spoiler Så sinnssykt kringe å høre Hashar på tinget. Han er så latterlig. Synd det ble saging, for Dan har ikke sjangs til å klare det. 6 1
Prelunia Skrevet 16. oktober 2022 #945 Skrevet 16. oktober 2022 Hjertestein skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Helsikken for en snurt fyr Hashar er😂 Spoiler Er faktisk enig med han ang. det han sa om besøket , og til Henrik. Det er skikkelig dårlig stil !! Selv om han virker litt for sur til tider 🙈 15
Hjertestein Skrevet 16. oktober 2022 #946 Skrevet 16. oktober 2022 Prelunia skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Er faktisk enig med han ang. det han sa om besøket , og til Henrik. Det er skikkelig dårlig stil !! Selv om han virker litt for sur til tider 🙈 Spoiler Ja, men han har en veldig snurt holdning. Syntes jeg. Sett det gjevnt over episodene der ting stritter mot han, så reagerer han kraftig. Og det har man lov til, det kan jeg og gjøre til tider. Ikke noe negativt sånn, men jeg syntes han generelt blir veldig fort snurt og fornærmet, tar mye personlig. 3 1
Prelunia Skrevet 16. oktober 2022 #947 Skrevet 16. oktober 2022 Maydis8 skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Så sinnssykt kringe å høre Hashar på tinget. Han er så latterlig. Synd det ble saging, for Dan har ikke sjangs til å klare det. Spoiler Synes ikke han sa noe feil akkurat på tinget? Det er jo dårlig å besøke førstekjempen når det ikke er lov. Særlig når Henrik langet ut mot Lasse sist uke for å ha bryti reglene.. 11
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. oktober 2022 #948 Skrevet 16. oktober 2022 Orker ikke mer av Dan Håvard, så håper Hashar, vinner selv om han oppfører seg som en fornærmet drittunge.
Snipa Skrevet 16. oktober 2022 #950 Skrevet 16. oktober 2022 Hvem var på hemmelig besøk hos Dan på hytta nå?
Gjest Adobyen Skrevet 16. oktober 2022 #951 Skrevet 16. oktober 2022 Spoiler Godt at det ble saging. Faktisk litt imponert over innsatsen til Dan på dette.
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. oktober 2022 #952 Skrevet 16. oktober 2022 Endelig er manipulatoren ute 🥳
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. oktober 2022 #953 Skrevet 16. oktober 2022 Da blir vel Ivana, storbonde.
Peggy-Lovise Skrevet 16. oktober 2022 #954 Skrevet 16. oktober 2022 Så kjedelig det kommer til å bli nå 😞 Håper Bente ryker uka som kommer. Jeg klarer ikke henne. 10 1
Kati Skrevet 16. oktober 2022 #955 Skrevet 16. oktober 2022 Hva er det Bente sikter til på tinget? Den egentlige årsaken til at Dan Håvard ble valgt. Er det noe vi TV-seere vet om? 1
Gjest Boetica Skrevet 16. oktober 2022 #956 Skrevet 16. oktober 2022 (endret) Ivana blir selvmedlidende fordi hun ble tatt på fersken. Hardt å ta ansvar for handlingene sine, ja. Virkelig godt å slippe å se det sjølgode trynet til Dan mer. Så høy på seg selv, tror han driver et «psykologisk spill». For en fjott! Endret 16. oktober 2022 av Boetica
Gjest shalott Skrevet 16. oktober 2022 #957 Skrevet 16. oktober 2022 Kati skrev (14 minutter siden): Hva er det Bente sikter til på tinget? Den egentlige årsaken til at Dan Håvard ble valgt. Er det noe vi TV-seere vet om? Det kan hende hun sikter til samtalen med Stine, der Stine innrømmer dalende motivasjon og at hun potensielt kunne finne på å trekke seg før kampen hvis Ivana hadde valgt henne til andrekjempe (noe sannsynligheten hadde vaert stor for).
Gjest Cid Skrevet 16. oktober 2022 #958 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg er fornøyd med resultatet av tvekampen men jeg synes at det burde fått konsekvenser det med at Henrik og Ivana snek seg bort til Dan når han var på kjempe hytta, det er jo tross alt en konkurranse og når regler brytes så burde det få konsekvenser
------- Skrevet 16. oktober 2022 #959 Skrevet 16. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg er fornøyd med resultatet av tvekampen men jeg synes at det burde fått konsekvenser det med at Henrik og Ivana snek seg bort til Dan når han var på kjempe hytta, det er jo tross alt en konkurranse og når regler brytes så burde det få konsekvenser Enig. Hvis det ikke får konsekvenser er det jo ikke noe poeng i at bare en skal få besøk. 7 1 1
Gjest Cid Skrevet 16. oktober 2022 #960 Skrevet 16. oktober 2022 Peggy-Lovise skrev (33 minutter siden): Så kjedelig det kommer til å bli nå 😞 Håper Bente ryker uka som kommer. Jeg klarer ikke henne. Blir sikkert litt drama med Hashard fremover nå da etter den konfrontasjonen på tinget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå