AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Del Skrevet 21. januar 2022 Det er vel det det kalles når man har et barn, og ikke får flere. Har et barn, og var singel i flere år. Hadde et så sterkt ønske om å gi barnet mitt søsken. Vi har ingen annen familie her. Nå har jeg kjæreste som ikke ønsker flere barn, og jeg er snart for gamel til å kunne få flere. I tillegg til at jeg ikke tror kroppen min hadde taklet det, da jeg har mye vondt i kroppen. Egentlig blr jeg bare la det gå og ikke tenke på det. Men hjertet mitt blør for barnet mitt, og det gjør så vondt. Han kommer til å vokse opp med to foreldre som ikke bor sammen, og ingen annen familie. Jeg sliter skikkelig mye med dette.. Anonymkode: de4dc...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 21. januar 2022 #2 Del Skrevet 21. januar 2022 Jeg har også et barn (er dog sammen med faren). Får ikke flere barn, og kjenner til følelsen din ❤ Tenker ofte på at det er synd barnet mitt ikke får søsken, har alltid hatt et ønske om 2 barn... Men etter å ha prøvd i årevis, innser jeg at det blir med den ene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. januar 2022 #3 Del Skrevet 21. januar 2022 Men du har et barn. Da er du ikke barnløs. Jeg er i mitt 57ende år og kan ikke få barn. Jeg er oppriktig bekymret for fremtiden og hvordan det skal gå med meg når jeg blir gammel og ingen vil ta seg av meg. Den eneste grunnen til at du synes synd i deg selv og ditt barn er at du lar hjernen din kverne på denne platen med hakk i. Det må du slutte med. Det er slik jeg lever med barnløsheten min. Setter jeg meg ned og tenker over hva som kunne vært og alle de feile valgene jeg tok kan jeg like godt gjøre kort prosess med livet for da blir det utrivelig. Jeg anerkjenner følelsene dine, jeg forstår hvor du vil hen. Men du må også forstå at du kan gjøre noe med hvordan du føler ved å skifte fokus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Del Skrevet 21. januar 2022 Blondie65 skrev (3 minutter siden): Men du har et barn. Da er du ikke barnløs. Jeg er i mitt 57ende år og kan ikke få barn. Jeg er oppriktig bekymret for fremtiden og hvordan det skal gå med meg når jeg blir gammel og ingen vil ta seg av meg. Den eneste grunnen til at du synes synd i deg selv og ditt barn er at du lar hjernen din kverne på denne platen med hakk i. Det må du slutte med. Det er slik jeg lever med barnløsheten min. Setter jeg meg ned og tenker over hva som kunne vært og alle de feile valgene jeg tok kan jeg like godt gjøre kort prosess med livet for da blir det utrivelig. Jeg anerkjenner følelsene dine, jeg forstår hvor du vil hen. Men du må også forstå at du kan gjøre noe med hvordan du føler ved å skifte fokus. Sekundær barnløs kalles det når man har ett og ikke får nummer to. Vi er tilflyttere, barnet mitt har foreldre som ikke bor sammen, og ingen annen familie her. Jeg synes ikke synd på meg selv, jeg er trist med tanke på barnet mitt. Anonymkode: de4dc...763 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå