Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Blir interessant å se hvem Dan-Håvard velger. Det blir en tøff kamp for ham uansett, men er vel det han ønsker? Ivana blir nok storbonde hvis han taper.

De bør vel klare ukesoppdraget ellers blir det svært tøft for dem. Selv om de hadde det fine måltidet når gjestene hadde vært der.

Endret av Galen King
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spoiler

Håper i grunn at Hashar ryker selvom jeg ikke er noen stor fan av Dan heller. Men, Hashar er så negativ og slitsom, dårlig vibes og sutrer for alt. Er vel kanskje en grunn til at han ikke jobber som politimann lenger. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Spoiler

Helsikken for en snurt fyr Hashar er😂

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Spoiler

Så sinnssykt kringe å høre Hashar på tinget. Han er så latterlig. Synd det ble saging, for Dan har ikke sjangs til å klare det. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Hjertestein skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Helsikken for en snurt fyr Hashar er😂

Spoiler

Er faktisk  enig med han ang. det han sa om besøket , og til Henrik. Det er skikkelig dårlig stil !!  Selv om han virker litt for sur til tider 🙈

• Liker 15
Skrevet
Prelunia skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Er faktisk  enig med han ang. det han sa om besøket , og til Henrik. Det er skikkelig dårlig stil !!  Selv om han virker litt for sur til tider 🙈

Spoiler

Ja, men han har en veldig snurt holdning. Syntes jeg. Sett det gjevnt over episodene der ting stritter mot han, så reagerer han kraftig. Og det har man lov til, det kan jeg og gjøre til tider. Ikke noe negativt sånn, men jeg syntes han generelt blir veldig fort snurt og fornærmet, tar mye personlig.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Maydis8 skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Så sinnssykt kringe å høre Hashar på tinget. Han er så latterlig. Synd det ble saging, for Dan har ikke sjangs til å klare det. 

Spoiler

Synes ikke han sa noe feil akkurat på tinget? Det er jo dårlig å besøke førstekjempen når det ikke er lov. Særlig når Henrik langet ut mot Lasse sist uke for å ha bryti reglene..  

• Liker 11
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Orker ikke mer av Dan Håvard, så håper Hashar, vinner selv om han oppfører seg som en fornærmet drittunge. 

Skrevet

Håper Dan Håvard vinn.

• Liker 4
Skrevet

Hvem var på hemmelig besøk hos Dan på hytta nå? 

Gjest Adobyen
Skrevet
Spoiler

Godt at det ble saging. Faktisk litt imponert over innsatsen til Dan på dette.

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Endelig er manipulatoren ute 🥳

Skrevet

Så kjedelig det kommer til å bli nå 😞 

Håper Bente ryker uka som kommer. Jeg klarer ikke henne. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er det Bente sikter til på tinget? Den egentlige årsaken til at Dan Håvard ble valgt. Er det noe vi TV-seere vet om?

• Liker 1
Gjest Boetica
Skrevet (endret)

Ivana blir selvmedlidende fordi hun ble tatt på fersken. Hardt å ta ansvar for handlingene sine, ja. 

Virkelig godt å slippe å se det sjølgode trynet til Dan mer. Så høy på seg selv, tror han driver et «psykologisk spill». For en fjott!

Endret av Boetica
Gjest shalott
Skrevet
Kati skrev (14 minutter siden):

Hva er det Bente sikter til på tinget? Den egentlige årsaken til at Dan Håvard ble valgt. Er det noe vi TV-seere vet om?

Det kan hende hun sikter til samtalen med Stine, der Stine innrømmer dalende motivasjon og at hun potensielt kunne finne på å trekke seg før kampen hvis Ivana hadde valgt henne til andrekjempe (noe sannsynligheten hadde vaert stor for).

Skrevet

Jeg er fornøyd med resultatet av tvekampen :) men jeg synes at det burde fått konsekvenser det med at Henrik og Ivana snek seg bort til Dan når han var på kjempe hytta, det er jo tross alt en konkurranse og når regler brytes så burde det få konsekvenser

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg er fornøyd med resultatet av tvekampen :) men jeg synes at det burde fått konsekvenser det med at Henrik og Ivana snek seg bort til Dan når han var på kjempe hytta, det er jo tross alt en konkurranse og når regler brytes så burde det få konsekvenser

Enig. Hvis det ikke får konsekvenser er det jo ikke noe poeng i at bare en skal få besøk. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Peggy-Lovise skrev (33 minutter siden):

Så kjedelig det kommer til å bli nå 😞 

Håper Bente ryker uka som kommer. Jeg klarer ikke henne. 

Blir sikkert litt drama med Hashard fremover nå da etter den konfrontasjonen på tinget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...