Gå til innhold

Temperatur i stua


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvilken temeratur har dere som oftest i stua? Og hva er normal temperatur. Ser nå at det er ca 20 grader her inne, men jeg synes det er litt kaldt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Her i stua er det sikkert 35 grader nå.(Om ikke mer...) Har fyra i peisen omtrent i hele dag, så nå holder det tror jeg.

Endret av Kristin S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har rundt 20 grader i stua. Det hender at jeg fryser litt, men da kryper jeg under pleddet. Pledd er helt nødvendig når jeg slenger meg på sofaen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg trives nok best når temperaturen ligger mellom 22 og 25 grader. Siden vi har gratis ved så er ikke det noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives best når det er rundt 25 grader, men når vi har fyrt opp i ovnen så fyker det opp i 30 før vi får sukk for oss og det er for varmt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken temeratur har dere som oftest i stua? Og hva er normal temperatur. Ser nå at det er ca 20 grader her inne, men jeg synes det er litt kaldt, jeg.

De som har "greie" på det ,sier at 18 grader er fin innetempratur.

jeg selv har den på 20 g. Stort mere bør det ikke være, kommer det folk, så blir det plagsomt varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å ha det varmere enn de fleste!

Har ikke temperaturmåler i stua, men tipper at det sjeldent er under 25 grader. Blir det for varmt kan jeg alltids lufte. Og det der med at det er så bra å ha det kaldt... Bra for hva? Ikke for trivselen i alle fall. (Syk er jeg så godt som aldri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du frøyser ved 21-22 grader bør du legge på deg litt så du får litt mer isolasjon.. Hørest ikke sundt ut i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke undervektig ;) Har helt normal vekt, tror jeg. Alle kvinnene i min familie er frysepinner.

Kan være litt problematisk hvis jeg skal på besøk til noen som sparer på strømmen, men er blitt flinkere til å huske å kle meg varmt når jeg skal på besøk visse steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...